Honda CB125 E için lastik önerileriniz?

Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
32
Merhabalar. Bugün motosikletimin arka lastiği patladı. Zaten orjinal lastikti ve değiştirmeyi düşünüyordum. Orjinal lastikler berbattı. Bol bol kayıyordu. Acaba hangi lastikten almalıyım? Ya da nereden almalıyım? Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Lastik konusunda bir öneri yapamıycam bilmediğim bir konu olduğu için.

Başka bir konuya takıldım. CBF'lerde çok duyduk orjinal lastikleri berbat diye ama CB'nin orjinal lastikleri fena değil aslında , kardeşimin CB'si ile rahatça stoppie'ye kalkabiliyorum , kötü bir lastik olsa arka tekerlek yerden kalktığı gibi ön lastiğin kendini salması gerekir asfalt üzerinde.

Neyse konuyu baltalamayayım fazla :)
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
32
Cbf'nin lastiklerini deneme fırsatım olmadı ama kullandığım en kötü lastik bendeki... :) Frene bastığımda sağlam bir şekilde durdurmuyor. Ya kayıyor ya da olması gerektiğinden daha uzak bir mesafede durduruyor. Bir de ben bunu erzurumda kullanacağım bu dönem :) Kolayca kaymayan bir şey gerekiyor.
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Merhabalar. Bugün motosikletimin arka lastiği patladı. Zaten orjinal lastikti ve değiştirmeyi düşünüyordum. Orjinal lastikler berbattı. Bol bol kayıyordu. Acaba hangi lastikten almalıyım? Ya da nereden almalıyım? Şimdiden teşekkürler.

" Metzeler , Michelin , Pirelli " takım olarak değiştirmeni tavsiye ederim. :cat:
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
michelin pilot street taktım gayet memnunum, orijinal lastiklerle olcak gibi değil belirteyim.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
hocam bende cb125 kullanicisiyim :) su an 12000 km de ustunde halen orjinal lastiklerini kullaniyorum.Aslinda lastikleri cok kotu sayilmaz amma velakin ulkemin dandik asfaltinda viraja girdigimde motoru biraz fazla yatirirsam hemen arka lastikten kacirma yapiyor sert donus ve. sert frenlerde arka lastik aninda kayiyor.On lastik aksine cok iyi aman zaten iyi olsun arka kacirinca rltoplamak kolayda on kayarsa El fatiha okumaya baslamak gerekiyor.
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
32
cevaplarınız için çok teşekkürler :) keşke burda da bir motosiklet mağazası olsa da gidip seçebilsek. mecbur internetten sipariş vereceğiz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst