arkadas bu servisler arası fark nedir böle yükseli 4000 bakımına110 tl istiyor tiredeki serviş 45 ile 60 arası cıkar diyor yapılacaklar ikisindede aynı, bulabilirsem tiredekine gidecem tepecem 60 km yolu, ya allah bismillah deyip cıkacam yola
Bencede en iyisini yaparsın, sırf yoğun ve civarda tek diye öyle fiyatlar.
Yoksa bütün işçilik için, hava filitresi kontrol ve temizleme, zincir temizleme, yağlama, ayarlama, subap ayarı, lastik havaları kontrolü,
yağ değişimi ... ... ... herşeyin işçiliğine 15 TL alınıyor bilginiz olsun. Değişen birşeyin varsa onun fiyatı ekleniyor üstüne.
Şimdi sana 110 TL diyen, tertemiz hava filitreni bile değiştirir yok yere

r: İşide pat pat yapar gönderir, yoğun diye :sunny:
Ben olsam sırf gezmek için giderdim Tireye, ilgi alaka canayakınlık ve işçilik konusunda tavsiye edenler olmuştu,
aklıma yazdım yolum düşerse diye :rendeer: Bence rahat bulursun Tire nekadar büyük olabilirki, herkes bilir Honda nerede diye :cat:
İstanbulda bile bi markete sordum dayı Honda nerde diye, hangisini soruyorsun demişti :mrgreen:, şu ilerden sap şirinevlerde var,
yukarı tırman g.osmanpaşada, az daha gidersen istoçta ... :queen::queen: anlattıda anlattı, Tire de rahat bulunur :cat:
Arkadaslar bu yag konusunda 800 ml koyacagiz degil mi? Ben servise gittigimde 1 lt koyuyoruz diye diretti aklima takildi bu konu. Kilavuz lt de demiyor ki 0,80 li bisey yaziyor bu tam olarak lt de kaca tekabul ediyor
Sen 800 ml den fazla koyma yeter

diğer kılavuzun son sayfalarında biyerle ufacık bir "L" yazıyordu,
aslında "
0.8 us quart = 0.7570823568 litre ..." fakat bu su için geçerli bi değer,
o yüzden 800 ml motosiklet yağı CB için adamın dibi yağ miktarı :mrgreen: