Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
nc ile 190 gördüm daha gidemedim YouTube adam 195 görmüş nc yle , xj 6 YouTube 228 yapmışlar oda yokuş aşağı ben 200 bir kere gördüm korktum basmadım :)
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
114
incirini değiştiren arkadaş mesaj yazmamış mesajını bekliyorum benimde zincirden yana sıkıntım var x ring oring x ring almayı düşünüyorum sen nerden aldın arkadaşım
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
90
Herkese günaydın, hayırlı sabahlar arkadaşlar, selamunaleyküm. Bugün istanbulda hava güneşli :)
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
herkese günaydın CB KARDEŞLİĞİ :cherry:
uzun zamandır fren hidroliğini normal seviyeye getirmeyi başardım . resimlerle anlatmaya çalıştım

gerekli malzemeler



feren balatası brenta FT 3064 modeli



amortisöre bağlıyan 2 tane vida var ilk önce onları söküyoruz 12 numara anahtarlar



sonra fren aksanının üstündeki o 2 siyah vidayı açıyoruz ondan



buradan balatalara bağlı vidalar ulaşıyoruz onunda 5 numara alyan anahtarıyla açmak lazım



onuda açtığımızda balatalar artık rahatlıkla çıkıyor yeni balataları koymadan önce hidrolikler geriye ittirmeniz lazım biraz zor ama balataların arasına tornavida yada kurbağıcığın arkasıyla ittirerek iki balata arasındaki boşluğu genişletmeniz lazım . yeni balatayı koyduktan sonra yaptığımız işlemleri geri sırasıylar yaptıktan sonra , herşey bittikten sonra fren manetini 7 yada 8 kere fren maneti sertleşene kadar basıp bırakmanız lazım ve beklenen sonuç , işe başlamadan

önce fren hidrolik seviyesi



bittkten sonra ki hali



ilk gün ki gibi :cherry: sorun balatadaymış arkadaşlar bilginize yani balata bitmiş :bounce:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Herkese günaydın, hayırlı sabahlar arkadaşlar, selamunaleyküm. Bugün istanbulda hava güneşli :)

Aleykümselam.Bodrum yoğun güneşli fakat buzz gibi rüzgar var:mrgreen:

Ökkeş Bey paylaşımınız için çok teşekkürler, elinize sağlık.Servise bağlı kalmadan 1 şeyi daha yapabilmek güzel olur doğrusu.
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
Aleykümselam.Bodrum yoğun güneşli fakat buzz gibi rüzgar var:mrgreen:

Ökkeş Bey paylaşımınız için çok teşekkürler, elinize sağlık.Servise bağlı kalmadan 1 şeyi daha yapabilmek güzel olur doğrusu.

ne demek MURAT Bey
motorla uğraşmak onu tamir etmek , beni çok mutlu ediyor :flower:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169



vay arkadaş, bence Honda yetkilileri bunun sahibini bulup bir bir daha Honda satın almasını yasaklamalı :D


Ökkeş bey çıkan balataların resmini ekleyebilirmisiniz? sac'a kadar yenmiş mi? düzgün mü aşınmış vs diye görmek isteriz


Bu arada bu CB nin sert koltuğunu ve hiç işe yaramayan sadece görsel ön çamurluğunu tasarlayan mühendisin adı soyadı facebook adresi vs yok mu? serbest atış küfretmek için?
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
vay arkadaş, bence Honda yetkilileri bunun sahibini bulup bir bir daha Honda satın almasını yasaklamalı :D


Ökkeş bey çıkan balataların resmini ekleyebilirmisiniz? sac'a kadar yenmiş mi? düzgün mü aşınmış vs diye görmek isteriz


Bu arada bu CB nin sert koltuğunu ve hiç işe yaramayan sadece görsel ön çamurluğunu tasarlayan mühendisin adı soyadı facebook adresi vs yok mu? serbest atış küfretmek için?





benim yeni taktığım balata , alt kısımdaki demirden daha kalındı yani ne kadar eridi oratada . koltuk içinde sünger takviyesi yaptırdım koltukçuda oda iyi oldu yumuşadı
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
herkese günaydın CB KARDEŞLİĞİ :cherry:
uzun zamandır fren hidroliğini normal seviyeye getirmeyi başardım . resimlerle anlatmaya çalıştım

gerekli malzemeler

[url]http://g1301.hizliresim.com/15/y/jjw07.jpg[/url]

feren balatası brenta FT 3064 modeli

[url]http://g1301.hizliresim.com/15/y/jjw2b.jpg[/url]

amortisöre bağlıyan 2 tane vida var ilk önce onları söküyoruz 12 numara anahtarlar

[url]http://g1301.hizliresim.com/15/y/jjw38.jpg[/url]

sonra fren aksanının üstündeki o 2 siyah vidayı açıyoruz ondan

[url]http://g1301.hizliresim.com/15/y/jjw48.jpg[/url]

buradan balatalara bağlı vidalar ulaşıyoruz onunda 5 numara alyan anahtarıyla açmak lazım

[url]http://g1301.hizliresim.com/15/y/jjw5x.jpg[/url]

onuda açtığımızda balatalar artık rahatlıkla çıkıyor yeni balataları koymadan önce hidrolikler geriye ittirmeniz lazım biraz zor ama balataların arasına tornavida yada kurbağıcığın arkasıyla ittirerek iki balata arasındaki boşluğu genişletmeniz lazım . yeni balatayı koyduktan sonra yaptığımız işlemleri geri sırasıylar yaptıktan sonra , herşey bittikten sonra fren manetini 7 yada 8 kere fren maneti sertleşene kadar basıp bırakmanız lazım ve beklenen sonuç , işe başlamadan

önce fren hidrolik seviyesi

[url]http://g1301.hizliresim.com/15/y/jjwb1.jpg[/url]

bittkten sonra ki hali

[url]http://g1301.hizliresim.com/15/y/jjwbu.jpg[/url]

ilk gün ki gibi :cherry: sorun balatadaymış arkadaşlar bilginize yani balata bitmiş :bounce:

Dostum öncelikle eline emeğine sağlık.Gayet güzel uğraşmışsın ve bizimle paylaşmışsın ama çıkan balataları görünce hiç gereği yokmuş diye düşündüm.Tekrar aynı sorunlar karşılaşırsan fren hidroliğini tamamla.Boşuna balataya para verme
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
Dostum öncelikle eline emeğine sağlık.Gayet güzel uğraşmışsın ve bizimle paylaşmışsın ama çıkan balataları görünce hiç gereği yokmuş diye düşündüm.Tekrar aynı sorunlar karşılaşırsan fren hidroliğini tamamla.Boşuna balataya para verme

8000 km de artık hidroliğini değiştireceğim , balata değiştirmem
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
8000 olmadan balata nasıl bitiyor? benim motor şu an 9800 km. ön frenlerden memnunum. arka fren zayıfladı sadece. inşallah pahalı değildir.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Ben vergiyi ödeyeceğim ama saatlerim uyuşmuyor.Sabah denicem.9 da mesai başlıyorum.İş yerine 5 dk.Olmadı öğlen hatunu bırakıcam Vergi dairesine ne yaparsa yapsın.O kadar gezdiriyoruz bir versinide öder artık :queen:

Bugün bir güzel hava vardı anlatamam.Dün bu hava olsa en az 20 tl lik benzini yerdim vallahi.Paso küfür ettim havaya bugün.Beni gören ve özenen tatlı su motorcumuz apo abide haftaya pazar yağmurlu gösteren bir meteoroloji sayfasının linkini atmış garezine.İnadına çıkıp gezesim geliyor böyle oluncada :mrgreen:

Furkan ybr ye binmek nasip olmadı ben motorumdan çok memnunum ama binenler ybr diyor peygamber demiyor.Açıkçası bende çok merak etmiyor değilim.Sen iyi araştır ve en önemlisi içine sineni al.Fiyat farkı var malum.Cb 2. ellerinin fiyatlarıda güzel.Hayıırlısı olsun.

Vergi ödemek için halen vergi dairesine mi gidiyorsunuz, internet ödeyebilirsiniz
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Vergi ödemek için halen vergi dairesine mi gidiyorsunuz, internet ödeyebilirsiniz

Abi bugün öğrendim, taksikte yapılabiliyormuş.Gitti cash :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

Benim koltuğa 4 ay hergün 110 kilo binince yumuşacık oldu bile :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Balatalar aslında fena değilmiş, demekki hidrolik dipte gösterene kadar kullanabiliriz :silent: Muhtemelen ozaman bile bitmemiş olur balata ama tutunmanın zayıfladığı hissedilir manet diplere kadar sıkılır heralde :/

Gerçi hidrolik göstergesi yarıdan aşağıyaa indiğinde değiştiriniz yazıyodu sanırım kılavuzda (emin değilim) Yani doğrusunu yapmışsınız aslında. "Balataların durumu fena değilmiş" demem, türk usulü yaklaşımdan :mrgreen:


Abi bugün öğrendim, taksikte yapılabiliyormuş.Gitti cash :mrgreen: Benim koltuğa 4 ay hergün 110 kilo binince yumuşacık oldu bile :)

__ Murat ben keyfi gittim vergi dairesine, maksat motosiklet kullanmak olsun diye, baktım deli sıra var ceza, şu bu alayını aynı vezneye vermişler :mrgreen: Feyizoğluna giderken yol üstü bankadan kapattım.

Bende taksit işini beceremiyorum, hep aklıma takılıyor rahatsız edici bi huzursuzluk :pale: Hatta ben yıllık kapattım yazın kesin unuturum diye tırsıp :sunny: Gerçi cezası 70 liralara düştü ama :cherry: Eski fiyattaki korku devam bende :mrgreen:

Hee, keşke deseydin taksit olsa falan gibi, ozaman aklıma gelirdi taksit seçeneği benim için yok hayatta :)

__ Ben 65 kg olmama rağmen binlerce kmdir koltuk şikayetim tarihe karıştı, burda konusu açılmadıkça hatırlamıyorum, gayet rahat :cherry:
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Arkadaşlar 2 gün önce bir şey tespit ettim. Umarım bu bir sorun değildir. Belki de normal bir durumdur bilemiyorum.
Motoru çalıştırıp ısınmasını beklerken bir süre sonra birkaç kez hafif gaz veriyorum.
Tam o esnada far ışığı duvara yansıyordu ve gaz verdiğim anda parlaklık artıp, gazı kesince yine normal seviyeye geliyordu.
Bu durum normal mi?
Denemesini yapmak isterseniz, motoru bir duvara çok yakın konumlandırıp, farı duvara doğru çevirip, rolantide çalışırken ara ara gaz vererek duvardaki ışık miktarını takip edin.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Arkadaşlar 2 gün önce bir şey tespit ettim. Umarım bu bir sorun değildir. Belki de normal bir durumdur bilemiyorum.
Motoru çalıştırıp ısınmasını beklerken bir süre sonra birkaç kez hafif gaz veriyorum.
Tam o esnada far ışığı duvara yansıyordu ve gaz verdiğim anda parlaklık artıp, gazı kesince yine normal seviyeye geliyordu.
Bu durum normal mi?
Denemesini yapmak isterseniz, motoru bir duvara çok yakın konumlandırıp, farı duvara doğru çevirip, rolantide çalışırken ara ara gaz vererek duvardaki ışık miktarını takip edin.

Normal normal :)
 
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
27
2, el cb 125 e buldum bı tane http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sifir-ayarinda-pilaka-ruhsat-cikmaz-takasli-vadeli-112163340/detay lınkıde bu bana plaka sorun olmuyor sızce bu motor kaç para eder.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Arkadaşlar 2 gün önce bir şey tespit ettim.
edin.
benim motorun kornalarında oluyor bu durum. gaz vermeden kornaya elektrik gitmiyor olacakki, gaz verince korna çalıyor. gaz vermeden kornaya basınca elektrik zayıflıyor, zaten iki kornaya ne gerek var, her motorda 1 korna vardır. birinin fişini çekip deneyecem, far için anahtar düşünüyorum, gündüzleri kapatmak için..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst