- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,169
duke 200 de bunları kim söyledi bilmiyom ama ben aldım bir ay oldu şuan 5800km. de zincir brak kopmayı birkere bile gerilmedi amortisörler gayet güzel çalışıyo.
bunları söyleyenler heralde zincir ayarı için servise gidenlerdir.
tabi servisteki ustada işi biliyo hemen geçirmasyonu yapıyo.
eğer biliyosanız zincir biterse dişli seti de biter ama dişli biterse zinciri değişmeden dişli takımı değiştirebiliyosun.
tecrubeyle sabitli CBF 150 de orinkli zincirle en az 50 000 km yapıyodum tabi 30 bin cıvarında dişlileri yeniliyodum çünkü sivrilip kırılıp yok oluyolar
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net...417/482379_10200355776471038_1835492096_n.jpg
şekilde görüldüğü gibi dişli iflas ama zncir de tık yok dişlileri değiştirip en az bi 25 bin daha devam.
zincir biti dişlilerde bişey yok diyen ustaya nufus cuzdanınızı verin üstüne alsın artık o sizin üvey babanız:mrgreen:
Sizin duke200 kullanicilari basligindan okudum, batta birkac kisi de onay vermis facia derecesinde dandik zincir olduundan bahsetmisler. Ben ktm nin servisine gidecegimi sanmiyorum,ktm im olsa servise verecegim paralari biriktiririm bankaya faize koyarim
ben cin mali jinlunda bile 20.000 km ayni disliyi kullandim, CB yi 14.500 de sattim hala en ufak ses yoktu.