HonDA CBF 150 De iLK KaZa :(

Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
18
Sabah babam marşın bozuldugunu söledi aradan 2-3 saat gecti dogalgaz calişmasini yapan kepce operatörü motora carpmiş bana parca fiyatlari hakkında bilgisi olan varsa bi fiyat verebilirmi
aşagiya resimleri ekleyecem
benzin deposunda hasar var
yan cbf150 yazan sari yazilarin orda cizikler var tahmini ne kadar tutar

Daha 408 kmde rapor falan tutuldu ama carpan adam depoyu ödemek istemiyor :(

benzindeposukesiyakindaao0.jpg


yanksmmy7.jpg


direksiyondanikismivesisw8.jpg


alttaki resimdeki gibi park halindeydi sol benzin deposundan carparak sag kisimdaki toprak alana devrilmiş
1000960jp6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
133
parça fiyatlarında bi bilgim yok ama geçmiş olsun arkadaşım bana kalırsa işmakinasının operatörunu al motoruda göturun bi honda servisine orda fiyat cıkarsınlar... ama en iyisini gene kendin bilirsin...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Geçmiş olsun dostum.. Kaza anında sen üstünde yokmuşsun en azından bu sevindirici..
Kaza ile ilgili rapor tutturduysan sorun yok.. Ödeyip ödememek o operatörün insiyatifindeki bişey değil.. Kanunen mecbur ödeyecek..
Tekrar geçmiş olsun..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hocam ilk önce geçmiş olsun.... ayrica nasil depo parasini ödemek istemiyor sonuçta karşi tarafin sigortasi neyin yokmu karişlamasi gerekiyor diye biliyorum...egerki depo degiştirlmezse bildigin bi kaportaciye götür eskisi gibi olur yaparlar:cat:
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Eğer park kurallarına uygun bıraktıysan motoru 8/8 haklısın bu durumdada komple ödemek mecburiyetinde istemekle olmuyor :p
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
18
abilerim motorsiklet park halinde ve evdeydim kapicimiz haber verdi carptiklarina dair benzin deposu bize dokunur diger kısımlarini ödeyelim fln dediler yenı kanunlara göre işte kendi aramizda rapor yazdik kepceyi kullanan cocugun ehliyeti bile yokmus başka birisinin ehliyeti üzerine işlem yapildi.
tahmini 500 ytl hasar cikarmi sizce

bi resim daha ekleyecem üste o şekilde park halindeydi yan toprakli kisma benzin deposundan darbe almıs yana yatmıs
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Cbf 150 konusunda parça fiyatları vardı bi ara bi araştır derim :cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
abilerim motorsiklet park halinde ve evdeydim kapicimiz haber verdi carptiklarina dair benzin deposu bize dokunur diger kısımlarini ödeyelim fln dediler yenı kanunlara göre işte kendi aramizda rapor yazdik kepceyi kullanan cocugun ehliyeti bile yokmus başka birisinin ehliyeti üzerine işlem yapildi.
tahmini 500 ytl hasar cikarmi sizce

bi resim daha ekleyecem üste o şekilde park halindeydi yan toprakli kisma benzin deposundan darbe almıs yana yatmıs

Açıkcası CBF150 depo maliyetini bilmiyorum.. Ama tahminimce 500 Ytl civarı bi rakamla karşılaşırsın.. Ama tüm masraf karşı taraf ödemeli olmalı..
Karşı tarafın ehliyeti yoksa aranızda tuttuğunuz rapor geçersiz diye biliyorum.. Bazı durumlarda o rapor tutulmuyor polis çağırmak zorunlu oluyor.. Yaralanmalı kaza, alkol , ehliyetsizlik ve 3. şahısların zarar görmesi gibi...
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Çok yanlış davranmışsın dostum.Her ihtimale karşı senin polis çağırman lazımdı.Hadi oldu da adamlar istemiyorlar ehliyetleri olmadığından.Bütün masrafı fazlasıyla yüklenmelerinde diretecektim.Honda'nın parça fiyatlarının çok pahalı olduğunu söylememe gerek yok sanırım.
Bu arada üzerinde olmaman sevindirici sonuçta:cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Parça fiyatları çok olacağını sanmıyorum çünkü cbf 150nin hondanın en ucuz parça fiyatına sahip.birkaç işine yarıyacak fiyatları söyliyim
32 Granaj siper sağ-sol br adedi 1…. 87 YTL
Sağ granaj 1….. 54 YTL
Sağ yan kapak 1….. 25 YTL
Sinyal ön sağ 1……. 21 YTL
Sinyal ön sol 1….. 21 YTL
Sağ yan kapak 1….. 25 YTL
Gidon komple 1…. 19 YTL
Sağ ayna 1…. 28 YTL
Vites pedalı 1…… 16 YTL
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
ehliyetsiz carpan surucu 8/8 sucludur..yeni yasaya gore sizin tutanak tutmaniz gerekiyo ama ehliyetsiz ,maddi hasari yuksek,agir yarali -olumlu kazalarda polis cagirmak gerekiyo....
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
geçmiş olsun umarım bir daha yaşanmaz bahsettiği konularda bi bilgim yok olsa yazardım
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
18
bana birazda olsa yardimci oldugunuz için tşkler
öle bişeyki çankırıda oturuyorus ve burda honda servisi yok bide ankaraya motorsikleti arac ile götürcez masraf üstüne masraf gerci sigorta hasari karşilar inş ne olacaksa pazartesi belli olacak:(

sans kader işte ne güzel seviniyordum 2 agustosta direksiyon sinavim vardi CBF ile girecektim kismet olmayacak galiba:(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun sana birşey olmaması sevindirici park halindeki motora çarpmış eşşek gibi ödeyecek ödemem derse polise trafiğe şikayet et rapor tut polisimize sığın onlar yardımcı olacaklardır..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Biri ehliyetsiz bir araç kullanarak benim motorumu devirse ağlasa da yalvarsa da polis çağırırım, hem kendi masrafımı ödetirim hem de ehliyetsiz araç kullanmaktan ceza yemesini sağlarım. Ancak böyle aklı başına gelir! Sakın bir kuruş para harcama cebinden, hepsini suçlu olan ödemeli. Yok ödemem derse çağır polis gelsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
14
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
depo fiyatı zam gelmediyse 1-2 ay önce 370 ytl idi. Mutlaka zararını ödet ne demek ödemek istemiyor. Tutanak tuttursaydın hemen.
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
18
abilerim yorumlarınız için tesekkur ederım bize bi ders oldu bin pişman oldum polis cagırmadıgıma kendı aramızda rapor tuttuk
motorum ank honda efede yapıldı benzindeposu , sinyal sag on granaj , sol yan arka granaj , egzos susturucu kapagı +7 saat işcilik 815 ytl fatura cıkardılar
once bisden aldılar 815 ytl yi -- 10 ,15 gun sonra sigorta gerı ödeyecekmiş inş öder :$

cuma gunu yapılmıs teslim aldık ank dan memleketımız cankiri ya 2 saat gıbı bi sürede getirdı babam :)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun..son kazan olur inşallah..:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst