- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
Cİhannn bu ne len özel çantalar falan...aslınd aavrupadan gelen birine aldırmak laızm orada ucuzdur...
yok be abii arkadaş sordu onun için,
xenon dan çıkan kutuyu.
Cİhannn bu ne len özel çantalar falan...aslınd aavrupadan gelen birine aldırmak laızm orada ucuzdur...
yok be abii arkadaş sordu onun için,
xenon dan çıkan kutuyu.
Mete abicim
Philips Diamond Vision(5000K), mavimsi beyaz ampul seti hakkında xenon kadar performans gösterdiğini duymuştum
Sitede dreamdark ın F inde vardı sanırsam![]()
bana paradan bahset arkadaşım...pahalıdır hacı abi...
ale:
[/QUOTE]hacı kanka ama bu ampül...bizim daha güçlü bir ampüle değil...bizim xenona ihtiyacımız var...bunun katkısı atıyorum %15-20 ols abiz yetmezki...ve o paralara xenon varken...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:40 ----------
şu nasıl agalar...garantili marantili...128 havale ile diyor...tanesi 64 gaymey egeliyor...montajı saymıyorum...montajı 20 lira versen ustaya yapar...ama benim ustam bedavaya bile takar bana...yani motora...
http://www.hizlial.com/oto/xenon-far-kitleri/kamosonic-h7-8000-k-xenon-kit_31.601.8999.0698.htm
![]()
karaşahin senin o dediğin filipis ampul 100 w. onu takarsan farın çanağıda erir tesisat da, hatta akü! de..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:55 ----------
http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=271585&productid=otelf7597
metehan bak bu daha ucuza da geliyor kargo ücreti de yok. bahsettiğim ürün de bu zaten. 3.2 amper çekiyr 35 watt
bizim akü 7 amper unutmayın
Not: senin yazdığın ürün h7 bak bu h4
h7 uzun kısa yapamazsın kanka. hem h7 de bizim ampul yuvasına da oturmaz. Kaldı ki h7 h4 e göre de ucuzdur.
xenonlar hakkında ilanlarda küçük bilgiler var...
Genelde şunlarla karşılaşırsınız:
1) Ampul veya balans su almış yada rutubet almış,garantiye girmez
2) Farlar açıkken marşa bastınız,garantiye girmez
3) Genelde Xenon taktırdığınızda ilk aylar iyi yanar.Zamanla kararır kararır ve bir müddet sonra normal ampulden farkı kalmaz
Bizim ürünümüzde bunlarla karşılaşmazsınız
Ürünümüz hiçbir araçta arıza lambası yakmaz..
Önemli not:Bu özellikler Cyclone Xenon`un kampanyamızdaki modelinde mevcuttur
diyor...birde...
2)Yukarıdaki fiyatımıza H4 dışındaki H7-H3-H1-9005-9006-SS880-H11 gibi bütün modeller dahildir.Sadece H4 montaj dahil 285 TL.Peşin fiyatına 10 taksittir (Bizim H4 ürünümüz uzunda da kısada da xenon olarak yanar.Piyasada genelde H4 modellerde kısalar xenon uzunlar beyaz ampuldur)
3)Xenon farda 6000K daha beyaz yanar.8000K ise hafif mavimsi yanar.Kelvin değeri yükseldikçe renk koyulaşır mora doğru gider ama görüntü zayıflar.Sanayi ve Ticaret Bakanlığı`ndan onaylı 6000K ve 8000K için garanti belgesi vermekteyiz.6000K ve 8000K aynı fiyattır.Daha üst Kelvinleri satmıyoruz.Siparişle aynı fiyata verebiliriz
vs vs...
alın yaptım bir ilandan sadece...xenonlar hakkında bilmeniz gereken şeyler vardır diye...
karaşahin senin o dediğin filipis ampul 100 w. onu takarsan farın çanağıda erir tesisat da, hatta akü! de..
karaşahin senin o dediğin filipis ampul 100 w. onu takarsan farın çanağıda erir tesisat da, hatta akü! de..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:55 ----------
http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=271585&productid=otelf7597
metehan bak bu daha ucuza da geliyor kargo ücreti de yok. bahsettiğim ürün de bu zaten. 3.2 amper çekiyr 35 watt
bizim akü 7 amper unutmayın
Not: senin yazdığın ürün h7 bak bu h4
h7 uzun kısa yapamazsın kanka. hem h7 de bizim ampul yuvasına da oturmaz. Kaldı ki h7 h4 e göre de ucuzdur.
dostum ben bu urunun (galıba cakması oluor) dıd marka olanını kunlanıorum yaklasık 2 aydır gayette memnunum ampulun garantısı bulunmakta beyın ıcın garantısı yok beynı bozarsamda 25 lıra beyın ıcın sonradan para verıp degıstırebılıorum bence xenon takmayı dusunen arkadaslar ıcın bu paraya mukemmel bı urun kesınlıkle haklısın bu arada h7 tek kısa oldugu ıcın h4 de uzun kısa oldugu ıcın daha pahalıdır ancak ben h7 kunlanıorum ve galıbada h7 nın bızım ampul yuvasına uymama gıbı bı sıkıntısı yok zannederım cunku ben urunu alırken ustam bana h4 alma ıstersen cunku h4 nun ampulunun demırı senın yuvaya buyuk gelıor demıstı benı kandırıp h7 ye yoneltmıstı ancak h4 takıp kunlanan arkadaslar var ıse bu konuda yardımcı olurlarsa daha bılgılendırıcı olur tabıkı ben sunu soyleyeyımkı sadece kısa h7 bana yetıor egerkı sadece kısa almayı dusunen arkadaslar var ıse h7 ampul yuvasına oturuor dıebılırm![]()
Yaw arkadaşlar cbx 250 Twister halen yurt dışında satıştaymış, ne ilginç değil mi.
http://www.honda.co.za/main.aspx?id=72&pid=27
Ve siteden anladığım kadarıyla bi form dolduruyorsunuz web sitede ve test etmek istediğiniz motoru seçiyorsunuz, size test sürüşü imkanı sunuluyor. Tr Honda ise ayakta uyuyor, neden böyle bi uygulamaları yok acaba.
ben de xenon kullanıyorum farlar kontaga direk bağlı,farlar açıken marşa basınca ne oluyo ?