Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
zaten büyüklerden al dediler, hızı etkiler diye bunları aldım. ben sürekli kız arkımla geziyorum zaten, çantaların onunde bizim bacaklar çantalar kadar bir çıkıntı yapıyor. sanmıyorum hızımda fark yaratacağını. sağol fikir için :)

ayrıca yemişim hızı cbf bu ya..gezicen bunla :mrgreen:

:cat::cat::cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
şahane motor bu. basıp parayı 3 tane daha alacaksın :mrgreen:
 

apn

Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
43
Merhaba Arkadaşlar;
Forumda yeniyim ve geçen çarşamba cbf 150 sahibi oldum... :)
Aklıma takılan bir soru var sizinle paylaşmak istedim... Yolda sabit hızla giderken gazı bırakıp biraz açınca motor 1 saniye yığılma yapıp hızlanıyor acaba bu normalmı yoksa bi sorun varmıdır...
Bu arada motor 8000 km de, hava filitresi buji ve yağını değiştirdim.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Merhaba Arkadaşlar;
Forumda yeniyim ve geçen çarşamba cbf 150 sahibi oldum... :)
Aklıma takılan bir soru var sizinle paylaşmak istedim... Yolda sabit hızla giderken gazı bırakıp biraz açınca motor 1 saniye yığılma yapıp hızlanıyor acaba bu normalmı yoksa bi sorun varmıdır...
Bu arada motor 8000 km de, hava filitresi buji ve yağını değiştirdim.


Hoşgeldin aramıza
Hayırlı olsun öncelikle debriyaj balatana baktır derim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
evet arkadasım aküden.
hayır direk aküden almıyorsun,
çünkü direk aküden aldıgın elektrik sen motorsikletin başında olmadıgın zaman herhangi birisi o düğmeye bastıgında sisler açık kalır, ve geldiginde akünün bitmiş oldugunu görürsün.
bunun için motosiklete baglayacagınız bir elektrik baglantısını akünün ordan sigortadan yapınız ki kontaga baglı olsun ve yaptıgınız her tesisata bir sigorta baglayınız, yoksa kısa devre sonucu aküye ve motosikletin orjınal tesisatına zarar verir.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838

Saol Barış sen nasılsın =? Bayram tebrik mesajını aldım çok memnun oldum, umarım seninde bayramın mutlu ve huzurlu geçmiştir. Takip ediyorumda, motoru baya bi döşemeşsin, maaşllah, elinden geliyor ne güzel. Fakat şunu merak ediyorum. Elektrik tesisatıyula ilgili yaptığın modifikasyonlar, sis farı-zenon vs, aküye kapasitesinden fazla yük bindirip uzun süreli kullanımda akünün boşalmasına sebep vermesin. Böyle bi ihtimal olabilir mi ? Yapılan modifikasyonlar, sarj dinamosunun yolculuk esnasında aküyü şarj etmek için oluşturduğu enerjiden daha yüksek tüketim değerleri kullanıyorsa uzun yolda sisleri açtın zenonu açtın diyelim, problem olmasın ? Akünün zayıflaması veya boşalması gibi ? Pek anlamam ama, böyle bir ihtimal varmı =?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:20 PM ----------

Merhaba Arkadaşlar;
Forumda yeniyim ve geçen çarşamba cbf 150 sahibi oldum... :)
Aklıma takılan bir soru var sizinle paylaşmak istedim... Yolda sabit hızla giderken gazı bırakıp biraz açınca motor 1 saniye yığılma yapıp hızlanıyor acaba bu normalmı yoksa bi sorun varmıdır...
Bu arada motor 8000 km de, hava filitresi buji ve yağını değiştirdim.

Motorunuz hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kullanın. Motorunuzu deneme şansım olsaydı ne olabileceği konusunda doğru bi yorum yapabilme şansım olurdu fakat elbet bu imkanımız yok. İlk sahibinin kullanım tarzı ile doğru orantılı olması söz konu olduğu halde, 8000 km de debriyaj balatasında sorun oluşabileceğine pek ihtimal vermiyorum. 8000 km de deb. balatasında sorun oluşması ve bu sorunun deb. balatası kaynaklı olması için, motorun bu 8000 km çok sert çok kötü, acımasızca kullanılmış olması gerekiyor. Gaz telinde boşluk varmı acaba ? Gazı bırakıp tekrar gaz verdiğinizde 1 sn kadar motor gaz açma hamlenize geç mi tepki veriyor ? Gaz kolundaki fazla boşluk böyle hissetmenize sebep verebilir.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
hayır direk aküden almıyorsun,
çünkü direk aküden aldıgın elektrik sen motorsikletin başında olmadıgın zaman herhangi birisi o düğmeye bastıgında sisler açık kalır, ve geldiginde akünün bitmiş oldugunu görürsün.
bunun için motosiklete baglayacagınız bir elektrik baglantısını akünün ordan sigortadan yapınız ki kontaga baglı olsun ve yaptıgınız her tesisata bir sigorta baglayınız, yoksa kısa devre sonucu aküye ve motosikletin orjınal tesisatına zarar verir.

teşekürler.
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
44
adım Salih
sesiz forum takipcilerindenim cbfimin 2 fotografını koyayım dedim :)

Fotoraf0239.jpg


Fotoraf0240.jpg
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
SGLs sessiz kalma katıl aramıza, motorunda hoş olmuş koyu rengi bayağı bi arttırmışsın :p
manisa manzarası güzel bi yerdir kıymetini bil, hele o spil dağı yokmu :)
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
adım Salih
sesiz forum takipcilerindenim cbfimin 2 fotografını koyayım dedim :)

Fotoraf0239.jpg


Fotoraf0240.jpg

motosikletiniz gerçekten mükemmel olmuş. hoşlanmadığım tasarım detayları (lüzumsuz çıkartmalar, gri jantlar vs.) yüzünden ybr'de karar kılmıştım. cbf alsaydım, yapmayı düşünüdüğüm tüm değişiklikleri yapmışsınız. kazasız belasız binin.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bunun jantları böyle satsalar talep artardı baya. eline sağlık çok şık..ama çıkartmaları beğeniyorum ben.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
motosikletiniz gerçekten mükemmel olmuş. hoşlanmadığım tasarım detayları (lüzumsuz çıkartmalar, gri jantlar vs.) yüzünden ybr'de karar kılmıştım. cbf alsaydım, yapmayı düşünüdüğüm tüm değişiklikleri yapmışsınız. kazasız belasız binin.

bu siyah jant olayı güzel oluyor ama stcker ile tamamlamak gerek. siyah jant olayına bende girmeyi düşünüyorum uzun zamandır üzerine kırmızı şerit. birde sarı olan cbf150 yazılarını da fosfor kırmızı yaparsa., şerit ile aynı renk konsepti tamamlayacaktır. asslında boyacı ile konustum. vernikli boya atılacak.. normal kuruma sağlanacak döküm jantlarda fırın ı önermiyorlar. :rendeer:
ben motorunu çok beğendim. emeğine sağlık
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
arkadaşlar tanıdıklarınızdan cbf arayan varsa

http://www.sahibinden.com/universit...tilmadi!!-55WQQaXQQ17077728WQQpXQQdisplayitem

çakala çukala gitmesin :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:00 PM ----------

motoru satmana üzüldüm alanada ssatanada hayırlı olur inş.. faların çok güzel olmuş nasıl yapıldğı anlatırsan veya anlatan bir yrer varsa bilgilendirirmisin.


sinyalleri demek istediniz sanırım
tüm araba süsleyen aksesuarcılar yapıyor ankarada saimekadında yaptırdım
arka stop lambasına siyah film çekildi
sinyallere ise önce kırmızı sonra siyah film çekildi
grenajdaki stickerı sökmedim üstüne mat siyah film çektirdim
adama başta bunlar ne kadar olur dedim 15 dedi (nasıl olsa motosiklet diye)
1.5 saat uğraştı ankarada bir yere yaptırdım adam bayağı uğraştı güzel iş çıkardı fazla para almadı :) (motoru küçümsediği için :)
bi daha gelirsen 40 alırım diyo
bende gelirsem alırsın dedim :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:49 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:42 AM ----------

Merhaba Arkadaşlar;
Forumda yeniyim ve geçen çarşamba cbf 150 sahibi oldum... :)
Aklıma takılan bir soru var sizinle paylaşmak istedim... Yolda sabit hızla giderken gazı bırakıp biraz açınca motor 1 saniye yığılma yapıp hızlanıyor acaba bu normalmı yoksa bi sorun varmıdır...
Bu arada motor 8000 km de, hava filitresi buji ve yağını değiştirdim.

gazı debriyajdan çeyrek sn sonra bırak (aragazı)
yani yolun deviriyle motorun devirini tutturmak için
bunu vites küçültürkende yap
hem debriyajın aşınmaz hem o çaaaat diye sesi duymazsın
cbf şimdiye kadar sahip olduğum en güzel motordu kıymetini bil bak ben makine mühendisi olacağım diye makinemden ayrılıyorum :salut:
ayrıca hoşgeldin:rendeer:

17077728ul61.th.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
millet zincirimi sentetk tinerle temizleyp yağladm tekerm artk daha rht dönüo yani yakt tüketimi düştü hatırlatmak amacyla paylaştm ihmal eden falan vardr vs..
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
amortisörü sertleştirince motorun arka yükseliyo mu? bunu söyleyen biri vardı? tahmin yürütmeyin de yapan varsa yardımcı olsun boşuna uğraşmayayım yükselmeyecekse
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
ben sertleştirdim bariz bi yükselme göremedm ama sertleştirkten sonra memnun kaldm çok sallıodu eskiden şimdi daha kararlı gbi...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
teşekkürler ibrahim. kendim yapabilir miyim motorum daha yeni..yani o parça hala oynaktır sanırım
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
tabi yapabilirsin biraz gatret gerektirio alet takımında parçanın uzatma demiri de var onu kullannca rahat dönüo ama tekrar yumusatamadm aslında hiç yumusatmak da istemiorm. motosikltn üstüne birini oturtup yumusatılabilir demişti forumdan bi arkadş hiç denemdm
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
kaç kademe yaptın sen memnun kaldın?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:49 PM ----------

ben hep 2 kişi geziyorum. ama konforu düşecekse çok da istemem.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
kz arkadşm bu çk sarsıyo arkada dedi bi kadme sertleştirdm ortada duruo. şişmanlar için farketmio da:) hafif vatandaşlar için arkası daha konforlu oluo daha sertini denemdm. yani konfor arttı desem yeri var yumusack amortisör havaya fırlatıodu..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst