- Katılım
- 22 Tem 2016
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Öncelikler herkese merabalar. Arkadaşlar motorumdaki bi arızayı sizinle paylaşmak istedim ;
motorum 2010 model hornet 600f, yüksek devirlere çıkmaması problemi yaşıyordum bi forumda arkadaşlarda gördüm ve ayaklık müşürü sonrası arıza düzeldi lakin motorsiklet son gaz ivmesinde boğuluyor ve yüksek devirlere cıkamıyorum. 240 250 yapan motosiklet 200lere zor cıkıyor. motorda bakılan yerleri söyleyeyim sizlere;
Enjeksiyonlar temizlendi
Bujiler yenilendi
Hava filtresi yenilendi
Ayaklık müşürü iptal edildi
Komple debriyaj seti yenilendi
Ancak sorun yine değişmedi. Mesela 1. viteste ani böyle gazı sonuna kadar açınca yine boğuluyor sanki benzin gelmiyor gibi. Görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler.
motorum 2010 model hornet 600f, yüksek devirlere çıkmaması problemi yaşıyordum bi forumda arkadaşlarda gördüm ve ayaklık müşürü sonrası arıza düzeldi lakin motorsiklet son gaz ivmesinde boğuluyor ve yüksek devirlere cıkamıyorum. 240 250 yapan motosiklet 200lere zor cıkıyor. motorda bakılan yerleri söyleyeyim sizlere;
Enjeksiyonlar temizlendi
Bujiler yenilendi
Hava filtresi yenilendi
Ayaklık müşürü iptal edildi
Komple debriyaj seti yenilendi
Ancak sorun yine değişmedi. Mesela 1. viteste ani böyle gazı sonuna kadar açınca yine boğuluyor sanki benzin gelmiyor gibi. Görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler.