Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Birol kardeşim gelmiş geçmiş en kral cbf 150 ci sen ve Cİhandır emin ol...üzerinize asla tecrübeli birileri gelemez...yakında fazerli günlerinizde göreceğiz inşallah...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
metehan abi biz cbf 150 cbf 250 ayırmayız
kuzenin dedigi gibi gönlümüz bir be abi
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
en son 1 hafta yidim...ondan öncesi tam 1 yıl...öncesini hatırlamıyorum inan...

Guantanamo Sendromu gibi artık geçmişimi hatırlayamıyorum inan...:mrgreen:

Senden başka süresiz yasaklanıp geri gelebilen yok sanırım. ne dedin de kabul ettiler
beni süresiz banlasalar bir daha giremem sanırım. Barış abi ye dil dökerim .
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi biz cbf 150 cbf 250 ayırmayız
kuzenin dedigi gibi gönlümüz bir be abi

gönüller bir kalpler bir...

Senden başka süresiz yasaklanıp geri gelebilen yok sanırım. ne dedin de kabul ettiler
beni süresiz banlasalar bir daha giremem sanırım. Barış abi ye dil dökerim .

anlık hatalar oluyor dostum...bende ardıma bakmam...ama burada bir ortamımız var...mt nin bana benimde size ihtiyacım var desem...bak cbfyi sular seller gibi yutmuşuz ama bunu bi yerde anlatamadıktan sonra veya gezip gelip bunu sizle paylaşamadıktan sonra ne anlamı var gezmenin tozmanın...
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
gönüller bir kalpler bir...



anlık hatalar oluyor dostum...bende ardıma bakmam...ama burada bir ortamımız var...mt nin bana benimde size ihtiyacım var desem...bak cbfyi sular seller gibi yutmuşuz ama bunu bi yerde anlatamadıktan sonra veya gezip gelip bunu sizle paylaşamadıktan sonra ne anlamı var gezmenin tozmanın...

tabi abi biz sizlerden öğreneceğiz. sonradan gelenler de bizden öğrenecek. olması gereken bu. dayanışma olmazsa milli gücümüz kalmaz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
aslında birgün toplanmak lazım
düşünün 50-60 cbf 150 ardı ardına sirkeciden sarıyere, sarıyerden kadıköy'e kadıköyden 1.köprü üzerinden avrupa yakasına.
bence iyi bir gösteri olur, grubun güvenligini kuzenler sağlar, tepe lambalarını yaktık mı tamam.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
aslında birgün toplanmak lazım
düşünün 50-60 cbf 150 ardı ardına sirkeciden sarıyere, sarıyerden kadıköy'e kadıköyden 1.köprü üzerinden avrupa yakasına.
bence iyi bir gösteri olur, grubun güvenligini kuzenler sağlar, tepe lambalarını yaktık mı tamam.

müsait olursam bende size eşlik ederim
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
@OzCaN35
Geçmiş olsun, sende birşey olmaması sevindirici.

Sağol Aydoğan:rendeer: Allah tekrarını göstermesin.

vallahi özledim sizleri sevgili arkadaşlar...en çokda sizi...cbf 150 tayfası gerçek bir aile gibi...birbirini anlayan ve aynı zevklere sahip seçkin bir grup olduğumuzu düşünmekteyim...


özcan35 kardeşim sanada çok geçmiş olsun...inan 60 dan sonra frenlerimiz yalan...bu motorlar durmuyor beyler...ben hep korkarım biri önüme atlamasın veya ters dönüş yapmasın diye bu tarz duramayacağımdan korktuğum anlar çok olmuştur...kaza geliyorum demiyor...

demek ki yaşayacağımız varmış kazayıda belayıda...hayat bu...

Eywallah abi:rendeer:

Gittim bugün servise 2-3 kişiyle beraber bi asılıverdik gidona düzelttik çok şükür şimdilik idare ediyor ama ileride değişcek:wiinkk:

Aman dikkat beyler aman gerçekten can sıkıyor ciddi bir durum olmasa bile:cat:

Hadi toplanın 50 cbf bir İzmir turu yapın havalar güzelken bende katılayım:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tabi abi biz sizlerden öğreneceğiz. sonradan gelenler de bizden öğrenecek. olması gereken bu. dayanışma olmazsa milli gücümüz kalmaz

Milli Beraberlik ve CBF 150 Gücü adına herşey...:p

bizde sen yokken rahat etmiştik nerden çıktın sen :p

ben yokken kimse bişey yazmıyo gibi geliyo sanki...:pale:

aslında birgün toplanmak lazım
düşünün 50-60 cbf 150 ardı ardına sirkeciden sarıyere, sarıyerden kadıköy'e kadıköyden 1.köprü üzerinden avrupa yakasına.
bence iyi bir gösteri olur, grubun güvenligini kuzenler sağlar, tepe lambalarını yaktık mı tamam.

niye olmasın Cihan...:cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Meto Hoşgeldin, 1 hafta yattın çıktın, yine iyi yırttın ha :) Sabah telefonunu bi çırtlattım ama senlede görüşmek için baştan bi randevu almak istiyo ha :) Köy sandığından çıkar pillerimi Metoo :) Bak şimdi Jr kardeşim Tur camıyla motorun fotolarını istemiş, şimdi neyle çekicem, evdeki duvar saatinin pilini çıkarayım bakım, bide çekmecede bi pil buldum. Bi kaç poz çekse yeter zati :) Bu işin şakası elbette, kullan kardeşim kullan, helal olsun, tekrar bi ara randevulaşır buluşuruz, o zaman halledederiz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:00 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:56 AM ----------

aslında birgün toplanmak lazım
düşünün 50-60 cbf 150 ardı ardına sirkeciden sarıyere, sarıyerden kadıköy'e kadıköyden 1.köprü üzerinden avrupa yakasına.
bence iyi bir gösteri olur, grubun güvenligini kuzenler sağlar, tepe lambalarını yaktık mı tamam.

Bencede harika olur, Kocaeli den atlar gelirim. Geçen pazar Yalova' dan Karamürsel'e dönerken karşı yönden 10-15 tane Maxi scooter geçti, inanın için gitti, bende biraz maxi hastalığıda var, üstüne o manzarayı görmek çok hoşuma gitti, bi tanede piagiio nun önce iki teker olan bi modeli varya Mp3 mü neydi modeli, ondan vardı aralarında, ne değişik bi şey o öyle ya, garip geldi görünce :) burgman 400-650, Sym gts 250 onda Silverving 400-600... mükemmel bi görüntüydü. Kıskandım yaw :) Bir an bende istedim.

Meto, bide senden bişey rica edicem, senin serviste senin arka dış lastikten Pirelli yani halen aynısında var mı ? Varsa bana kargolayabilirmisin ? 20000 bakımına daha 1500 km var, beklemek istemiyorum, bana bi hesap numarası verirsen bedelini gönderirim. 65 tl idi yanlış hatırlamıyorsam. Veya şu da olabilir uğraştırma beni kardeşim dersen :) DB böyle kargoyla gönderi olayı falan yapıyorsa sana zahmet vermemiş olurum. Bunu bi öğrenebilirmisin =? Ön tekeri burada hallettiricem. Senin pirelli arka lastik çok hoşuma gitti, servisinin elinde halen varsa bitmeden bi tane alabilmek istiyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:17 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:00 AM ----------

Biraz önce Trafik sigortamı yenilettim, 21 tl tuttu. Geçen sene 34,5 tl idi % 10 hasarsızlık indirimi ok geri kalan ne indirimidir anlamadım. Ben şimdi bunada zam gelmiştir. Kimbilir kaç tl olmuştur düşüncesiyle gittim sigortacıya, ama güzel oldu bu indirim ne indirimiyse artık :)

Aha, tamam. Meto, pilleride tekerin içine atarsın tekeri kargoya verirken :) İyi aklıma geldi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
50-60 Cbf toplanırsak tahminen " bu kuryeler niye eylem yapıyor acaba " diye düşündürürüz insanları =)

" Cbf 150 kullanıcıları gezi yapıyor, ne kadar hoş değil mi ? " diye düşünecek insan sayısı bir elin parmaklarını geçmez herhalde. Hatta bunun yanısıra İstanbul trafiğinde " bak şimdi nasıl aralarına dalıcam kamillerin " diye ortamıza atlayacak araç sayısı ise tam ters orantılı olarak bir hayli fazla olacaktır.

Onur'un vefaatinden sonra yaptığımız buluşma sırasındaki yaşadıklarımız, polis eskortu ile gitmemize rağmen yapılanları gördükten sonra toplu sürüşten korkar oldum.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
:cat:
vallahi özledim sizleri sevgili arkadaşlar...en çokda sizi...cbf 150 tayfası gerçek bir aile gibi...birbirini anlayan ve aynı zevklere sahip seçkin bir grup olduğumuzu düşünmekteyim...


özcan35 kardeşim sanada çok geçmiş olsun...inan 60 dan sonra frenlerimiz yalan...bu motorlar durmuyor beyler...ben hep korkarım biri önüme atlamasın veya ters dönüş yapmasın diye bu tarz duramayacağımdan korktuğum anlar çok olmuştur...kaza geliyorum demiyor...

demek ki yaşayacağımız varmış kazayıda belayıda...hayat bu...

etoşş nettin len hayırsız piller yalan oldu hemi:p


YAw Mete-han abi birden askerlik günlerime döndüm. Askerde diskoya girip çıkanlar gibisin.
geçmiş olsun diyelim ne diyelim.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Metocum özel mesaj attım, kargoya verdiğinde haber edersen sevinirim. Burayada yazsan olur, günde bi kaç kez bakıyorum zaten. Şimdiden teşk.. Uykudan yeni uyanmışın yine gezinti düşünüyon be, helal valla :) Senin gibi şu moto gezi işlerinden keyif alan bi adam daha inan görmedim. Gittiğin yerlerden keyif almayı gerçekten biliyorsun. Bu tadının hiç bir zaman kaçmaması dileği ile :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Meto Hoşgeldin, 1 hafta yattın çıktın, yine iyi yırttın ha :) Sabah telefonunu bi çırtlattım ama senlede görüşmek için baştan bi randevu almak istiyo ha :) Köy sandığından çıkar pillerimi Metoo :) Bak şimdi Jr kardeşim Tur camıyla motorun fotolarını istemiş, şimdi neyle çekicem, evdeki duvar saatinin pilini çıkarayım bakım, bide çekmecede bi pil buldum. Bi kaç poz çekse yeter zati :) Bu işin şakası elbette, kullan kardeşim kullan, helal olsun, tekrar bi ara randevulaşır buluşuruz, o zaman halledederiz.
:)


ben annamam agaaa...piller benim makinaya geçti bikerem...zamanında isteseydin...bağane...:bounce::queen: hibe edilen piller geri alınmaz...nolduu yenimi aklına geldi...sahap çıkamadın pillerine...açık pili herkes:p sahap çıkar ustaaa...:queen:

ya genelde pahalıdır bu tarz şarj edilebilirller ama bu 2650 olmasına rağmen ucuzmuşi yav ne alaka acaba...birde duracell he...bana 10 liradır en fazla deyince hadi ordan demiştim ama harbiden ucuzmuş...

senin 10 liralık pilinemi tenezzül edicem arkidişim...EVET...:queen:çünkü yoktu...işyerindede şarj cihazı var offf...:cherry:

Bencede harika olur, Kocaeli den atlar gelirim. Geçen pazar Yalova' dan Karamürsel'e dönerken karşı yönden 10-15 tane Maxi scooter geçti, inanın için gitti, bende biraz maxi hastalığıda var, üstüne o manzarayı görmek çok hoşuma gitti, bi tanede piagiio nun önce iki teker olan bi modeli varya Mp3 mü neydi modeli, ondan vardı aralarında, ne değişik bi şey o öyle ya, garip geldi görünce :) burgman 400-650, Sym gts 250 onda Silverving 400-600... mükemmel bi görüntüydü. Kıskandım yaw :) Bir an bende istedim.

kanka onlar http://www.scooturk.net üyeleridir Allah bilir...onların menşur her yıl Ballıkayalarda mangalları organizasyonları olur...bakma bizde bölünmüşlük fazladır...onlar biraz daha derli toplu organizasyonlar yapar...bizim sitedende oranın çok üyesi var...skutırın varsa kesin oradasındır demektir...site adminide Engin Bey beni bende onu çok severim...Ferco motorda test yetkilisiydi en son...ben onu tanımazken o beni tanırmış forumlardan valla haberim yok inanırmısın...:p





Meto, bide senden bişey rica edicem, senin serviste senin arka dış lastikten Pirelli yani halen aynısında var mı ? Varsa bana kargolayabilirmisin ? 20000 bakımına daha 1500 km var, beklemek istemiyorum, bana bi hesap numarası verirsen bedelini gönderirim. 65 tl idi yanlış hatırlamıyorsam. Veya şu da olabilir uğraştırma beni kardeşim dersen :) DB böyle kargoyla gönderi olayı falan yapıyorsa sana zahmet vermemiş olurum. Bunu bi öğrenebilirmisin =? Ön tekeri burada hallettiricem. Senin pirelli arka lastik çok hoşuma gitti, servisinin elinde halen varsa bitmeden bi tane alabilmek istiyorum.


Bedeli ağırrr olurr ülennn...:queen: ya ayıpsın kanka dün söyleyeydin şimdi bugün ayağına getirir kapına hatta başucuna koyardım...ama kanka bugün bi Karaburun yapam ben en iyisi...:cherry: gelsinnn köftelerrr...:bounce:

Biraz önce Trafik sigortamı yenilettim, 21 tl tuttu. Geçen sene 34,5 tl idi % 10 hasarsızlık indirimi ok geri kalan ne indirimidir anlamadım. Ben şimdi bunada zam gelmiştir. Kimbilir kaç tl olmuştur düşüncesiyle gittim sigortacıya, ama güzel oldu bu indirim ne indirimiyse artık :)

)

kanka bi terslik olmasın yav...aynı yerden yapıncamı aynı sigorta diye indirim aldın acaba...halbuki çok zamlanmıştı...:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:46 AM ----------

Aha, tamam. Meto, pilleride tekerin içine atarsın tekeri kargoya verirken :) İyi aklıma geldi :)

ba hala pil diyo...al sana PİL...:queen:

 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Ne şeker şeymiş o bebek öyle yavrım benim, ver benim pillerimi :) Kardeşime dua et sen, ben seni geç te görsem güç te görsem o gün Topçular kavşağında geri dönerdim pillerimi almak için ama şanslıymışın işte :) bak tane 10 tl ha, çektiğin foto adedine pil kirası alırım :) Bu gün yiyeceğin küftelerde de lastik içi yaparsın artık :)

Abi bu sigorta işini bende anlamadım, tek bildiğim fiyatın çok hoşuma gittiği hepsi bu :) Akşam yine gidicem, sigortalının ismi (Mehmet Ünlü) yazıyor ya bu kim kardeşim :) Bilgisayardan çıktı alan sigortacı her şeyi düzeltti, adresi falan telefon nomu, bitek ismi değiştirmemiş, herhalde benden önce t. sigortasını yenileyen vatandaşımızın ismi Mehmet. İlginç. Fark etmeyip ruhsatın arasına sıkıştırıversem al sana sorun işte. Birde geçen seneki sigorta policesinin üzerindeki adreste başka birine aitti. Onuda bugün fark ettim :) Geçen sene sigortayı yaptırıp hemen hiç üzerini okumadan ruhsatın içine sokmuştum. Bu gün eski sügorta policemden sigortacı okuyor. (Adres aynı değil mi.. şu şu sokak şu şu cadde... telefon .... mı) yok kardeşim onlar benim adres telefonum değil... dedim.. Bende şok oldum sigortacıda. Bi senedir yanımda taşıdığım sigorta poliçemdeki adres telefon bana ait değilmiş. Bu güğn yenilerken fark ettim. İşe bak ya. Şimdiki sigorta poliçemde sigortalının isminde de (Mehmet Ünlü) yazıyor. Akşam üzeri düzelttiricem. Hiç bakmasam böyle kalıcak yani. Belkide Allah korusun bi kazaya falan karışsak başımıza iş açıcak. Fıkra gibi valla :) Sabah işten geldim. Acil uyumam lazım. Sizlere iyi günler.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ne şeker şeymiş o bebek öyle yavrım benim, ver benim pillerimi :) Kardeşime dua et sen, ben seni geç te görsem güç te görsem o gün Topçular kavşağında geri dönerdim pillerimi almak için ama şanslıymışın işte :) bak tane 10 tl ha, çektiğin foto adedine pil kirası alırım :) Bu gün yiyeceğin küftelerde de lastik içi yaparsın artık :)






Abi bu sigorta işini bende anlamadım, tek bildiğim fiyatın çok hoşuma gittiği hepsi bu :) Akşam yine gidicem, sigortalının ismi (Mehmet Ünlü) yazıyor ya bu kim kardeşim :) Bilgisayardan çıktı alan sigortacı her şeyi düzeltti, adresi falan telefon nomu, bitek ismi değiştirmemiş, herhalde benden önce t. sigortasını yenileyen vatandaşımızın ismi Mehmet. İlginç. Fark etmeyip ruhsatın arasına sıkıştırıversem al sana sorun işte. Birde geçen seneki sigorta policesinin üzerindeki adreste başka birine aitti. Onuda bugün fark ettim :) Geçen sene sigortayı yaptırıp hemen hiç üzerini okumadan ruhsatın içine sokmuştum. Bu gün eski sügorta policemden sigortacı okuyor. (Adres aynı değil mi.. şu şu sokak şu şu cadde... telefon .... mı) yok kardeşim onlar benim adres telefonum değil... dedim.. Bende şok oldum sigortacıda. Bi senedir yanımda taşıdığım sigorta poliçemdeki adres telefon bana ait değilmiş. Bu güğn yenilerken fark ettim. İşe bak ya. Şimdiki sigorta poliçemde sigortalının isminde de (Mehmet Ünlü) yazıyor. Akşam üzeri düzelttiricem. Hiç bakmasam böyle kalıcak yani. Belkide Allah korusun bi kazaya falan karışsak başımıza iş açıcak. Fıkra gibi valla :) Sabah işten geldim. Acil uyumam lazım. Sizlere iyi günler.


valla kardeşinin acemiliği motürü kenara çekemediyse bedeli böyle ağır olur...:p



kanka sigorta işinde bir terslik var bak ben diyim...21 gaymeye hasarsızlıkda olsa bu kadar düşük prim olmaz diyorum ben...

kesin bir hata var zaten isim misimde hatalıymış...yahu 2007 de ilk sigortam 28 civarıydı...:cherry:





Zorunlu Karayolu Taşımacılık Mali Sorumluluk Sigortası asgari teminat tutarları 1 Temmuz 2008’den itibaren yüzde 25 ve 1 Ocak 2009’dan itibaren de yüzde 20 oranında artacak.
Devlet Bakanlığı’nın, “Zorunlu Karayolu Taşımacılık Mali Sorumluluk Sigortası Tarife ve Talimatıöna ilişkin Tebliğ Resmi Gazete’de yayımlandı. Buna göre, 1 Temmuz 2008’den geçerli olmak üzere asgari sigorta teminatları tedavi giderleri otomobil, 8-14 koltuk kapasiteli minibüs, 15-25 koltuk kapasiteli otobüs ile 26 ve üstü koltuk kapasiteli otobüsler için kişi başına 100 bin YTL’den 125 bin YTL’ye çıkarıldı. Otomobil için tedavi gideri kaza başına 700 bin YTL’den 875 bin YTL’ye yükseltildi. Tedavi giderleri 8-14 koltuk kapasiteli minibüslerde kaza başına 1.4 milyon YTL’den 1 milyon 750 bin YTL’ye, 15-25 koltuk kapasiteli otobüslerde 2.5 milyon YTL’den 3 milyar 125 bin YTL’ye, 26 ve üstü koltuk kapasiteli otobüsler için de 5 milyon YTL’den 6 milyon 250 bin YTL’ye çıkarıldı. Anılan dönem de sakatlanma ve ölümlerde de kişi ve kaza başına ödenecek tutar aynı oranda artırıldı.

2009 İÇİN YÜZDE 20 ARTIŞ

1 Ocak 2009’dan itibaren ise asgari sigorta teminatlarında tedavi giderleri otomobil, 8-14 koltuk kapasiteli minibüs, 15-25 koltuk kapasiteli otobüs ile 26 ve üstü koltuk kapasiteli otobüsler için kişi başına 125 bin YTL’den 150 bin YTL’ye yükselecek. Otomobil için tedavi gideri kaza başına 875 bin YTL’den 1 milyon 50 bin YTL’ye çıkacak. Tedavi giderleri 8-14 koltuk kapasiteli minibüslerde kaza başına 1 milyon 750 bin YTL’den 2.1 milyon YTL’ye, 15-25 koltuk kapasiteli otobüslerde 3 milyar 125 bin YTL’den 3 milyar 750 bin YTL’ye, 26 ve üstü koltuk kapasiteli otobüsler için de 6 milyon 250 bin YTL’den 7 milyon 500 bin YTL’ye yükselecek. Anılan dönem de sakatlanma ve ölümlerde de kişi başı ve kaza başına ödenecek tutar aynı oranda artırıldı.

HASARSIZLIK İNDİRİMİ

Hasarsızlık prim indirimleri 7’nci basamaktakiler için yüzde 20, altıncı basamaktakiler için yüzde 15, beşinci basamaktakiler için de yüzde 10 olarak belirlendi. 4’üncü basamaktakiler için indirim ya da prim artışı yapılmayacak. Prim artımında basamağı 3 olanların primi yüzde 20, ikinci basamaktakilerin primi yüzde 40, birinci basamaktakilerin primi ise yüzde 60 oranında artırılarak tahsil edilecek.



bu db motorun hangi hesabına yatırmak iştersin...şimdi netten yolla akşama yollasınlar...hangi bankan öncelikli...özelden atıcam cevap yaz öle zıbar...
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
sigortada hata felan yok bence en son bende mayıs ayında yaptırdım 20 tl falandı, gecen sene daha fazlaydı be, bence seni düdüklüyolar metehan abi :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
bu db motorun hangi hesabına yatırmak iştersin...şimdi netten yolla akşama yollasınlar...hangi bankan öncelikli...özelden atıcam cevap yaz öle zıbar...

Metocum, Yapı Krediden maaşımızı alıyoruz, burası olursa iyi olur, hemen internetten hallederim ödemeyi. Eee.. hani özel mesajım.. Valla bak uyumadım bekliyorum ha :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst