Ben 10 bin km'dir Vulture kullanıyorum. Torku yüksek, sınıfına göre çok atik, ancak şanzıman oranları ve arka lastik ebatlarından kaynaklanan bir top speed dezavantajı mevcut ki 125 ace'den her halükarda fazla kaçar. Göstergede, hız, devir, yakıt, vites, uzun kısa far mevcut. Kumandalarda 4 lü flaşör, uzun/kısa, sinyal, korna, far açma kapama, mevcut. 2013 model bendeki, 10 bin km'de. Herhangi bir sıkıntım yok. Ağırlık merkezi biraz arkada, gaz tepkisi de yüksek olunca istemsiz tekere gelebiliyor, dikkat etmek lazım. Aydınlatması çok iyi değil, zenon istiyor. Üzerinde gelen lastikler nylon cst marka, değişmesi gerekiyor. Parçası ucuz ve kolay bulunuyor. Servisi berbat, titreşim yüksek devirlerde mevcut ancak hiçbir uzun yol kullanımımda biryerlerim uyuşmuş olarak inmedim motordan. Biraz yakar. Sağı solu yolda düşmez. Frenleri iyidir ancak frenlemenin dozajını ayarlayamayınca dengeyi kaybedebiliyor, ancak alçak ve hafif olması sayesinde sadece ağırlık dengeleyerek bu durumu beraaraf edebiliyorsunuz. Görüntüsü gayet şık. Commuter ancak ufak birkaç dokunuşla görüntü cruiser'e benzeyebiliyor, yapanlar var. Scramler ve cafe racer'e de uygun tip olarak. Öne ybr 250 uzun turing camı hem güzel görünüyor hem de rüzgar direncini kırıyor.
Tavsiye eder miyim? Evet ederim. Ancak bütçe yeterliyse Honda CB 125 E öneririm.