2 rule@
Çok teşekkürler harika zamanda bastın bu fiyat listesini:rendeer:
Yaklaşık 3 saattir filan nasıl sıkıntı çektiğimi anlatamam tam kritik zamanda masraf açıldı başıma diye

Fakat baktımki komple gidon 20 tl:flower:
Bu akşamüstü eve gelirken kaza geçirdim arkadaşlar ve gidon sağ taraftan darbe aldığı için yamuldu eve gelince düzeltmeye uğraştım ama olacak gibi değil bakalım servise götürünce düzeltmenin bir yolu varsa düzeltirler heralde ki düzeltmeselerde 20 tl imiş süper gerçekten

Düzeltilir aslında ama yerinden sökmek gerekli fakat somunların üzerine boya sürmüş adamlar söktüğümüz an garanti dışı
Neyse kazayı anlatayım biraz. Verilmiş sadakam varmış diyebilirim heralde

ale: Sağ şeritte ilerliyorum 100 km hızla ve birden sol şeritte trafik durdu aniden 2 araba birden önüme fırladı asıldım frenlere ama nafile malum duro lastikler

r: Kay kay kay nereye kadar bi ara ön tekerde kaymaya başladı mecbur çektim elimi frenden arabaların altına girmekte var işin ucunda

ale: Neyse işte sanırım hızım 40a falan düşmüştür önümdeki Toyota Corollaya arkadan girdim anlıcağınız. Allahtan araba hatchback tipiydide arka cama gümledim sedan olsa uçardım heralde

Öyle bir düşmüşümki götüstü oturdum heralde ayağa kalktım motoru falan kaldırdım sağıma soluma bakıyorum montta en ufak toz lekesi bile yok:cyclopsan Motoru inceledim filan çok şükür bir hasar yok tek sorun işte gidon yamuldu başkada bir sorun yok:

ulp:: Dizliklerde çok işime yaradı dizimide vurdum arabaya ama en ufak acı bile çekmedim çekmiyorumda. Sadece sağ dirseğimin dış kısmı biraz zedelendi o hissettiriyor hafiften ilk darbeyi alan orası olduğu için monttaki korumada orayı korumuyor zaten.
En kısa zamanda lastikleri değiştirmem gerektiğini en güzel şekilde anladım

Kontrollü frenlemelerde sorun olmuyor duruyosun çünkü ayarlıyosun durabileceğin mesafeyi ama böyle ani durumlarda frene asılınca ne kadar berbat bir lastik olduğu ortaya çıkıyor duroların:farao: