- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,169
bence wolf alınır, 250'likler arasında en ekonomik olanı ve sorunsuz alet benim gördüğüm.
13bin'e fazer diyosun da benzin hesabı yapar durursun o vakitgezmek isteyen adam da 250'lik bişeyle tıngır mıngır km yapar.
Wolfe o paralari vermem,hani 2. Elde temizini 7.000 e bulsam alirim.ama fazlasi fantazi.hem yakit cok abartiliyor, ben cb ile 22 ayda toplam 16.000 km yaptim yani ayda ortalama 700 km yapmisim. Bu 16.000 in zaten 500 km si istanbula bakima giderken oldu.. e birde CB cok az yakiyor diye heryere CB ile gittim,tuvalete bile.. adim atmadim desem yeridir
Cb ile 2.7 litre yakit ortalamam var,
2.7 l ile 500 km = 13.5 litre.
fazer ile 6 litre yaksam
6 l ile 500 km = 30 litre.
30-13.5 = 16.5 litre fazla yakarim.
16.5x4.80= 79 tl..(shell den %5 indirim kartim var)
şimdi siz soyleyin eyy muminlerr
Eger cok fazla km yapiyorsaniz,sıkışık trafikte suruyorsaniz,yollar traşsa,13.000 tl butceniz yoksa,ölmek-sakat kalmak gibi korkulariniz yuksek ise,kapali garajiniz yok ve calinma korkunuz yuksek ise,tanidik ustaniz yoksa,arada koye,piknige,daga taşa cikiyorsaniz,yagmurda karda suruyorsaniz,110 km son hiz yetiyorsa CB nin uzerine motor yok..
lakin iş "cb yetmiyor cc yukselticem" kivamina gelince 250 cc motor piyasasi insani deli ediyor
Son düzenleme:
