Honda CB 250 2022 Model Kirmizi - 34 GED 189 - Kanyon AVM'den calindi

Katılım
28 Şub 2016
Mesajlar
30
Motor 11 Nisan 2023 günü İstanbul Kanyon AVM otoparkindan çalınmıştır. Kirmizi, siperlikli, koruma takozu var. Görenler 0533 304 15 91 nolu telefondan bana ulasabilir.
 
Katılım
14 Ocak 2023
Mesajlar
661
Motosikleti
yok:(
Merhaba, geçmiş olsun. Disk kilidi kullanmışmıydınız?
 
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
443
Motosikleti
KAWASAKI Z500SE- HONDA SH125İ
Kanyon gibi bir Avm de nasıl motor çalınır aklım almıyor
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,848
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Geçmiş olsun.
Umarım bulunur.

Ne tür ne marka kilitler vardı gibi bilgileri verirseniz en azından aynı kilitleri kullananlar önlem alırlar onlara faydanız olur.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Kanyon gibi bir Avm de nasıl motor çalınır aklım almıyor

+1, inanılmaz. Oraya kaç kere motosiklet bıraktığımı hatırlamıyorum bile...

Güvenlik kayıtlarından yardımcı oldular mı bari? Çok geçmiş olsun, umarım hasarsız / sorunsuz bulursunuz. (Neredeyse bir ay olmuş, ihtimal düşük sanki... Kaskonuz var mıydı?)
 
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
443
Motosikleti
KAWASAKI Z500SE- HONDA SH125İ
Abi kurcalasada motoru nasıl çalıştıracak Avm çıkışını biliyorum sürüyerek çıkartmak mümkün değil çok enteresan nedense aklıma pis kokular geliyor Avm güvenliği ile alakalı ama kimsenin gunahini almayayım görmedim etmedim
Ama Avm yi biliyorum çok enteresan gerçekten
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Muhtemelen gültepenin p*çleri çalmıştır
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
156
Geçmiş olsun umarım bulunur. Bu durumda avm ye dava açabiliyorsunuz diye hatırlıyorum. Sonuçlanması uzun sürüyor ama hakkınızı bir şekilde alabiliyorsunuz. Aracının bagajından parası çalınıp da hakkını alan bir vatandaşın emsal karar niteliğinde bir olayı vardı 2019'da. İnternette arattığınızda bulabilirsiniz (lakin uzun süren davalarda baya bir değer kaybı yaşıyorsunuz). Ayrıca hazır konusu açılmışken belirteyim. Aracınız eğer bir güvenlikli sitede ise ve site aidatı içindeki kalemlerde güvenlik bedeli gibi bir şey varsa, çalınan motorunuz için site yönetimine de dava açabiliyorsunuz.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
166
Geçmiş olsun, buraya 1 ay sonra yazılmış umarım bir an evvel bulunur.
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
Kanyon’da özellikle dikkatli olun. İki dakika işim vardı kaskı çaldılar motor üzerinden.
Sokağa bırakırsın birşey olmaz, kapalı güvenlikli avm otoparkından yürüyor…
 
Katılım
28 Şub 2016
Mesajlar
30
arkadaslar biraz gec olacak ama cevap vereyim sorulariniza:

motosiklet AVM otoparkinin giris katindaki motosiklet park alaninda degildi. 5 kat asagidaydi. motor uzerinde disk kilidi yoktu, motosikletimi 6 yildir ayni sekilde oraya park ediyordum. Guvenlik kamerasi goruntuleri izlendiginde hirsizin once avm otoparkinda kesif yaptigi, alt katlara indigi, burada ofislerin otopark alanina gittigi goruluyor. burada benim motoru tespit ediyor. daha sonra tekrar hazirlikli olarak geliyor. avm otoparkina kafasinda kaskla arac cikisindan yuruyerek giriyor ve 5 kat asagi iniyor. motoru bulundugu noktadan ittirerek uzaklastiryor ve bir kac dakika icinde anahtarsiz olarak calistirip surerek gidiyor. kisinin yuzu ve avm yakinina geldigi aracin plakasi tespit edilmis, polis pesine duserse yakalar ama artik bu saatten sonra motorun bulunmasi cok mumkun degil. avm hicbir sekilde sorumluluk kabul etmiyor, daha once de bol bol motosiklet hirsizligi olmus, cok rahatlar. isbirligi ihtimalini goz ardi etmiyorum. motorsiklet sifirdi, bayiden otoparka gelmisti ama hic kullanamamistim henuz, ailede agir hastalik durumlari oldugu icin de 3 hafta isyerine gitmemistim. o yuzden cok gec fark ettim. asagi yukari olan budur.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,848
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
arkadaslar biraz gec olacak ama cevap vereyim sorulariniza:

motosiklet AVM otoparkinin giris katindaki motosiklet park alaninda degildi. 5 kat asagidaydi. motor uzerinde disk kilidi yoktu, motosikletimi 6 yildir ayni sekilde oraya park ediyordum. Guvenlik kamerasi goruntuleri izlendiginde hirsizin once avm otoparkinda kesif yaptigi, alt katlara indigi, burada ofislerin otopark alanina gittigi goruluyor. burada benim motoru tespit ediyor. daha sonra tekrar hazirlikli olarak geliyor. avm otoparkina kafasinda kaskla arac cikisindan yuruyerek giriyor ve 5 kat asagi iniyor. motoru bulundugu noktadan ittirerek uzaklastiryor ve bir kac dakika icinde anahtarsiz olarak calistirip surerek gidiyor. kisinin yuzu ve avm yakinina geldigi aracin plakasi tespit edilmis, polis pesine duserse yakalar ama artik bu saatten sonra motorun bulunmasi cok mumkun degil. avm hicbir sekilde sorumluluk kabul etmiyor, daha once de bol bol motosiklet hirsizligi olmus, cok rahatlar. isbirligi ihtimalini goz ardi etmiyorum. motorsiklet sifirdi, bayiden otoparka gelmisti ama hic kullanamamistim henuz, ailede agir hastalik durumlari oldugu icin de 3 hafta isyerine gitmemistim. o yuzden cok gec fark ettim. asagi yukari olan budur.

Çok geçmiş olsun.
Diyecek bir şey bulamıyorum.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Geçmiş olsun. Umarım bulunur. Bu çetelerin mensupları emniyetin bilmediği tanımadığı kişiler değil. Ne yazık ki çalmaya devam ediyorlar. Yakalansa serbest bırakılır. Siz yakalayıp tebrik etseniz serbest bırakılırmısınız acaba?
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,675
Çok geçmiş olsun.

Ama şaşıran arkadaşlara şaşırdım. 4-5 sene olmuştur, Akasya'dan da kamyonete atıp MT-25 çalmışlardı, baya sırtlayıp atmışlardı motoru.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,848
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Çok geçmiş olsun.

Ama şaşıran arkadaşlara şaşırdım. 4-5 sene olmuştur, Akasya'dan da kamyonete atıp MT-25 çalmışlardı, baya sırtlayıp atmışlardı motoru.

Kamyonete atıp çalmayı bir derece anlayabiliyorum, sonuçta 4-5 kişinin sırtlayıp kaldırabileceği bir araç, ama o kadar immobilizer var deniyor ona rağmen nasıl çalıştırıp çalabiliyor onu anlamıyorum, demek ki markalar güvenlik konusunda bizi kandırıyorlar.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,675
Mesleki örnek vereyim.
Çook çok eski senelerdi, CHIP dergisi falan düşün. Pentagon bir o zamanların hackathon'u gibi bir etkinlik yapmıştı. Dünya çapında 150 kişiye birlikte saldırmaları falan söylendi öyle bir tertibat. Unutmuyorum şifre "meet in rome" imiş, 22 saatte girdiler. Pentagon mainframe bu.

Şimdi gelelim bizim dandik immobilizer'lara.. :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,848
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Mesleki örnek vereyim.
Çook çok eski senelerdi, CHIP dergisi falan düşün. Pentagon bir o zamanların hackathon'u gibi bir etkinlik yapmıştı. Dünya çapında 150 kişiye birlikte saldırmaları falan söylendi öyle bir tertibat. Unutmuyorum şifre "meet in rome" imiş, 22 saatte girdiler. Pentagon mainframe bu.

Şimdi gelelim bizim dandik immobilizer'lara.. :)

işte çoook eski senelerde belki mümkündü ama dandik immobilizer bile olsa artık çok ucuza çok güçlü şifreleme chipleri var, bu devirde 80'lerden kalma elektronikler kullanmıyorlardır herhalde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst