Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
cbf 150 25 binde motor bitti ikinci motoruda 40 binde bitti diye cbf topiginde yazan bu sitede de herkes tarafından bilinen panda lakaplı bir arkadaştan okudum o yüzden sordum mesala silindiri ybr nin silindirinden ucuz çin motoru fiyatına yani acaba dandik mi?
ybr nin yeni modeli de kalbüratör koltuk sert diyolar. bende anlamış degilim. cbf 150 mi ybr 125 mi

bak cg 125 olsa sesim çıkmaz kalitesi gözle görülür derecede farklı.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
cbf 150 25 binde motor bitti ikinci motoruda 40 binde bitti diye cbf topiginde yazan bu sitede de herkes tarafından bilinen panda lakaplı bir arkadaştan okudum

Neden bu km.lerde motor sıfırlattığının sebeplerini acaba sordun mu?
Ya da araştırdın mı? Geçmiş sayfaları okudun mu?

Metehan'ın ilk motoru sıfırlamasında kendisi değil emanet olarak verdiği birisi motorun canını çıkartmış, o yüzden bir kaç parça değişmesi gerekirken metehanda "bari diğerleride değişsin, tüm motor sıfırlansın" düşüncesi ile motoru sıfırlattı. Geçmiş sayfalarda tüm detayları anlatmıştı, birazcık geçmiş sayfaları kurcalarsan okuyabilirsin tüm detayları, hepsi konuşuldu.

İkinci sıfırlatmada ise ilk motor yenilenmesinde yapılan servis hataları yüzünden olduğunu kendisi bildirmişti.

Standart bir kullanımda o km.lerde motor yenilenmez. Yukarıda da dediğim gibi "İstisnalar olabilir ama kaideyi bozmaz". Motorun canı belli, bu motor hız motoru değil. Alacak arkadaşlar bunu göze alsınlar.

Diğer arkadaşlarda isterlerse YBR alsınlar isterlerse de CG125 alsınlar.
Forumda yüzlerce bu kıyaslamaların olduğu başlık mevcut.
Tekrar kasedi başa sarmayalım.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
İnanıyorum ki bu motor düzgün bakılırsa hiç şüphesiz 100,000 km yi görecektir. benim sattıgım çin malı motorum 50 bin km idi ve daha motoruna anahtar değmemişti. yani buna kullanmak var kullanmak var diyorum ben.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
AydoğanX çok teşekkür ederim. ehliyette nisan başı gibi elimde olacak. mart 12 de sınav var. bu süredede motorun rodajını mahallede ( 3+3 bulvar 5km uzunlukta) yaparım. hem eğitime devam hem rodaja ;) . şaka gibi oldu bu indirim. istanbulda pazarlık yapmıştım motor için. 1peşin kalanı 12 takside anahtar teslimi 4500 e . iyiki almamışım ankaraya getirmek dert olacak diye caymıştım isabet oldu. efede ki son motoru aldım 15 güne kadar gelecek dediler yeni parti. görüşmeden gitmeyin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:26 ----------

honda nın güvenli sürüş eğitimine katıldım 19-20 şubatta. orada cbf 150 kullandık 2 gün boyunca yapmadığımız kalmadı. 2 günde yaptığım slalomu her halde ömür boyu yapamam. orada şunu gördümki cbf 150 alınır paşa paşa binilir en az 10.000km sonrasında gs2 eğitimi ardından eğer büyük motora ihtiyaç varsa alınır yoksa aksilik olmadıkça cbf 150 ile yola devam edilir.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Satıyorum, sıfır gibi 2007 model "mavi" özel renk cbf 150 , 3500tl, fiyatta ufak bir pazarlık durumu olabilir :cherry:

Yeni model alacaklara hayırlı olsun diyorum. :cat:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Sene 2008. Ben motorumu sıfır almış gelmişim. İnternetten baktım aldıgım motor neyin nesi diye. Tabi ben doğru dürüst araştırmadan Honda markasına güvenip aldıgım için forumlardan haberm yok. Öyle yazılar gördüm ki sabahına motoru geri vermeye gidecektm. Sene 2011 aynı motor aynı forum aynı tartışma.Benm motorumun sadece yağı,bujisi değişti.Zinciri,hava filtresi bile aynı duruyo.Yakıtı da değişmedi 100km/2.5L Bazı abilerimizin talihsizliklerle karşılaşması gayet normal. Ben 3 senedir ybr-cbf-tvs karşılaştırması okuyorum bu forumda,ve hiç bir yere varılamadı varılmayacak da. Demek ki üç motordan birbirinden kötü.Hepimizin birer Ducati alalım o zaman.İyi akşamlar
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
Sene 2008. Ben motorumu sıfır almış gelmişim. İnternetten baktım aldıgım motor neyin nesi diye. Tabi ben doğru dürüst araştırmadan Honda markasına güvenip aldıgım için forumlardan haberm yok. Öyle yazılar gördüm ki sabahına motoru geri vermeye gidecektm. Sene 2011 aynı motor aynı forum aynı tartışma.Benm motorumun sadece yağı,bujisi değişti.Zinciri,hava filtresi bile aynı duruyo.Yakıtı da değişmedi 100km/2.5L Bazı abilerimizin talihsizliklerle karşılaşması gayet normal. Ben 3 senedir ybr-cbf-tvs karşılaştırması okuyorum bu forumda,ve hiç bir yere varılamadı varılmayacak da. Demek ki üç motordan birbirinden kötü.Hepimizin birer Ducati alalım o zaman.İyi akşamlar

katılıyorum :) :rendeer:
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
[/COLOR]honda nın güvenli sürüş eğitimine katıldım 19-20 şubatta. orada cbf 150 kullandık 2 gün boyunca yapmadığımız kalmadı. 2 günde yaptığım slalomu her halde ömür boyu yapamam. orada şunu gördümki cbf 150 alınır paşa paşa binilir en az 10.000km sonrasında gs2 eğitimi ardından eğer büyük motora ihtiyaç varsa alınır yoksa aksilik olmadıkça cbf 150 ile yola devam edilir.[/QUOTE]

Eğitimi tavsiye edermisin?Uzun süredir merak ediyorum.güvenli sürüş 1 eğitimi sadece bisiklet sürebilenler için diye biliyorum.Motosikleti kullanabilenler için gs2 daha uygun olmaz mı? Bu eğitimi almaya değer mi?Fiyat vs.konularında bilgi verirsen son güncel bilgileri hem ben,hem de diğer arkadaşlar almış olur.Teşekkürler.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
[/COLOR]honda nın güvenli sürüş eğitimine katıldım 19-20 şubatta. orada cbf 150 kullandık 2 gün boyunca yapmadığımız kalmadı. 2 günde yaptığım slalomu her halde ömür boyu yapamam. orada şunu gördümki cbf 150 alınır paşa paşa binilir en az 10.000km sonrasında gs2 eğitimi ardından eğer büyük motora ihtiyaç varsa alınır yoksa aksilik olmadıkça cbf 150 ile yola devam edilir.

Eğitimi tavsiye edermisin?Uzun süredir merak ediyorum.güvenli sürüş 1 eğitimi sadece bisiklet sürebilenler için diye biliyorum.Motosikleti kullanabilenler için gs2 daha uygun olmaz mı? Bu eğitimi almaya değer mi?Fiyat vs.konularında bilgi verirsen son güncel bilgileri hem ben,hem de diğer arkadaşlar almış olur.Teşekkürler.[/QUOTE]

Arkadaşım eğer motor kullanıyorsanız gs2 ye gidin. eğitimi tavsiye edermiyim kesinlikle evet. trafiğe-motora ve olaylara bakışın değişir. verilen para 270tl yanlış hatırlamıyorsam bunun içinde servis-gün boyu yeme içme-öğle yemeği- kullanacağın motor ve ekipmanlar ve 18 saatlik eğlence var. şahsen ben bu paraya bu şartlarda eğitim veren bir iş yeri açmam , zarar yazar. hocalar gerçekten işini bilen insanlar ben gd 2 ve 3 ede gitmeyi planlıyorum.

benim yaş 44, bisiklet kullanıyorum , motor tecrübem yoktu. ehliyete başvurup yazılıdan sonra GS 1 e gittim 12 martta direksiyon sınavı var. motorumu aldım hafta içi eve getireceğim. nisan başı yollardayım hayırlısı ile.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Evet arkadaşlar, malumunuz ÖTV düştü. 2.elde 1.elde motor alacak olanlar biraz beklesin zannımca. Fiyatlar 1-2 aya kadar oturur. 250cc altı çok sallandı. Ben ve benim gibi diğer 250cc ye kadar tüm motosiklet sahiplerinin, motosiklet 2.el değerleri %10-20 arası düştü.



Motosikletinizi satıp gene 250cc ye kadar moto alacaksanız sorun yok. Ancak yükseltmek isteyenler için nakit bitti-gitti malesef. Benim tertemiz 2010 model cbf150im bakalım kaça satılacak. Bu arada almak isteyenler benimle iletişim kurabilir ([email protected])
 
Katılım
16 Ocak 2005
Mesajlar
264
Rebornx4 istediğin fiyat nedir motor için ? Eğer ikinci el fiyatları tatmin edici bir rakama düşerse sıfırdan vazgeçebilirim. Tabiki alacağım motorun duruma bağlı.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Evet arkadaşlar, malumunuz ÖTV düştü. 2.elde 1.elde motor alacak olanlar biraz beklesin zannımca. Fiyatlar 1-2 aya kadar oturur. 250cc altı çok sallandı. Ben ve benim gibi diğer 250cc ye kadar tüm motosiklet sahiplerinin, motosiklet 2.el değerleri %10-20 arası düştü.



Motosikletinizi satıp gene 250cc ye kadar moto alacaksanız sorun yok. Ancak yükseltmek isteyenler için nakit bitti-gitti malesef. Benim tertemiz 2010 model cbf150im bakalım kaça satılacak. Bu arada almak isteyenler benimle iletişim kurabilir ([email protected])


hocam bu düşüş 0 alanlar için iyi fakat biz satanlar için cok kotu oldu.

Bu arada bende motorumu satıyorum. 2.el bölümünde ilanı var.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
valla bu indirim güzel oldu az önce fuar tam kapanırken 3.750 ye anahtar teslim yan ayaklık dahil cbf 150 aldık gerçekten fiyatlar müthiş düştü 2. elin durumu ne olucak belli değil valla..çok merak ediyorum fiyatlar 1-2 ayda oturur ama şuan sıfır alanlar yaşadı arkadaşa aldık adam memnun:)nerdeyse 3.500 3.600e 2. el alıcaktı temiz ama sıfır aldı:)
 
Katılım
16 Ocak 2005
Mesajlar
264
İkinci elde en kralı (2011 model harici ) 3000 i geçmez sanırım. Çünkü devir saati vs. tarzında ekstralarda var sıfırda.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
helal olsun tayyip'e. tamda bekliyordum böyle birşeyi. oldum olası bir işe yaradı galiba.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst