Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Motorun dışında 1 dala yağ görmemelisin. Elbette düzeltilebiliyor. Terleme merleme diyorlar bezen normal diyorlar, terleme değil o, resmen yağ kaçağı, o kapak üzerindeki ufak bağlantı somunları sıkılarak halledilebiliyor. Bakım için gittiğinde ustaya bu şikayetini söylersen mutlaka hallederler.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Slm arkadaşlar, geçen hafta salı günü 4000 km bakımı için Db motor Ümraniye' ye gittim. Ufak tefek şikayetlerim olduğundan dolayı 3450 km de servise girdim. Şikayetlerim şöyle idi. Soğukken gürültüsüz olan motorun ısınınca aşırı gürültülü çalışması. sol ayağın biraz üstünde, vites değiştirme pedalının biraz üzerinde sol kapakta yuvarlak bi kapak var. Alyan anahtarı ile açılabiliyor. Buradan motor biraz ısınınca yağ sızdırıyordu. Aynı şekilde sol motor kapağı üst ve alt kısımlarından yağ sızıntısı görülüyordu. Şikeyetlerim bunlardı. Tüm problemler halloldu.

1- Gürültülü çalışma hakkında: Daha önce 2000 km civarlarında da yakın olması açısından başka servise gürültülü çalışma şikayetimle gittiğimde yanlış sibop ayarı yapılmış, sibopların biri fazla sıkılmış. Servisçi arkadaş (İbrahim) böyle söyledi. Sente çakısı ile güzel bi sübap ayarı yapıldı. Motor inanılmaz oldu, şu anda ısınınca da harika ve sessiz.

2- Yağ kaçakları halloldu. Yukarıda bahsettiğim sol taraftaki alyanlı yuvarlak parça sökülerek orjinalinden daha kalın bir oring takıldı. Sol kapağın tüm küçük somunları sıkıldı. Şu anda 1 damla yağ yok motor üzerinde.

3-Hava filtresi kirli idi. Hava ile temizletmek yerine 8 tl den de kaçmayarak değiştirttim.

4-Yağ mobil 15-50 tam sentetik konuldu. Gereçekten bu yağ efsane, Castrol 10w-50 den daha iyi. Daha önceki yağ Cast.. 10w-50 tam sentetik ti. Motor ısınınca vitesler kemikleşmeye başlıyordu. Mobilde böyle bişey yaşamadım.

5-Buji sökülüp tırnakları temizlendi ve tekrar takıldı. Buji değişimi 8000 km de.

6-Ön freni sıktığımda ara sıra gelen gıcırdama sesinden bahsettiğimde hemen balata sökülüp zımparalandı. Fren abs gibi ve sessiz oldu :)

7-Hareketli tüm yerler, vites yan ve orta sehpa, arka fren anahtar delikleri, ön fren kolu ve debriyaj kolu+ tüm teller (fren,debriyaj) sprey yağ ile yağlandı.

8- Sol tarafta siyah yuvarlak ufak bi kapak var. Altındaki büyük somun şase bağlantısı imiş, baya gevşekmiş, orayıda güzel bi sıktı.

9- Orjinal far yükseklik ayarı çok kötü idi. Far çok yukarda idi. Bu yüzden far kafasını sonuna kadar aşağı indirttim. Farın altında ufak bir somun var. Gevşetip indirebiliyorsunuz. Önceden kısalar far kafası yukarda olduğundan çok performanssız, uzunlar ise resmen havayı gösteriyordu. Şu anda kıslar ilk 5-7 metreyi çok yoğun aydınlatırken uzunlar gerçekten uzun gibi oldu. Tavsiye ederim. Hatta zenon fikrinden bile beni şu anlık vazgeçirdi dahi diyebilirim. Tabiki 2011 model ve gazı bırakınca far kısılmıyor.

Motorum tam uzun yol makinesi oldu :) 79 tl verdim ve mutlu mesut ayrıldım :)
Şu benim için bir deneyim oldu. Soğukken sibap sesi ve gürültülü çalışma yok diye sübap ayarı doğru demek olmuyormuş, eskiden soğukken sübap sesi yoktu ısınınca vardı, şimdi motor ısınınca da yok. Isınınca gürültülü çalışmayı, eski motorumda bu olumsuzluk olmadığı halde yeni kasa 2011 lerin cbf lerin kaderi sanıyordum. Meğer değilmiş. Db ye teşekkürler. Tüm ihtiyaçların giderildi ve her soruma cevap buldum.
Bu ne kardeşim sıfır motordanmı bahsediyorsun sen

---------- Post added at 02:29 ---------- Previous post was at 02:03 ----------

Bu ne kardeşim sıfır motordanmı bahsediyorsun sen
Burda sıfır 2011 model motordan bahsediliyor yok orasından yağ sızar yok ısınınca çatır çatır ses yapar her cbf 150 ısınınca gürültülü çalışır adamlar halaa bunu çözemediler bu sorunu çözmeye çalışan ustalarda sübapları aşırı sıkarak bu sesi en aza indirmeye çalışıyorlar buda motoru olumsuz yönde etkiliyor ısınıca çıkan sen cbf 150 nin kronik problemi bu ses sadece sübapların aşırı sıkılmasıyla en aza indiriliyor o sesten rahatsız olanlar gitsinler servise sık kardeşim desinler ustaya baksınlar rahatlarına ama sonrasında doğacak problemlerede hazır olsunlar
cbf sadece ve sadece konforu için alınabilecek bir motor konfor hariç hiçbir güzel tarafı yok bu motorun bende 4 tane cbf eskittim ama artık akıllandım sadece konfora o parayı veremem manisada oturuyorum cbf sahibi olupta TVS APACHE denemek isteyen arkadaşlar bana burdan ulaşabilirler 800 km 2011 model son gördüğüm hız 142 hiçbir değişiklik yapılmadan ne ısınınca ses nede yağ yakma problemi hiçbiri yok cbf 150 den artıları yan sehpa koruma demir ayak marşı led stop dıgıtal saat 13,5 hp daha seri daha güçlü daha atak daha ekonomik ve hızlı vibrasyonda öyle bahsedildiği kadar yok 2011 modellerde en aza indirilmiş 4senelik cbf tecrübeme dayanaraktan söylüyorum cbf 150 kalıbının motoru değildir
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
sıfır TVS APACHE şuanki fiyatı nedir acaba? plaka masrafları dahil?
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
40
tam aksine, bu klasmanda cbf gibi motor yok. apeche övdüğün kadar iyi değil ve özellikle bu yeni kasaları :) kardeşim cbf çelikten yaratılmış hatasız bir motor değil tabi ama parasına göre herşeyi yamahaya da apacheyede o klasmandaki bütün motorlara da 5 çeker. motorlarımızı burada iysiyle kötüsüyle eleştirip bilgi paylaşımında bulunuyoruz. ama cbf kötülenecek bir motor değil agalar... cazador 45 cbf den 4 tane eskitiyor ve cbf nin iyi olmadığını söylüyor. kardeş çok çelişkili bir durum ortada...:sunny:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu sabah işe geldim motru park edecem. Orta ayağa alıcam orta ayağın ayakla basılan yeri ters dondu :S elimle geri cektim. Bir yeri kotu yamuldu herhalde aksama servise giderim bu orta ayak garanti kapsamında mıdır? Acaba :)

Birde benim arka frede bastığımda stop lambası yanmıyor neden yanmaz. ( Ön frende yanıyor sorun olmuyor.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619


---------- Post added at 02:29 ---------- Previous post was at 02:03 ----------


Burda sıfır 2011 model motordan bahsediliyor yok orasından yağ sızar yok ısınınca çatır çatır ses yapar her cbf 150 ısınınca gürültülü çalışır adamlar halaa bunu çözemediler bu sorunu çözmeye çalışan ustalarda sübapları aşırı sıkarak bu sesi en aza indirmeye çalışıyorlar buda motoru olumsuz yönde etkiliyor ısınıca çıkan sen cbf 150 nin kronik problemi bu ses sadece sübapların aşırı sıkılmasıyla en aza indiriliyor o sesten rahatsız olanlar gitsinler servise sık kardeşim desinler ustaya baksınlar rahatlarına ama sonrasında doğacak problemlerede hazır olsunlar
cbf sadece ve sadece konforu için alınabilecek bir motor konfor hariç hiçbir güzel tarafı yok bu motorun bende 4 tane cbf eskittim ama artık akıllandım sadece konfora o parayı veremem manisada oturuyorum cbf sahibi olupta TVS APACHE denemek isteyen arkadaşlar bana burdan ulaşabilirler 800 km 2011 model son gördüğüm hız 142 hiçbir değişiklik yapılmadan ne ısınınca ses nede yağ yakma problemi hiçbiri yok cbf 150 den artıları yan sehpa koruma demir ayak marşı led stop dıgıtal saat 13,5 hp daha seri daha güçlü daha atak daha ekonomik ve hızlı vibrasyonda öyle bahsedildiği kadar yok 2011 modellerde en aza indirilmiş 4senelik cbf tecrübeme dayanaraktan söylüyorum cbf 150 kalıbının motoru değildir

4 tane cbf 150 kullanalımda sonra bakarız be hocam.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
@zenon, Arka fren müşüründen dolayı yapıyor. Servise giderseniz 10 saniyede hallederler :)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Bu ne kardeşim sıfır motordanmı bahsediyorsun sen

---------- Post added at 02:29 ---------- Previous post was at 02:03 ----------


Burda sıfır 2011 model motordan bahsediliyor yok orasından yağ sızar yok ısınınca çatır çatır ses yapar her cbf 150 ısınınca gürültülü çalışır adamlar halaa bunu çözemediler bu sorunu çözmeye çalışan ustalarda sübapları aşırı sıkarak bu sesi en aza indirmeye çalışıyorlar buda motoru olumsuz yönde etkiliyor ısınıca çıkan sen cbf 150 nin kronik problemi bu ses sadece sübapların aşırı sıkılmasıyla en aza indiriliyor o sesten rahatsız olanlar gitsinler servise sık kardeşim desinler ustaya baksınlar rahatlarına ama sonrasında doğacak problemlerede hazır olsunlar
cbf sadece ve sadece konforu için alınabilecek bir motor konfor hariç hiçbir güzel tarafı yok bu motorun bende 4 tane cbf eskittim ama artık akıllandım sadece konfora o parayı veremem manisada oturuyorum cbf sahibi olupta TVS APACHE denemek isteyen arkadaşlar bana burdan ulaşabilirler 800 km 2011 model son gördüğüm hız 142 hiçbir değişiklik yapılmadan ne ısınınca ses nede yağ yakma problemi hiçbiri yok cbf 150 den artıları yan sehpa koruma demir ayak marşı led stop dıgıtal saat 13,5 hp daha seri daha güçlü daha atak daha ekonomik ve hızlı vibrasyonda öyle bahsedildiği kadar yok 2011 modellerde en aza indirilmiş 4senelik cbf tecrübeme dayanaraktan söylüyorum cbf 150 kalıbının motoru değildir

Hayırlı olsun yeni motosikletin oh be ben rahatladım TVS aldın diye. :)

Burada xcitingli bir arkadaş vardı, Amonra isminde hatırlarsınız. CBF varken sorunsuz diyordu. Sattıktan sonra öyle bir kötüledi ki sanırsınız Anti Honda diye bir grup kurmuşlar bu arkadaş da başkanı. Sonra Xcitingi satışa çıkarıp cbf alıcam diye geri geldi buralara. En son yine banlandı sanırım. Almayacaksanız da ya da aldınız memnun kalmadınız. teknik bir açıklamanız yok ise söylediğinizin pek bir anlamı yok. Ona bakılırsa 150zc bile CBFten iyi
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
bu cbf topic ini pek anlamıyorum.0 km si 4000TL ye ybr den daha kaslı daha oturaklı motor alıyorsunuz, hem ybr den hem tvs den daha konforlusunu alıyorsunuz. Biri 2hp fazlası var diye 2parmağım kalınlığında lastikle marifetmiş gibi cbf ten daha yüksek son sürati var diye 4tane alıp satıp akıllanamadığı motoru kötüler,bir diğeri uzatır şöle böle diye savunma yapar. Yahu hepsi +/-200TL aynı sınıfta hacimde kim neyi beğenirse gider bakar inceler gözü kestiğini alır. Çok ekstrem karmaşık makinalar değil. Yani birini kıracak,karşındakini rencide edecek seviyede sırf para verip aldık diye savunmak zorunda değiliz.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
sıfır TVS APACHE şuanki fiyatı nedir acaba? plaka masrafları dahil?[/QUOTE
Bugün bi arkadaşım daha aldı TVS 2009 model cbf si vardı benim motoru kullandıktan sonra sattı bugün gidip gri renk aldık bitane 3770 tl plaka hariç aldık

---------- Post added at 20:33 ---------- Previous post was at 20:19 ----------

Hayırlı olsun yeni motosikletin oh be ben rahatladım TVS aldın diye. :)

Burada xcitingli bir arkadaş vardı, Amonra isminde hatırlarsınız. CBF varken sorunsuz diyordu. Sattıktan sonra öyle bir kötüledi ki sanırsınız Anti Honda diye bir grup kurmuşlar bu arkadaş da başkanı. Sonra Xcitingi satışa çıkarıp cbf alıcam diye geri geldi buralara. En son yine banlandı sanırım. Almayacaksanız da ya da aldınız memnun kalmadınız. teknik bir açıklamanız yok ise söylediğinizin pek bir anlamı yok. Ona bakılırsa 150zc bile CBFten iyi
Ben cbf sahibiykende yaşamış olduğum sıkıntılardan dolayı bu motoru gayet sert bir dille eleştirmiştim demek bende bi sorun var 4 motorun 4 üde bende sıkıntı yarattı ama hiç sorun çıkarmayan gayet memnun olan arkadaşlarda var mesela 2011 model olupta motor kapaklarından yağ kaçıran motorun sahibi arkadaşım gibi
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
cbf topic inde cbf konuşulsun.

güncel kullanıcılar eski yeni kasa fark etmeksizin varsa problemleri çare bulmaları için tecrübeliler yol göstersin biz yenilere seviniriz.

başkada laf kalabalığına gerek yok bence. adı üzerinde bir marka ve model için açılmış topic burası.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
tam aksine, bu klasmanda cbf gibi motor yok. apeche övdüğün kadar iyi değil ve özellikle bu yeni kasaları :) kardeşim cbf çelikten yaratılmış hatasız bir motor değil tabi ama parasına göre herşeyi yamahaya da apacheyede o klasmandaki bütün motorlara da 5 çeker. motorlarımızı burada iysiyle kötüsüyle eleştirip bilgi paylaşımında bulunuyoruz. ama cbf kötülenecek bir motor değil agalar... cazador 45 cbf den 4 tane eskitiyor ve cbf nin iyi olmadığını söylüyor. kardeş çok çelişkili bir durum ortada...:sunny:
İyi olsa eskitemezdim herhalde ya benim şansıma hep özürlü motorlar bana nasip oldu yada bende bir sorun var CBF 150 nin TVS yada YBR ye beş çekecek yönlerini yazarmısın arkadaşım merak ettim çok konforumu? lastiklerimi? yağ yakmasımı? ayak marşının olmamasımı? gösterge iğnelerinin titremesimi? zincirin uzamasımı? 90 km hızla giderken teklemesimi ? armut ampülün zırt pırt patlamasımı ? farların mum ışığı gibi yanmasımı ? farların sürekli açık olmasımı bir anahtar bile koymamışlar istediğimiz gibi açıp kapatalım farlarımızı 2011 modellerde eski kasalarda olanıda aldılar üzerinden on off vardı şimdi oda yok daha önce ihtiyaç duyulanı şimdi gereksiz görmüşler nasılsa satılıyor bunuda sökelimmi dediler acaba devir saati yok diye yakınıyorlardı şimdide vites göstergesi yok diye yakınıyorlar insan oğlu çiğ süt emmişiz hepimiz aç gözlüyüz işte hep daha fazlası olsun istiyoruz daha iyisi olsun istiyoruz bitmez bu muhabbetler arkadaşlar hepiniz sağlıcakla kalın

---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 20:57 ----------

4 tane cbf 150 kullanalımda sonra bakarız be hocam.
Aynen :cat:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
İyi olsa eskitemezdim herhalde ya benim şansıma hep özürlü motorlar bana nasip oldu yada bende bir sorun var CBF 150 nin TVS yada YBR ye beş çekecek yönlerini yazarmısın arkadaşım merak ettim çok konforumu? lastiklerimi? yağ yakmasımı? ayak marşının olmamasımı? gösterge iğnelerinin titremesimi? zincirin uzamasımı? 90 km hızla giderken teklemesimi ? armut ampülün zırt pırt patlamasımı ? farların mum ışığı gibi yanmasımı ? farların sürekli açık olmasımı bir anahtar bile koymamışlar istediğimiz gibi açıp kapatalım farlarımızı 2011 modellerde eski kasalarda olanıda aldılar üzerinden on off vardı şimdi oda yok daha önce ihtiyaç duyulanı şimdi gereksiz görmüşler nasılsa satılıyor bunuda sökelimmi dediler acaba devir saati yok diye yakınıyorlardı şimdide vites göstergesi yok diye yakınıyorlar insan oğlu çiğ süt emmişiz hepimiz aç gözlüyüz işte hep daha fazlası olsun istiyoruz daha iyisi olsun istiyoruz bitmez bu muhabbetler arkadaşlar hepiniz sağlıcakla kalın

---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 20:57 ----------


Aynen :cat:

Ben de CBF150'nin yüksek kaliteye sahip olmadığını, çinde üretilmiş piyasa motosikleti olduğunu düşünüyorum. Ama bir bilgi paylaşım forumunda bu tür polemiklerin hiçkimseye faydası olmaz. CBF150 hakkında madem geniş bilgilerin var. O zaman biz kullanıcılara ipuçları ver. Biz de motorumuzun özelliklerini bilerek kullanalım. Paylaşım buna derim. Sizinki paylaşmaktan çok didişmek.
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
66
ben sürekli bu tarz foerumları takip eden birisiyim arkadaslar yeni kasa tvs kullanıcısıyım yani sahsi görüşümdür bu benim söylemek istedim bu tarzda bu fiyatta piyasada yer yapmıs motorlar belli tvs, honda cbf 150 ve yeni kasa yamaha ybr 125 aralarında cok ufak bi fiyat farkları var yani tabikide kimi titrer kimi daha rahattır bunlarda o fiyat aralıgına göre degişir vede kişiden kişiyede degişir bna titremeyen motor sana titreyebilir yani demek istidgim su tartısmaya gerek yok ben motorumdan memnunum seviyorum iyikide almısım diyorum marka farketmez gelsin cbf 150 ile yan yana gezelim maksat sohbet olsun macera olsun herkekse kazasız belasız sürüşler arkadaslar
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
Cazador45 Nickli Üyeden Alıntı

(hafif eleştirel bir durum dur kin ve nefret içermez saygılar )
sevgili cazador45 senden artık cbf le ilgili bir şey duymak istemiyorumö yeni makinanla ilgili derdin sıkıntın sevincin varsa onu de bizde bilgi edinelim
haa neden cbf konuşma artık diyorum nedeni söylenecek herşeyi söyledin zaten negatif olarak .
ayrıca senin forum u takip etme nedenin de sanırm birinin derdinden kendine eğlence çıkaryırgibisin mesela yağ kaçıran mı var hı ben demiştim patladı demi çatladı gevşedi ben hepdiyorum falan
bu cbf in derdi sıkıntısı var biliyoruz sayende olabilecek tüm olumsuzlukları biliyoruz sen de artık kendini bu konuda sorum lu hissetme kardeş biz ağır ağır başımızın çaresine bakarız inşallah
kızma sakın ama

---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:36 ----------

ben sürekli bu tarz foerumları takip eden birisiyim arkadaslar yeni kasa tvs kullanıcısıyım yani sahsi görüşümdür bu benim söylemek istedim bu tarzda bu fiyatta piyasada yer yapmıs motorlar belli tvs, honda cbf 150 ve yeni kasa yamaha ybr 125 aralarında cok ufak bi fiyat farkları var yani tabikide kimi titrer kimi daha rahattır bunlarda o fiyat aralıgına göre degişir vede kişiden kişiyede degişir bna titremeyen motor sana titreyebilir yani demek istidgim su tartısmaya gerek yok ben motorumdan memnunum seviyorum iyikide almısım diyorum marka farketmez gelsin cbf 150 ile yan yana gezelim maksat sohbet olsun macera olsun herkekse kazasız belasız sürüşler arkadaslar

sana katılmamak mümkün değil aynen
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Kırdıysam özürdilerim arkadaşlar gerçekler acıdır tamam ben susuyorum artık cbf 150 :cat:
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
ethem kardeşim sol kapakta vidalar hariç 2 adet geçmeli uç var biri diyer taraftakinin aynısı aşağı doğru çekince çıkıyor ama daha öncesinde diyerini yani kendine doğru çekince çıkanı zorlamadan ufak hamlelerle çıkarmalısın daha sonra üsttekini çıkarabilirsin.birde bişey sorucam kardeşim sübap ayarından daha önce memnun kalmamıştın,şimdi çok memnunsun sebebi ve farkı nedir tam açıklarmısın.

---------- Post added at 11:15 ---------- Previous post was at 11:11 ----------

ben bir kere olsun şunu görmek istiyorum başka marka motora sahip kimse iyi motor güzel günlerde kullanın demiyor.bunun yanlış olduğunu ve kendi çaresizlik ve memnuniyetsizliklerini dile getirdiklerinin farkındalarmı acaba.bize bunlarla gelinsin herkez dostumuz herkese yardımcı olmaya çalışalım.sonuçta hepimiz motor dostuyuz
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
112
selam arkadaşlar."nasıl oluyorda sıfır bir cbf150 nin arka freni tutmuyor tak tak ses geliyor".servis elemanına böyle dediğimde aldığım cevap ilginçti."abi zaten motorda arka fren pek kullanılmaz.honda dan bu konuda görüş bekliyoruz"o ustanın yaşı kadar motora binmiş özüme verdiği cevap böyleydi ve eliyle fren somununu biraz daha sıktı ki 120 yapan motor 100 ü geçmez oldu.(fren tutuyor anlamına gelmiyor)yaygın servis ve yedek parça bulunabilirliğini de hesaba katarsak bu fiyata alınabilecek en iyi motordur cbf150.şikayetlerimizi ise kendi aramızda birbirimize sızlanarak değil de honda ya bildirelim.biz motor severler aptal değiliz.nasıl ki geçmişte efsane olmuş markalar yok olup gittilerse bu ülkeden,honda da şikayetlerimizi dikkate almak zorunda.yoksa güle güle.HERKESE ZEVKLİ SÜRÜŞLER.

---------- Post added at 12:51 ---------- Previous post was at 12:44 ----------

ŞUNU DA EKLEMEK İSTERİMKİ,TRAFİKTE RİSK OLUŞTURAN HATALI BİR ÜRÜNÜN BU ÜLKEYE İTHALİNE VE TRAFİĞE ÇIKIŞINA İLGİLİ BAKANLIK NASIL İZİN VERİYOR.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Arka Fren mşürü Grantiye girer mi arkadaşlar? Varya sinir olmaya başladım. Ne zaman servise gitsem hersey garanti dışı. Orta sehpe kırıldı dün. ayağımızla bastığımız yer yamuldu kaynak gerekiyor yada değişmesi gerekiyor ona 50 tl istediler. Müşürde garantiye irmez diyince motoru aldım. motosikletin motor aksamı dışında hic mi birşey garantiye girmez arkadaş. Bu orta sehbanında sonucta para ile alip fişini vermiyorlar mı iki yıldan once paslandıysa kırıldıysa değişmesi gerekmez mi? Motorum 2010 ve 22.000 km olmak üzere ordaki bayanda ooo 22.000 km deki motorda ne garantisi gibi der oldu ben iyice sinirlendim. Bilmiyorum bakalım ne yapcam. Servise götürmek gercekten hammallık gibi gereksiz gelmeye başladı bana.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst