- Katılım
- 24 May 2008
- Mesajlar
- 143
Öncelikle yorumlar için ayrı ayrı teşekkürler arkadaşlar.
Arkadslar Bugün sabah elime geçti kargo.
gayet güzel paketlenmiş. arkadaslar bu işlem için hondadan yeni sıfır far almıştım. 65 TL'ye. fakat montajlama sırasında yapan kişi farı ne kadar ısıtsada silikon yerleri gevşememiş. açarken ön cam karpuz gibi kırılmış. Sonra motorun üstünde olan farı söktüm gönderdim arkadaşa, arka kısmı ince ince kırarak ön camı çıkartmış. yani ön cam kaliteli malzemeden üretimemiş diyor, arabalarıda aynı yöntemlen söküyorum hiç böyle bir şeye rastlamadım dedi. neyse yolladım ben kargoyu yaptı ve yolladı;
buyrun resimleri.
Arkadaslar kullanılan malzemeler;
Hella Bi-Xenon mercek(uzun-kısa)
Sert Pleksi Angel
Angel için voltaj dengeleyici regülatör.
Far Karartma için 690 C ısıya dayanıklı boya
BMW'lerde kullanılan Mercek Çerçevesi.
Sunpart H7 6000K Xenon.
Arkadaşlar Aldığım kişi yolladığım para karşılığında fiş bile kesmiş, gerisini siz düşünün.
İyi akşamlar ;
Bende bu şekilde yaptırmak istesem ne kadar tutar acaba ? Ücreti ne kadardır?
Yaptırdığınız kişinin , yerin , mail adresi , ilanı yada telefon numarası varsa verebilirmisiniz ?
Teşekkürler