Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ağu 2008
Mesajlar
62
Selam , 2007 ve üstü 25000 km altında cbf 150 arıyoruz.
Bu haftaya kadar motosikleti alıp giresuna göndermemiz gerekli.
Lütfen bana 0554 512 63 06 bir mesaj atarsanız hemen size geri döneceğiz.
Teşekkürler.

Kurye motosikleti olmazsa seviniriz , sahibinden.com a bakın demeyin lütfen.Baktık gittik gördük beğenmedik.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
bu hafta bu topice noldu böyle klavyenin başına geçen yazıyo :p Bu arada artık ışıklarda yanmdaki motosikletli arkadaşlara motorumun ne kadar yaktıgını ,memnn oldugumu,kaça aldığımı anlatmaktan bıktım.Bana katılan arkadaşlar vardır mutlaka.Kaliteli motora binmekte ayrı bi dert arkdaş.Gözler hep üstünde:cherry: çok mu abarttım:queen:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bu hafta bu topice noldu böyle klavyenin başına geçen yazıyo :p Bu arada artık ışıklarda yanmdaki motosikletli arkadaşlara motorumun ne kadar yaktıgını ,memnn oldugumu,kaça aldığımı anlatmaktan bıktım.Bana katılan arkadaşlar vardır mutlaka.Kaliteli motora binmekte ayrı bi dert arkdaş.Gözler hep üstünde:cherry: çok mu abarttım:queen:

:cat::cat:

motor kendisini gösteriyor be kardeşim benzin acısından performans konfor 4+4 luk alet bende millete 3 milyara aldım diyince şaşırıyolar cok ucuzmuş diyolar:)

birde topic galiba bundan böle artık bu şekilde devam edicek:)cbf kardeşleri çoğalıyor:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:52 ----------

jr. hocam şu motor koruma cilası hakkında birşey sorucam ben alttaki resimde olan cilayı kulanıyorum krem kıvamında ve sungerle yedirerek kullanıyorum kullanımdan sonra baya bi parlaklı oluyor ve illaki koruma sağlıyordur motoru aldığımda arkadaş yanında vermişti ne dersin güzel bişeymi yoksa önereceğin bi marka varmı kullanan arkadaşlarda söylerse sevinirim:rendeer:





bugun motoru sıcacık suyla sungerle bir yıkadım tertemiz oldu ama arka tekerdeki yagları çıkarana kadar canım cıktı:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Ya bakıyorum bakıyorum hondaya çok kızıyorum cbf makyajlı versiyonunu getirsen ne olur be kardeşim ufak ayrıntılar ama motora fark katmışlar....olacak şey değil anlamak mümkün değil...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Ya bakıyorum bakıyorum hondaya çok kızıyorum cbf makyajlı versiyonunu getirsen ne olur be kardeşim ufak ayrıntılar ama motora fark katmışlar....olacak şey değil anlamak mümkün değil...

bende baktım makyajlısına okadar abartılacak bi fark yok bence sadce burda olmadığı için kötü hissediyoruz kendimizi heralde benim için sadece ve sadece devir saati olsa keşke dedim gerisi boş iki yapışkan için dert yanmaya deymez ama enjeksiyon ne bilim hp gücü artmış bi makina olsa derim keşke gelse:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:25 ----------
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
bende baktım makyajlısına okadar abartılacak bi fark yok bence sadce burda olmadığı için kötü hissediyoruz kendimizi heralde benim için sadece ve sadece devir saati olsa keşke dedim gerisi boş iki yapışkan için dert yanmaya deymez ama enjeksiyon ne bilim hp gücü artmış bi makina olsa derim keşke gelse:cat:

ben o sayfaya da yazdım gidonu çok güçlü duruo.Malum seyahat ederken biz gidonla muhattabız.GÜçlü görünmesi bile güven verir.Gerçi çinliliere bakınca şimdi ki cbf zaten on nömara:cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ben o sayfaya da yazdım gidonu çok güçlü duruo.Malum seyahat ederken biz gidonla muhattabız.GÜçlü görünmesi bile güven verir.Gerçi çinliliere bakınca şimdi ki cbf zaten on nömara:farao:

tabiki zevk ve görüş meselesi banada o gidon acayip geldi üstüne oturup bakmak lazım tabi ama şu halinden çoook çok memnunum şahsen devir saati hariç:)dün aksam bi arkadaşa ybr almak için motor bakmaya gittik ybr sürdüm sanki eski cupumu kullanır gibi hissettim oyuncak gibi geldi valla şuan heryönden önde olan cbf inş böle devam eder:cat:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
tabiki zevk ve görüş meselesi banada o gidon acayip geldi üstüne oturup bakmak lazım tabi ama şu halinden çoook çok memnunum şahsen devir saati hariç:)dün aksam bi arkadaşa ybr almak için motor bakmaya gittik ybr sürdüm sanki eski cupumu kullanır gibi hissettim oyuncak gibi geldi valla şuan heryönden önde olan cbf inş böle devam eder:cat:

bazı arkadaşlar isim takıo küçük enduro varedero falan die ama gerçekten öyle ı-rahat bizim cbfmiz:)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ybr den cbf e geçince ybr mobilet gibi geliyor gerçekten..

küçümsemek için sölemiyorum saglamlığı bir yana sırf konfor için bile tercih sebebi ki sağlamlığıda cabası cbf ya hayat onda:queen:

buda motorun yıkanmış resmi bayadır kirliydi resmde kötü cıkmıs ama:)bide cila yaptımm mı tamam:cherry:

 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
küçümsemek için sölemiyorum saglamlığı bir yana sırf konfor için bile tercih sebebi ki sağlamlığıda cabası cbf ya hayat onda:queen:

buda motorun yıkanmış resmi bayadır kirliydi resmde kötü cıkmıs ama:)bide cila yaptımm mı tamam:cherry:


tü tü- nazar değmesin maşallah kardeş, motorunla mutluysan mesele yok:wiinkk:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ybr den cbf e geçince ybr mobilet gibi geliyor gerçekten..
dostum benim motoru satalı nerdeyse 1 yıl oldu ve gerçekten şuan bu sınıfı düşünseydim gene cbf150 alırdım.aldığımda zaten ybryle kıyas etmezdim aynı bisiklete benziyo o motor derdim ancak beni sinir eden bize yapılan muamele.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
küçümsemek için sölemiyorum saglamlığı bir yana sırf konfor için bile tercih sebebi ki sağlamlığıda cabası cbf ya hayat onda:queen:

buda motorun yıkanmış resmi bayadır kirliydi resmde kötü cıkmıs ama:)bide cila yaptımm mı tamam:cherry:


maşallah mücahit nazar degmesin inşallah:):wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
otobusteyim geliyorum biznıs kılas dedim ya :)

floryada amcamlardayım hocam. salı gece döneceğim. fazla kalacak olsam arayacaktım buluşalım tanışalım diye :)

Bende zaten Yeşilköyde Havalimanındayım illaki uğrarım o civarlara...:cat:

çok iyi fiyatlar var kardeş bu dükkanda bende görmüştüm hatta metehan abiye göstermiştim ilanlar eski diye bakmamıştık ama yenilemişler arkadaşlar bu dükkanda baya iyi fiyatlar var bi inceleyin derimm:cat:

bende bakam hacı...

bu hafta bu topice noldu böyle klavyenin başına geçen yazıyo :p Bu arada artık ışıklarda yanmdaki motosikletli arkadaşlara motorumun ne kadar yaktıgını ,memnn oldugumu,kaça aldığımı anlatmaktan bıktım.Bana katılan arkadaşlar vardır mutlaka.Kaliteli motora binmekte ayrı bi dert arkdaş.Gözler hep üstünde:cherry: çok mu abarttım:queen:


Argedeş ne övdünüz makinalarınızı ya...:p

küçümsemek için sölemiyorum saglamlığı bir yana sırf konfor için bile tercih sebebi ki sağlamlığıda cabası cbf ya hayat onda:queen:

buda motorun yıkanmış resmi bayadır kirliydi resmde kötü cıkmıs ama:)bide cila yaptımm mı tamam:cherry:

]

aha bir dene daha var...ilk motorunmu yavrukurt...:p görmemişin cbfsi olmuş tutmuş stikırı koparmış...:cherry:

dostum benim motoru satalı nerdeyse 1 yıl oldu ve gerçekten şuan bu sınıfı düşünseydim gene cbf150 alırdım.aldığımda zaten ybryle kıyas etmezdim aynı bisiklete benziyo o motor derdim ancak beni sinir eden bize yapılan muamele.


cbf 125 kelimesi geçmeyen bir mesaj daha...Dostum iyimisin...bi otur dinlen...:p bizi böyle şaşırtma...:cherry:


Bende işyerime alınan basınclı su makinasınyla yıkadım düldülü...Valla temizlik imandan gelirmiş derler doğru...motoru kirli olanlar kafirmi oluyo şimdi naısl yani...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:37 ----------

yahu birinizde mondıal vs topaclarındaki gibi grenajım güneşte soldu şasim 3 e ayrıldı vs sorunlar yazında böyle suydu cilaydı uğraşmayalım...

argedeş sorunlu motor alcam bir dahaki sefere...bu ne böyl emuhabbet yıkama cilalama vs sılkıldım artık...mondıal alıcam bir dahaki sefere...2027 de tabi...:queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ee naparsın mete abi kötünün iyisi gözüyle:queen:
yok ben memnundum motordan çok severdim benimkini satmadan evvel
ufaklığında en sevdiğim resmiydi hani muğladan gelirken
2008%5C03%5C07%5Cbikepics-1207447-full.jpg

yavv anlıyamıyorum hala bikepics katagorisinde niye cbf150 yok:) burdan 10 kişi çıkartsanız açılacak şey...
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
slm arkadaşlar benim motorun zincirinde problem var eskimiş bugun arkadaşa gösterdim orcikli bi zincir varmış ondan alırız ama onu takım almak daha iyi olur zincire yazık olur diyoo.ne yapayım suan idare ediyor zatende yakında almam gerekirse ne alacağım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:37 ----------

hg hayırlı olsun arkadaşım bende yeni üyeyim

tamm o zaman eğer zincir kalite diyorsan yollarsın gereken bilgileri veririrm
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ee naparsın mete abi kötünün iyisi gözüyle:queen:
yok ben memnundum motordan çok severdim benimkini satmadan evvel
ufaklığında en sevdiğim resmiydi hani muğladan gelirken
2008%5C03%5C07%5Cbikepics-1207447-full.jpg

yavv anlıyamıyorum hala bikepics katagorisinde niye cbf150 yok:) burdan 10 kişi çıkartsanız açılacak şey...

boşver onlar bıkepiç...:p ne uğraşcam şovstar sitesinde...bizim olayımız önemli olan büyüklüğü değil işlevi...:p

hey be melmekete bak...İspanya Ibızı'nın yandan yemişi kadar güzel...:cat:

tamm o zaman eğer zincir kalite diyorsan yollarsın gereken bilgileri veririrm



Hacı Aydoğandan 45 liraya orıng zincir al keyfine bak...zinciri bir kez yağla sonra 500 kmde bir ve ayda yılda bir gerersin...O-rıng...Ailemizin zinciri...
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Metehan kardeş şu en soldan yardırdığın videonu izledim de valla çocukluğum geldi aklıma atom karıncayı izlemiş gibi oldum:queen: bu arada ben hala bağrıma taş basıp bekliyorum burada bayiyle görüştüm birkaç sefer adam nuh diyor peygamber demiyor valla yerse 4.140 başka olmaz diyo:salut: öyle plaka falan içinde deyiverse yapışacam valla canıma tak etti artık:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst