arkadaslar biraz gec olacak ama cevap vereyim sorulariniza:
motosiklet AVM otoparkinin giris katindaki motosiklet park alaninda degildi. 5 kat asagidaydi. motor uzerinde disk kilidi yoktu, motosikletimi 6 yildir ayni sekilde oraya park ediyordum. Guvenlik kamerasi goruntuleri izlendiginde hirsizin once avm otoparkinda kesif yaptigi, alt katlara indigi, burada ofislerin otopark alanina gittigi goruluyor. burada benim motoru tespit ediyor. daha sonra tekrar hazirlikli olarak geliyor. avm otoparkina kafasinda kaskla arac cikisindan yuruyerek giriyor ve 5 kat asagi iniyor. motoru bulundugu noktadan ittirerek uzaklastiryor ve bir kac dakika icinde anahtarsiz olarak calistirip surerek gidiyor. kisinin yuzu ve avm yakinina geldigi aracin plakasi tespit edilmis, polis pesine duserse yakalar ama artik bu saatten sonra motorun bulunmasi cok mumkun degil. avm hicbir sekilde sorumluluk kabul etmiyor, daha once de bol bol motosiklet hirsizligi olmus, cok rahatlar. isbirligi ihtimalini goz ardi etmiyorum. motorsiklet sifirdi, bayiden otoparka gelmisti ama hic kullanamamistim henuz, ailede agir hastalik durumlari oldugu icin de 3 hafta isyerine gitmemistim. o yuzden cok gec fark ettim. asagi yukari olan budur.