- Katılım
- 1 Şub 2010
- Mesajlar
- 8
slm ben onur arkadaşlar bayadır yorumlarınızı okudum bende de cbf 150 var 2008 model motor süper bundan sonraki kawasaki ninja inşallah
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:40 ----------
ben xenon taktırmak istiyorum markada tavsiye edeceğiniz varmı acaba
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:42 ----------
mete slm okudugum kadarıyla senin motor konusunda bayagı bilgin var bana xenon konusunda yardım edermisin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:40 ----------
ben xenon taktırmak istiyorum markada tavsiye edeceğiniz varmı acaba
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:42 ----------
mete slm okudugum kadarıyla senin motor konusunda bayagı bilgin var bana xenon konusunda yardım edermisin


