- Katılım
- 3 Eki 2006
- Mesajlar
- 2,606
Dostum valla o gün biri bu hız kesiciyi sökmüştü..Yakıtta çok az artma olmuş..Motoru kullandım zannettim altımda 500cc var..Aslında ivmelenme aynı fakat maksimum hız artmış..2,viteste 80 gördüm..
Adama sordum kaça çıktın en fazla...Şöyle dedi;
Motorun hız kesicisini söktürmeden önce düz yolda 120de kalıyordu..Söktürdükten sonra düz yolda 130 yokusta 140 yapıyorum dedi...:cat:
Fakat karısık konu motora zararı varmıdır yokmudur bilemeyiz.
Dediğin olabilir.Max sürat artması lazım ve ivmelenme 8500devre çıktığından daha hızlı olabilir.belki ilerde düşünülebilir (garanti süresi bittiğinde