Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
221
arkadaşlar selamlar
bugün makinamı teslim aldım fakat plakasız. plakayı 1 hafta daha bekliycem:)
sormak istediğim önemli bir soru var.
motoruma performans egzost taktırdım fakat servide bakıma gelen bir arkadaş, keşke egzostu rodajdan sonra taktırsaydın, rodajı performans egzostla geçirmen problem çıkarabilir minvalinde bir şeyler söyledi.
motor su an 50 km de ve üzerinde performans egzost var; acaba bir zararı olur mu?
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Dostum biraz daha sabret benim motorda cuma geliyor..Hep sen güzel foto toparlamış olursun ikimiz aynı anda atalım süper güzellik olur:))Ne Dersin??taylanx7 senin için de geçerli:))))

Tamam dostum nasıl istersen cuma günü burayı coşturalım o vakit:rendeer:Fotoğraflarla şenlik havasında ortaya karışık bişe yaparız..:cat:

Para işini çok şükür denkledim ve bugün artık 2011 Model Kırmızı Cbf 150'imi almak üzere hondan duran kardeşlere gidiyorum.

Dünkü konuşmamda faturayı 1 Temmuz kesebileceklerini söylemişlerdi.Motorlarla ilgili işlemler yapılıyormuş ve o nedenle fatura kesim tarihi 1 Temmuza sarkacakmış onunla ilgili bilgilendirildim.Birde dün motorlar yurt dışından gelip çamurluk vs vs montajlarını yapan arkadaş birşey dedi motorlarla birlikte garanti belgesi verilmiyormuş.Verilmiyormuş derken garantisi var ama bilgisayarlarda kayıt ediliyor türkiye'nin neresine gidersen git motoru ne zaman ve nereden aldığın internet üzerinden belli olduğu için öyle ele garanti belgesi tutuşturmuyoruz dedi:)Güzelmiş dedim:)

Alır almazda amortisörü yumuşak kademeye aldırıcam.Rahatsızlık derecesinde benim bu konfor tutkum:p

Ayrıca siftahı yapıp motora 50 liralık benzin atıcam.Bakalım benim gibi tasarruflu kullanan biri bu motorla 50TL lik benzin ile kaç km gidecek:silent:

Yok yok madem bu kadar attırdım üstüne 5 daha koyarım depoyu fullerim motoru alışımın şerefine:queen:

Bu arada benzin olarak motora sizce hangi benzini almalıyım?Çok fark edermi.Kurşunsuz 95 vs vs gibi?

Arkadaşlar görüşmek dileğiyle:cat:İyi bakın kendinize


@cbr125cbr : Dostum fotoğraflar için teşekkür ettim.Anladığım kadarıyla montaj kısmında motoru biraz kesip biçme işi var.0km aldığım için herhalde belli bi süre motora el sürdürtmiycem ama günün birinde o çakmaklık olayına ve xenon far olayına kesin bulaşıcam.Kaçınılmaz bi son olacak benim için..Neyse tekrar dan teşekkürler:cat:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
arkadaşlar selamlar
bugün makinamı teslim aldım fakat plakasız. plakayı 1 hafta daha bekliycem:)
sormak istediğim önemli bir soru var.
motoruma performans egzost taktırdım fakat servide bakıma gelen bir arkadaş, keşke egzostu rodajdan sonra taktırsaydın, rodajı performans egzostla geçirmen problem çıkarabilir minvalinde bir şeyler söyledi.
motor su an 50 km de ve üzerinde performans egzost var; acaba bir zararı olur mu?


kesin zararı olur yada olmaz diye burada kimse birşey söyleyemez. söylese de mantıksız olur. tecrübeyle sabitlenecek bir konu da değil. çünkü %1 lik- 3 lük bir zararı kullanıcılar saptayamayabilir. rodajı bitse bile performans egzostu zarar vermeye devam edebilir :cat: ama ben taktırmak isteseydim 1500-2000 den sonra taktırırdım kafamda rahat olurdu :)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
crux2006 aynen bende öle yapıcam..cuma günü fatura plaka fln o zaman hallolacak..malum haziranı ödememek için..bence biraz bize kitlediler gibi 4.150 tuttu yan ayaklık ve koruma demiri 50tl..onun dışında bilmiyorum..motorun saf hali 3.850...250 tl plaka tutsa..bilmiyom yav..herkesin motoru vatana millete hayırlı olsun..
 
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
9
ya o millet kötülüyor ya ona sinir oluyorum hiç motoru sağlam olupta 80bin km de olan taş gibi cbf 150 si..yamahası olan yokmu 80binde vardır..herşey kullanana o motoru sürdüğü zaman hor kullanmaması..:))temizlemesi gıcır gıcır...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------



Dostum biraz daha sabret benim motorda cuma geliyor..Hep sen güzel foto toparlamış olursun ikimiz aynı anda atalım süper güzellik olur:))Ne Dersin??taylanx7 senin için de geçerli:))))

Bence hepiniz bekleyin benimkiyle birlikte pazartesi ekleriz hepsini olmaz mı ne dersiniz arkadaşlar :queen:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
olurda memet arkadaşlar sabırsızlıktan kendilerini tutabilirmi bilmem :))))diğerlreine pm den at mesaj
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
(cbr125cbf) CBF 150 motorum yok zaten ybr kullanıyorum ilk motorum ybr 125 di sonrasında 4 tane cbf 150 kullandım her modelinden aldıım 2007 2008 2009 2010 hepside aynı birsürü sallayanlar var yok 2007 ler yağ yakıyo 2009 lar yakmıyo işte böyle bilip bilemeden konuşanlara güvenerek ozaman bende satarım 2008 alırım oda yağ yaktı sattım 2009 aldım baktım oda aynı sattım 2010 aldım hepsi aynı bok tekrar ybr ye döndüm şurda birilerine bişeyler ifade etmeye çalışıyoruz 4 tane cbf kullanmış biri olarak ama millet bizi yanlış anlıyor neyse yaa banane hele bu 2011 CBF 150 ler hepten dandik yıllar geçtikçe kalite düşüyor nasılsa satıyoruz biraz şurdan alalım biraz burdan sökelim yağını az koyalım tuzunu hiç koymayalım misali ohh ben hem cbf 150 hem ybr 125 formundada takılıyorum ama anlaşılan yeni cbf ciler motorlarına toz kondurmak istemiyorlar
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
(cbr125cbf) CBF 150 motorum yok zaten ybr kullanıyorum ilk motorum ybr 125 di sonrasında 4 tane cbf 150 kullandım her modelinden aldıım 2007 2008 2009 2010 hepside aynı birsürü sallayanlar var yok 2007 ler yağ yakıyo 2009 lar yakmıyo işte böyle bilip bilemeden konuşanlara güvenerek ozaman bende satarım 2008 alırım oda yağ yaktı sattım 2009 aldım baktım oda aynı sattım 2010 aldım hepsi aynı bok tekrar ybr ye döndüm şurda birilerine bişeyler ifade etmeye çalışıyoruz 4 tane cbf kullanmış biri olarak ama millet bizi yanlış anlıyor neyse yaa banane hele bu 2011 CBF 150 ler hepten dandik yıllar geçtikçe kalite düşüyor nasılsa satıyoruz biraz şurdan alalım biraz burdan sökelim yağını az koyalım tuzunu hiç koymayalım misali ohh ben hem cbf 150 hem ybr 125 formundada takılıyorum ama anlaşılan yeni cbf ciler motorlarına toz kondurmak istemiyorlar



Hocam seninki direkt kötülemek. Rahat bırak alanların hevesini kaçırmaktan başka birşey yapmıyorsun bence. Benimki yeni değil 2007 model 23000 de. Farkındamısın sen de aynı şeyi yapıyorsun, ybr almışsın burada cbfi kötülüyorsun. Antipati oluşuyor üstünde ki gayet normal. 4000 tl veren biri o kadar detaycıysa alır 1000 sayfa küsür konuyu okur kendi kararını verir. Bence böyle yaparak kimseye iyilik yapmazsın. Zaten üslubundan belli tatmin oluyorsun şu yazdıklarınla.
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
(cbr125cbf) CBF 150 motorum yok zaten ybr kullanıyorum ilk motorum ybr 125 di sonrasında 4 tane cbf 150 kullandım her modelinden aldıım 2007 2008 2009 2010 hepside aynı birsürü sallayanlar var yok 2007 ler yağ yakıyo 2009 lar yakmıyo işte böyle bilip bilemeden konuşanlara güvenerek ozaman bende satarım 2008 alırım oda yağ yaktı sattım 2009 aldım baktım oda aynı sattım 2010 aldım hepsi aynı bok tekrar ybr ye döndüm şurda birilerine bişeyler ifade etmeye çalışıyoruz 4 tane cbf kullanmış biri olarak ama millet bizi yanlış anlıyor neyse yaa banane hele bu 2011 CBF 150 ler hepten dandik yıllar geçtikçe kalite düşüyor nasılsa satıyoruz biraz şurdan alalım biraz burdan sökelim yağını az koyalım tuzunu hiç koymayalım misali ohh ben hem cbf 150 hem ybr 125 formundada takılıyorum ama anlaşılan yeni cbf ciler motorlarına toz kondurmak istemiyorlar

arkadaşım ya objectiv ol ybr nin sorunlarındanda bahset tereddütte kalan arkadaşlara ışık tut yada ybr fanatiyiysen o sayfalarda yer al.nefes nefese cbf i kötülüyorsun ama ybr ye laf yok.zaten 4 tane eskittiysen durup ben nerde yanlış yapıyorum demelisin.ybr ninde kronik sorunları var rolanti tutmadı kendi kendine stop etti, efendim çalışmadı,aynı rampayı dönüş yolunda aynı hızla çıkamıyorum,motor şişti,daha 10 bindeyim şanzımanımda sorun var gibi.o sayfalarda burdanda gezenler var.bu her marka iç.in geçerli.bu kadar sıkıntı yazısı cbf in artık kum gibi çok olmasından.ve buraya yazan arkadaşların çoğu motorunu yeni tanımaya çalışıyor.bunları yazıyorum neden biliyomusun.aman banane deyip hala yazmaya devam ediyosun.o 4 cbf in dili olsada konuşşa emin ol durumu anlardık.yinede motorculuk bi kardeşliktir kırdıysam kusura bakma
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
iyide aynı kafayla 4 cbf eskittiysen bi anlamı yokki..bi tane çinli alırısn düzgün kullanırsın bu işler bu kadar basittr:cat:
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
4 tane cbf eskitemedimki eskitemeden hevesim kaçtı soğudum birden bire patlak veren sorunlardan dolayı hem öyle motora ilk binenlerden değiliz 16 yıllık motor tecrübemiz var birçok motor geçti elimden ama hiçbirinde cbf teki kadar sıkıntı yaşamadım anlatmak istediğim bu herkezin görüşüne saygı duyarım umarım başkalarıda yaşamaz benim yaşadığım sorunları şunuda belirtmek isterim 500 km de bir zinciri temizler yağlardım 2000 km de bir yağını değiştirirdim ve hergün ilçeyle köy arasında trafiğin hiç olmadığı bir yolda motoru üzmeden maxsimum 80 km hıza çıkabiliyordum zaten yol şartları 80 km hızın üzerine müsade etmiyordu istesemde çıkamıyordum işim gereği hergün 45 km yol yapıyordum iş ev arası bahsettiğim gibi periyodik bakımlarını yapıyordum ve inanın motorun son süratini hiç deneyemedim bile bu şekilde kullanmama rağmen cbf 150 ile ilgili edindiğim tecrübelerim bunlar kimsenin hevesini kırmak istemem kırdıysam özürdilerm arkadaşlar ama insan 4 motordada aynı sorunları yaşayınca öfkesine hakim olamıyor siz olsanız sizde aynısını yapardınız bilmem belkide ilerde yapacaksınız:p
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
[/COLOR]

Dostum biraz daha sabret benim motorda cuma geliyor..Hep sen güzel foto toparlamış olursun ikimiz aynı anda atalım süper güzellik olur:))Ne Dersin??taylanx7 senin için de geçerli:))))[/dostum fotograf konusunda borçlu sayılırım aslında ama nasıl yükleniyor bu kıvıramadım ben

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:08 ----------

:) pardon yukarısı karışmış biraz foto yükleme nasıl oluyor kısaca falan bilgi veren olsa.

busabah işe diye atladım makinaya 1 2 3 4 5 falan işde gidiyorum şangur şungur bir ses durdum sağına soluna baktım birşey yok sanırım birşeyin üstünden geçtim dedim.devam ettim . vites pedalının altında ayak destek varya takoz onun altıdaki demir düşmüş lastik öylece duruyor çıkıyor işe bak ikinci gün parça kaybettik
eeee nasıl oalcak bu servis ilgilenir mi yoksa gitbul takalım mı der ...
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
Bugün ceptelefonuma mesaj geldi..Honda cbf 150 stoklarımıza girmiştir..Honda Duran Kardeşler iyi günler diler...
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
çok basit foot işi anlatayım veya fotolarınızı bana yollayın :))
TİNYPİC' GİİRYORSUNUZ..
287nlvb.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
4 tane cbf eskitemedimki eskitemeden hevesim kaçtı soğudum birden bire patlak veren sorunlardan dolayı hem öyle motora ilk binenlerden değiliz 16 yıllık motor tecrübemiz var birçok motor geçti elimden ama hiçbirinde cbf teki kadar sıkıntı yaşamadım anlatmak istediğim bu herkezin görüşüne saygı duyarım umarım başkalarıda yaşamaz benim yaşadığım sorunları şunuda belirtmek isterim 500 km de bir zinciri temizler yağlardım 2000 km de bir yağını değiştirirdim ve hergün ilçeyle köy arasında trafiğin hiç olmadığı bir yolda motoru üzmeden maxsimum 80 km hıza çıkabiliyordum zaten yol şartları 80 km hızın üzerine müsade etmiyordu istesemde çıkamıyordum işim gereği hergün 45 km yol yapıyordum iş ev arası bahsettiğim gibi periyodik bakımlarını yapıyordum ve inanın motorun son süratini hiç deneyemedim bile bu şekilde kullanmama rağmen cbf 150 ile ilgili edindiğim tecrübelerim bunlar kimsenin hevesini kırmak istemem kırdıysam özürdilerm arkadaşlar ama insan 4 motordada aynı sorunları yaşayınca öfkesine hakim olamıyor siz olsanız sizde aynısını yapardınız bilmem belkide ilerde yapacaksınız:p

eveeet tecrübe yada ne ise söylediklerinin benzerlerini arştırmaya başladıım ilk günlerdede okudum ve duydum ve bukadar kötülemen benide gıcık etti aslında :) fakat bilemiyorum ybr 4250 tl 400 lira falan var işde arada, yinede yoksatan bu makina sırf senin anlattıklarınla bile vazgeçmem gerekiyordu ama olmadı e farkda öyle can alıcı değil.aslında ikincisinden sonra cbf e ısrar etmen
neden cbf sorusunun sana yöneltilmesini gerektiriyor ...katkılarından ötürü teşekkürler...
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
[sıze="5"]ondan sonra masaüstünde istediğimiz fotoyu seçtikten sonra..
Baştan 2.linki seçiyoruz...
[/sıze]
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
4 tane cbf eskitemedimki eskitemeden hevesim kaçtı soğudum birden bire patlak veren sorunlardan dolayı hem öyle motora ilk binenlerden değiliz 16 yıllık motor tecrübemiz var birçok motor geçti elimden ama hiçbirinde cbf teki kadar sıkıntı yaşamadım anlatmak istediğim bu herkezin görüşüne saygı duyarım umarım başkalarıda yaşamaz benim yaşadığım sorunları şunuda belirtmek isterim 500 km de bir zinciri temizler yağlardım 2000 km de bir yağını değiştirirdim ve hergün ilçeyle köy arasında trafiğin hiç olmadığı bir yolda motoru üzmeden maxsimum 80 km hıza çıkabiliyordum zaten yol şartları 80 km hızın üzerine müsade etmiyordu istesemde çıkamıyordum işim gereği hergün 45 km yol yapıyordum iş ev arası bahsettiğim gibi periyodik bakımlarını yapıyordum ve inanın motorun son süratini hiç deneyemedim bile bu şekilde kullanmama rağmen cbf 150 ile ilgili edindiğim tecrübelerim bunlar kimsenin hevesini kırmak istemem kırdıysam özürdilerm arkadaşlar ama insan 4 motordada aynı sorunları yaşayınca öfkesine hakim olamıyor siz olsanız sizde aynısını yapardınız bilmem belkide ilerde yapacaksınız:p

dostum işte budur tartışmak paylaşmak.sıkıntını şimdi daha iyi anlıyorum.inşallah yeni motorunda kafan rahat olur.cbf 150 nin kronik sorunları yanında birçok albenisi var bu sebeple çok satıyor inşallah herkesin gönlüne göre olur.yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun.güzel günler güzel geziler bizi bekliyo arkadaşlar.dünyada sorunsuz hiçbirşey yok.keyfinize bakın :cat:
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Dilerim benim yaşadığım sorunları yaşamaz yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun demekten başka bir sözüm yok bundan sonra sessiz takılayım bari çok tepki alıyorum:p avatar resmimdeki yz 125 de bana ait 40 HP lik 2 zamanlı bir canavar tutabilene aşk olsun :D hayırlı akşamlar haa bu arada cbf ile ilgili olumsuz bişey duyarsam hemen yazacam hiç üşenmeden sakın kızmayın bana :wiinkk:
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Arkadaşlar tekrar merhaba :)
Uzun zamandır bakamıyordum siteye, bugün fırsat oldu
Emok festivaline gelenler varsa ben kısmetse 4 gün boyunca ordayım
Numaram 545 761 92 10 gelenler görüşmek isterse arayabilir/mesaj atabilir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst