Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Bu dizliklere bende mouse pad yapıştıracaktım.Bak şimdi farkettim bu olursa dizlikler saçma bir görüntüdende kurtulmuş olacak.Depo çizilecek diye takamıyorum.Ah para gözün çıksın.Ay başı artıkın.
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
depo kılıfını ben Anesten 40 aldım temmuzda şimdi belki daha düşmüştür , ön camını 60 tl vermiştim öyle hatırlıyorum ama onu monte etmek için kafa grenajında 4 delik açtılar bilgine yoksa monte edecek yeri yok
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bu dizliklere bende mouse pad yapıştıracaktım.Bak şimdi farkettim bu olursa dizlikler saçma bir görüntüdende kurtulmuş olacak.Depo çizilecek diye takamıyorum.Ah para gözün çıksın.Ay başı artıkın.

Ona benzer bi işlem bende yapmıştım Murat, depo çizilmesi sorunsalı başlamadan çözüldüydü ::gleam::



http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/102392-depo-cizen-dizlik-sorunsalina-kendi-cozumum-2.html#post2768373
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Ona benzer bi işlem bende yapmıştım Murat, depo çizilmesi sorunsalı başlamadan çözüldüydü ::gleam::

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/u/jdmxf.jpg[/url]

http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/102392-depo-cizen-dizlik-sorunsalina-kendi-cozumum-2.html#post2768373

Biz nereden öğrendik sanıyorsun :queen:

Cam için delik açtırmak şart.Yapıştırma dayanmaz kanımca.Ama çok hoş durmuş.O vidalar siyah olsa dehşet güzel olur.Cbf tur camı mı peki o Ökkeş Bey?
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
Biz nereden öğrendik sanıyorsun :queen:

Cam için delik açtırmak şart.Yapıştırma dayanmaz kanımca.Ama çok hoş durmuş.O vidalar siyah olsa dehşet güzel olur.Cbf tur camı mı peki o Ökkeş Bey?
murat cbf tur camı değil galiba , ama bunu yapan bir arkaşımız var, bu camlardan yapıp motor servislerine satıyor cbf nin ki galiba büyük geliyor. siyah vida yapardım ama siyah bulamadım buda kırmızıya çok iyi gitti tabii beyaza siyah olsa daha iyi olurdu :cat:
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Beyaz motosikleti olup da depo kılıfı kullanan var mı merak ettim nasıl duruyor acaba? :)
 
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
27
honda cb 125 almayı dusunuyorum http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sifir-ayarinda-pilaka-ruhsat-cikmaz-takasli-vadeli-112163340/detay bu motor hurda çıkıslı zaten ben koyde bınecem ama hurda çıkıslı olması kafamı karıstırıyor yardımcı olursanız sevınırım
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
honda cb 125 almayı dusunuyorum http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sifir-ayarinda-pilaka-ruhsat-cikmaz-takasli-vadeli-112163340/detay bu motor hurda çıkıslı zaten ben koyde bınecem ama hurda çıkıslı olması kafamı karıstırıyor yardımcı olursanız sevınırım

binersin kardeş ama polis görürse seni plakasız bağlar , git plaka çıkar gel al der otoparktan hergünde otopark parası eklenir biraz tuzlu olur sana sonra söylemesi
 
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
27
soyle ki koyde bınecegım polıs falan derdı yok ama hurda ckıslı olması nasıl olur.bugun motoru gordum bı sıkıntısı yok tu
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
114
Herkese günaydınlar,
Dün malumunuz zinciri değiştiğimi yazmıştım, bugüne kadar yapmadığıma öyle pişman oldum ki. Neredeyse ilk aldığımdan beri zincir ayarını kendim yapıyorum, motoru ayaklığa aldığımda arka tekeri döndüdüğümde kıtır kıtır zincir sesi gelirdi ve tekerlek dönerken zorlandığını düşünürdüm. Yeni zincir takıldıktan sonra emin oldum ki eski zincir maalesef çöpmüş. Akşam güzelce yıkadım motoru (maalesef ardından yağmur yağdı, yollar öyle pis sabah 10 km sonra motor aynı halde) yeni zincire bakım yaptım derken eski alışkanlık şöyle bir çevirdim zincir sesi eskisiyle kıyaslanamayacak kadar melodik, :cat: motorun giderken neden daha rahat hissettirdiğini anladım. Zinciri kötü durumda olanlar mutlaka bu duruma el atın ve aradaki farkı görün.

merhada dostum ne marka zincir taktın aceba ve tam uyumlu muydu zincir yoksa bakla çıkarttırdın mı bende düşünüyorum did marka
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Benim laptop 2 gündür kendinden geçti.Başta oturum açamıyordum, onu çözdük bu seferde resimleri açamıyorum.Bilgisayarıma bile giremiyorum.Bende iş yerinden birkaç resim atayım dedim.

Cuma başlayan sağanak pazar öğlene doğru seyrelmeye başladı.Pazar izninin yarısını evde boğularak geçirdikten sonra yağmur bize koymaz diyerek attık kendimizi dışarıya.

Çokta birşey yok aslında ama maksat konu canlı kalsın.

Ara ara güneşten, ara ara yağmurdan, arada da arabaların sıçrattığı sulardan nasibimizi aldık :mrgreen: Kirlenmeyi bu kadar seven biri olarak Cross mu alsaydım acep dedim :)

Diz örtüsü yine kendini gösterdi, ne üşüdük ne de ıslandık.Bir hava aldık geldik, hepte yolu çekmişiz.Bu arada söylemeyi unuttum Yalıçiftlik tarafına kaçtık.Kempinski Otelin oralar























 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Sevgili dostlar cumartesiden itibaren aranıza katılmış bulunmaktayım :)
Beklentilerimin çok ötesinde tatlı bir makineymiş :)
İlginiz ve yardımlarınız için teşekkür ederim.

Bir de rodajda bana söylenen motoru devirli kullanma 60'ı geçme. Sizin öneriniz var mı?
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Sevgili dostlar cumartesiden itibaren aranıza katılmış bulunmaktayım :)
Beklentilerimin çok ötesinde tatlı bir makineymiş :)
İlginiz ve yardımlarınız için teşekkür ederim.

Bir de rodajda bana söylenen motoru devirli kullanma 60'ı geçme. Sizin öneriniz var mı?

Tekrardan hoşgeldiniz.Hayırlı uğurlu olsun ,kazasız belasız inş.

15 de 2., 30-35 de 3., 40-45 de 4., 55-60 da 5. vites sakin kullanımdır.İlk 500 km bu şekil gitmekte fayda var.

Daha sonra ara ara motor ısındıktan sonra ufak ufak sıkıştırın.Ben ilk 1000 sakin kullandım, tam açamadım.Kıyamıyordum ama bu aletler o kadarda hassas değil.

Dün bir arkadaş yeni almış çekti beni kenara birşey sormak için.514 km de bana 110 u geçmiyor bu dedi:queen: Dedim müdür sen ne yaptın yav, daha rodaj bitmemiş:mrgreen:

Aslında forumda çok tecrübeli ustalarımız konuyu tekrar tekrar cevaplamışlar ama, bende bildiğim kadar birşeyler söyledim.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benim laptop 2 gündür kendinden geçti.Başta oturum açamıyordum, onu çözdük bu seferde resimleri açamıyorum.Bilgisayarıma bile giremiyorum.Bende iş yerinden birkaç resim atayım dedim.

Cuma başlayan sağanak pazar öğlene doğru seyrelmeye başladı.Pazar izninin yarısını evde boğularak geçirdikten sonra yağmur bize koymaz diyerek attık kendimizi dışarıya.

Çokta birşey yok aslında ama maksat konu canlı kalsın.

Ara ara güneşten, ara ara yağmurdan, arada da arabaların sıçrattığı sulardan nasibimizi aldık :mrgreen: Kirlenmeyi bu kadar seven biri olarak Cross mu alsaydım acep dedim :)

Diz örtüsü yine kendini gösterdi, ne üşüdük ne de ıslandık.Bir hava aldık geldik, hepte yolu çekmişiz.Bu arada söylemeyi unuttum Yalıçiftlik tarafına kaçtık.Kempinski Otelin oralar

[url]http://g1301.hizliresim.com/15/w/jg6gm.jpg[/url]

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/w/jg6gv.jpg[/url]

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/w/jg6gz.jpg[/url]

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/w/jg6h6.jpg[/url]

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/w/jg6h9.jpg[/url]

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/w/jg6hj.jpg[/url]

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/w/jg6hs.jpg[/url]

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/w/jg6hx.jpg[/url]

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/w/jg6j3.jpg[/url]

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/w/jg6jd.jpg[/url]

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/w/jg6jk.jpg[/url]

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/w/jg6jr.jpg[/url]
Turgutreis'in arka tarafları dimi buralar, ben de 2011 ağustosunda scooter kiralayıp gezmiştim oraları.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Yok mengücüm Yaliçıftlik tarafı doğuda kalıyor.Bodrumun en temiz denizinin buralarda olduğu söyleniyor.Mazıköy gezim olmuştu yaz sonu gerçekten denizde genzime kaçan su genzimi ilk defa yakmamıştı.

Birdaha bu tarafa yolunuz düşerse mutlaka mazıköye gidin.

Resimde turuncu ok benim gittiğim yer,Mavi ok ev, yeşil okta muhtemelen senin gezdiğin Yunanistan'a ait Kos adasının görülebildiği Akyarlar bölgesi.

Buralara uğrarsanız muhakkak görüşeceğiz.

 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Gezzz Murat Gezzzzzzzz ::gazla:: ( Ağaoğluna bak nerde arazi kapatmış ya :pr: )

__ Bugün bende çıktım biraz, vergi ödedim, feyizoğluna falan baktım şu buğu önleyici dalaverasına.

Benim LS2 camı 1903' ten kalmaymış, delik pim yuvası falan yokmuş, bu yüzden uyumsuzmuş "cam+pinlock" almam lazımmış, oda 75-80 lira. Dedim ben kaskı 70 e aldım zaten :mrgreen:

Seviyorum Feyizoğlu mağazasının ilgisini abi, "e tabi ozaman mantıksız oldu şimdi bu fiyat" dedi ilgilenen arkadaş :)

Ben en iyisi yeni bi kask bakıyım dedim, "yakında gelecek yeni modeller var, ozaman bakarsanız daha mantıklı olur, bol model siparişi geçtik" dedi.

Eyvallah dedim, güler yüzle çıktım sanki herşey hallolmuş gibi bi hissiyatla :mrgreen: Böyle ilgiye can kurban :rendeer:

__ Nezamandır yoğunluktan binemiyordum bi özlemişim keratayı :salut: Öğlen çıktım yarım saat diye anca girdim eve brandasını örterken bile ayrılasım gelmedi, durdum başında sigara içtim :mrgreen:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Ben vergiyi ödeyeceğim ama saatlerim uyuşmuyor.Sabah denicem.9 da mesai başlıyorum.İş yerine 5 dk.Olmadı öğlen hatunu bırakıcam Vergi dairesine ne yaparsa yapsın.O kadar gezdiriyoruz bir versinide öder artık :queen:

Bugün bir güzel hava vardı anlatamam.Dün bu hava olsa en az 20 tl lik benzini yerdim vallahi.Paso küfür ettim havaya bugün.Beni gören ve özenen tatlı su motorcumuz apo abide haftaya pazar yağmurlu gösteren bir meteoroloji sayfasının linkini atmış garezine.İnadına çıkıp gezesim geliyor böyle oluncada :mrgreen:

Furkan ybr ye binmek nasip olmadı ben motorumdan çok memnunum ama binenler ybr diyor peygamber demiyor.Açıkçası bende çok merak etmiyor değilim.Sen iyi araştır ve en önemlisi içine sineni al.Fiyat farkı var malum.Cb 2. ellerinin fiyatlarıda güzel.Hayıırlısı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst