Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
Çok sevindim, hayırlı olsun yeni motorun. Ne kadara mal oldu bakım =? İşleri yoğunmuydu ? Gittiğinde fazla bekledin mi ? Kolay bulabildin mi =? Komple neler değişti. Mesela keçelerde görülen yağ kaçağını gösterdin mi. Ben bunun terlemeden ziyade bi arıza olduğunu düşünüyorum. Çünki böyle bi kaçakla kendi motorumla her türlü yol koşulunda kullandığım halde (Uzun yol-Şehir içi) 23 bin km boyunca hiç karşılaşmamıştım. Bi kaç gün önce debriyaj kapağının üst kısmında 3-4 cm lik bi alanda keçe den yağ kacağı gördüm. Bu kısmı sildim. 150-200 km kullanıcam ve tekrar yağ görürsem bu problemi 24 bin bakımında hallettiricem. Peki sizce bu normal mi ? Yani bu yağ kaçağı, Meto sence ?

Sana o dışlarda görülen yağın bi terleme vs olduğunu söyleyen, bu işi yapmaya üşenen, veya yapabilecek yedek parçası elinde olmayan, veya anlamayan fason bi servis olmalı, yetkili servis orada o yağı görüpte (bu normal) dememeli. Çünki bence normal değil. O bi terlem olsa her zaman olur. Yani bence bu normal bişey olsa daha 2 binli 3 binli km lerde de olur. Ama 23 bin km ye kadar motorun dışında yağ görmermiştim. İlk defa gördüm ve moralim bozuldu.

Karb. temizliği vs de yapıldı değil mi ? Bakım ne kadar sürdü ? En az 2 saat sürmüştür diye düşünüyorum. Sana verilen faturanın fotosunu çekip siteye koyabilirmisin ? Motoruna tam olarak neler yapıldı ? Neler değişti. Ne kadara mal oldu. Arkadaşlarada bilgi olsun. En önemlisi, şimdiye kadar gittiğin fason herhangi bi özel servisle kaliteli bi yetkili servis arasındaki hizmet kalitesi farkını hissettin mi ? İşin kaçta bitti. Herhalde baya geçe kalmışsındır. Bundan sonra 2000 de bir yağını kendin değiştir. 4000 de birde db ye git başın ağrımaz.

Olsun mesaj olayını önemi yok.

Bu sabah seni gördüm. Servisteydim. Benim eski evin karşısına bi apartmana gazete bırakıyodun :)

4 gün tatil bana Metoo, hadi işe bakım :) Şimdide ben izinliyim :) Hoş hava bozuk bişey yapacağımızdan değil ya.

bu arada meto abi ve ethem abiye çook tesekkürler:rendeer: dün gece çok geç geldm yorgunlktan bişey yazamamsm :) faturanın fotografını koyarm abi simdi kahvaltı arası werdm 1,5 saat daha gazete dagıtıcam ugramısken forumada bakıyım bi dedm =) toplam 400 tl tuttu ama motor sıfırından daha kaliteli oldu :p o yağ olayını sormadm abi unttm walla.3 saate yakın sürdü bakım işi,benm motora bakan eleman süper ötesiydi adam bindi motora 10 mtre ileri gitti geldi ses balans dişlisinden motorn şuyu şuyu eksk söle böle herseyi döktrdü :D o kadar yere gitmstm kmse o sesi çözememsti,herkese tavsiye ederm db çok kaliteli işinin uzmanı zaten sürekli içeri cbf 150 girip çıkıo:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------

karbratr fln herseyi ben sölemeden yaptı abi sürekli izledm zaten,bi bakımda ne gerekiosa hepsini halletti walla helal olsn werdiim para son kurusuna kadar :p
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Ben bişey yapmadım yaw, asıl bağlantı Meto ile oldu. Bakımını yapanın arkadaşın adını hatırlarmısın =? İbrahim mi idi yoksa, gençten esmer bi arkadaş. Benim şimdiye kadar işimi hep o gördü, bende gayet memundum. Ustaların hepsi işi biliyor. Zaten İstanbul. Her taraf cbf 150, o motordan anlamaları gibi bişey mümkün değil.

Aynen Db kaliteli bi servis. Motorun km si gereği ihtiyacı olan tüm bakım unsurları gözden geçirilip gideriliyor ayrıca senin motorla ilgili bi şikayetin varsa tereddütsüz şikayetin giderilip motorun teslim ediliyor.

Hadi sana iyi dağıtımlar ve iyi kahvaltılar o zaman. Görüşürüz. Teşekküre dahi gerek yok. Aslında Meto sağolsun. Onunaracılığı ile öğrendik Db yi.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Çok sevindim, hayırlı olsun yeni motorun. Ne kadara mal oldu bakım =? İşleri yoğunmuydu ? Gittiğinde fazla bekledin mi ? Kolay bulabildin mi =? Komple neler değişti. Mesela keçelerde görülen yağ kaçağını gösterdin mi. Ben bunun terlemeden ziyade bi arıza olduğunu düşünüyorum. Çünki böyle bi kaçakla kendi motorumla her türlü yol koşulunda kullandığım halde (Uzun yol-Şehir içi) 23 bin km boyunca hiç karşılaşmamıştım. Bi kaç gün önce debriyaj kapağının üst kısmında 3-4 cm lik bi alanda keçe den yağ kacağı gördüm. Bu kısmı sildim. 150-200 km kullanıcam ve tekrar yağ görürsem bu problemi 24 bin bakımında hallettiricem. Peki sizce bu normal mi ? Yani bu yağ kaçağı, Meto sence ?

Sana o dışlarda görülen yağın bi terleme vs olduğunu söyleyen, bu işi yapmaya üşenen, veya yapabilecek yedek parçası elinde olmayan, veya anlamayan fason bi servis olmalı, yetkili servis orada o yağı görüpte (bu normal) dememeli. Çünki bence normal değil. O bi terlem olsa her zaman olur. Yani bence bu normal bişey olsa daha 2 binli 3 binli km lerde de olur. Ama 23 bin km ye kadar motorun dışında yağ görmermiştim. İlk defa gördüm ve moralim bozuldu.

Karb. temizliği vs de yapıldı değil mi ? Bakım ne kadar sürdü ? En az 2 saat sürmüştür diye düşünüyorum. Sana verilen faturanın fotosunu çekip siteye koyabilirmisin ? Motoruna tam olarak neler yapıldı ? Neler değişti. Ne kadara mal oldu. Arkadaşlarada bilgi olsun. En önemlisi, şimdiye kadar gittiğin fason herhangi bi özel servisle kaliteli bi yetkili servis arasındaki hizmet kalitesi farkını hissettin mi ? İşin kaçta bitti. Herhalde baya geçe kalmışsındır. Bundan sonra 2000 de bir yağını kendin değiştir. 4000 de birde db ye git başın ağrımaz.

Olsun mesaj olayını önemi yok.

Bu sabah seni gördüm. Servisteydim. Benim eski evin karşısına bi apartmana gazete bırakıyodun :)

4 gün tatil bana Metoo, hadi işe bakım :) Şimdide ben izinliyim :) Hoş hava bozuk bişey yapacağımızdan değil ya.


Ethem, benim başıma gelen olay aynen şöyleydi, önceki sayfaları baya karıştırıp resimleri buldum silindir üst kapaktan terleme yapıyordu conta değişmişti bide balanserde problem çıkmıştı 110000 de cbf de yağ kaçakları olabiliyor ..



 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Evet bariz bir kaçak var(mış). Conta(aslında ismi gasget- kasket değil:)) değişince sorun çözüldüyse mühim değil.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
CBF 150 lerde 2010 model ve 2009 model arasında bir fark var mı? yada 2008 ,2007 lerde. Ruhsat cıkmış benim 2010 model yazıyor. iyimi kötümü doğrumu yanlışmı bilemedim?
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Trafiğe çıkışı daha önemlidir. Ve devir kesme sorunu 2009 lardada var. Erken kestiğinden vitesi bitiremiyor.Böylece 5 viteste bayılıyor. Ateşlemeyi geciktiriyor çünkü.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Trafiğe çıkışı daha önemlidir. Ve devir kesme sorunu 2009 lardada var. Erken kestiğinden vitesi bitiremiyor.Böylece 5 viteste bayılıyor. Ateşlemeyi geciktiriyor çünkü.

2009 modellerın hepsınde mı bu sorun var eger oyleise 2009 model alcagına 2007 alınır yanlız onlarda da yag yakma sorunu ne var ne almak lazım vallaha sasırdım ya.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Yağ yakmasını dert etmeyin o kadar. 2009'larda yakıyor çünkü :)

Ama yinede cbf150 alırsanız pişman olmazsınız.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
2009 modellerın hepsınde mı bu sorun var eger oyleise 2009 model alcagına 2007 alınır yanlız onlarda da yag yakma sorunu ne var ne almak lazım vallaha sasırdım ya.

cbf 2007 den itibaren nasıl satışa sunulduysa aynı motor, kontak haricinde hiçbir değişen vs yok, 2007 ile aynı makinayı kullanıyor, yağ yakma sorunu halledildi dedikleri olay şehir efsanesi, hiçbişey halledilmedi 2007 cbf neyse 2010 da o sadece model yılı farklı.....bu yağ eksiltme olayına takılmayın her makina yağ eksiltir şakır şakır eksiltecek hali yok zaten...100 150 gr 1000 km de normal...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
yağ eksilteme falanda sıkıştırma ile ilgiliymiş sanırım.
zaten devir kesici var motorda, ne sıkıştırmasıymış anlayamadım.:cyclopsan
Ama honda adlı motora sahipsem, bu motorun bu ismi hak etmesi gerektiğini düşünüyorum.
maalesef bu hondada eksik olan şeyler var...:silent:(En basitinden devir göstergesi, dörtlü sinyal, yan ayak, yağ eksiltme, farların dinamoya göre yanması, lastiğin kalitesizliği...)

Birde şuna bakmak lazım 1000rr dada yağ eksiltme sorunu varmışş:queen:(Bizimkisi fukara tesellisi)
 
Katılım
22 Ocak 2010
Mesajlar
3
selam arkadaşlar ben önceden bi kanuni cross 250 almıştım 1 yıl kullandım cektiğim sıkıntıyı anlatamam sattım kurtuldum allahın belasından.şimdi ikinci motorumu alacağım ve honda cbf 150 ye odaklandım bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim ben rizede yaşıyorum burda bu motorların 2.eli pek yok bitane buldum cevre şehirlerde 2009 model 9000 de cantası filan takılı 3750 tl istiyor siz nedersiniz alınırmı? yada burda satan aradaşlar varsa değerlendirmek isterim
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
selam arkadaşlar ben önceden bi kanuni cross 250 almıştım 1 yıl kullandım cektiğim sıkıntıyı anlatamam sattım kurtuldum allahın belasından.şimdi ikinci motorumu alacağım ve honda cbf 150 ye odaklandım bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim ben rizede yaşıyorum burda bu motorların 2.eli pek yok bitane buldum cevre şehirlerde 2009 model 9000 de cantası filan takılı 3750 tl istiyor siz nedersiniz alınırmı? yada burda satan aradaşlar varsa değerlendirmek isterim

kardeş bende cbf arıyorum 2009 model 9000 kmde sordum 8000 kmde sordum 2900 tl sana soyledıgı fıyat cokmus ya o fıyata alacagıma gıder sıfır alırım.bende istanbulda oturoyurm ama senle anynı konumdayım bulamıyorum:pr:istedgım gibi bende gıdıp sıfır alıcam sonunda:)
 
Katılım
22 Ocak 2010
Mesajlar
3
sıfırı süper olurdu ama öyle bişeyki burda sıfır alsam servisi yok garantiden düşecek.motorlardan rizede olmadığı içinde 2.eli çok pahalı dışardan aldırsam kargosu devri bi ayrı sorun.bnm burdaki bulduğum motoru 3400-3500 asılıcam verrse almayı düşünüyorum grenaj çanta falan filan aldım diyor ondan bu parayı istiyomuş
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
sıfırı süper olurdu ama öyle bişeyki burda sıfır alsam servisi yok garantiden düşecek.motorlardan rizede olmadığı içinde 2.eli çok pahalı dışardan aldırsam kargosu devri bi ayrı sorun.bnm burdaki bulduğum motoru 3400-3500 asılıcam verrse almayı düşünüyorum grenaj çanta falan filan aldım diyor ondan bu parayı istiyomuş


2009 model 8,000 km de düşünürsen 3,500 tl.












 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
blue whıte dostum acaba senin şu cbf in sis lambalarının markasını modelini bi yazabilirmisin bende takmayı düşünüyorum.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
selam arkadaşlar ben önceden bi kanuni cross 250 almıştım 1 yıl kullandım cektiğim sıkıntıyı anlatamam sattım kurtuldum allahın belasından.şimdi ikinci motorumu alacağım ve honda cbf 150 ye odaklandım bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim ben rizede yaşıyorum burda bu motorların 2.eli pek yok bitane buldum cevre şehirlerde 2009 model 9000 de cantası filan takılı 3750 tl istiyor siz nedersiniz alınırmı? yada burda satan aradaşlar varsa değerlendirmek isterim

3750 tl çok astronomik bi rakam, 3250-3500 eder etse etse, buda zaten bence en fazla ederi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst