- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Hayırlı uğurlu olsun :rendeer: Allah kaza bela göstermesin. Çok isabetli olmuş adınıza sevindim :cat:Merhaba
2 haftadır artık bir CBF 1000'im var. 2006 model 18.500 de orjinal top case ve yan çantalar, karbon kaplama ön panel, elcik ısıtmalı bir şekilde bir arkadaşım tesadüfen satıyormuş, hemen aldım..
Sanırım artık (en azından bir süreliğine) motorumu buldum sanıyorum..
Selamlar..


