evet arkadaşlar az önce honda türkiyeden aradılar,
___ Evet kitapcık doğru 800 ml konması gerekiyor dedi,
-ama servisler 1 litre koydu ne olucak dedim ?
___ Motordaki toplam yağ kapasitesi 1 litre dedi, standart yağ değişiminde 800 ml konması gerekiyor ama servis yağı boşaltırken iyi süzüldüğünü düşündüyse, 1 litrede konabilir sorun olmaz dedi,
fazla yağ olduğunda motor bu yağı kendisi zaten atarmış, teknik olarak motora bu olayın hiçbir sıkıntısı yok dedi !!!
-inş öyledir dedim bende
-sonuç olarak servislere bilgi gönderceklermiş zaten
bilgileri var 
dedi,
-ama bilgileri olsa bunu yapmazlardı ve 1 litre demezlerdi,
-arkadaşlar şöyle bi durumda var, kendiniz yağınızı değiştirdiğinizde yağ iyice boşalmış olabilir,
-yani 800 ml koyarsınız ama bi miktar daha yağ gerekir bu yüzden yağ değişiminde iyice yağı boşalttıktan sonra 800 ml koyalım,
-ardından yağ çubuğu ile ölçüm yapıp eksik varsa ekleme yapmak gerekir, yani olay yağ çubuğunu kontrolde bitiyor!!!
-Bence servislerde de usta 1 litre yağ koyduysa illa kontrol etmiştir aşırı fazla görünse idi illaki müdahele ederdi, ama yinede servislere güvenmemek gerek anlattığım şekilde yağ değişimini yapmalıyız :cat:
__ Mücahit birşey diycem alınmaca, gücenmece olmasın, bu adam (sözde güvenilir bilgi sağlayacak kişi) servisi aramış, servis bunu bi güzel yağlamış, ballamış yok efenim şöyledir böyledir, adam bize servis olarak cevap vermiş bi nevi bence ( sinirden gülüyorum

)
__ Biz ultrasonik kızılötesi bakışla anlarız içerde yağ kalmadığınıda, yaslarız 1 lt' yi bozulursa gelsin paralar, bas bas paraları servise diye mendilleri hazır tutarızda, 1 lt alır normalde de
(1lt kapasitesi olduğu tam olarak neresinde yazıyorsa artık motosikletin, onu da nerden uydurduysa :/ )
Ben şöyle diyeyim, kılavuzda yazan bilgi şu; motor yağını,
motor normal çalışma sıcaklığında iken, kullanılmış yağın
tam olarak !!! ve hızlı bir şekilde tahliye edilmesi...
- Ben servise gidince 30-40 dk bekletildi, normal çalışma sıcaklığını bırak, kutup soğukluğuna ulaşıyor 30-40 dk da :queen: yani tamamen boşalması diye bişey olsa bile benim içinde 1 paket margarin kalmıştır 200 gr
- Ayrıca zaten
tam olarak boşaltmadan yağ koyma diyor kılavuz, sonrasında da bildiğiniz üzere kılavuzda; Karteri, tavsiye edilen seviyede motor yağı ile doldurun; yaklaşık "
750 ml" (0.8 US qt)
Şimdi burda açık olmayan ne varmış mış ta, bunun kıvırmasını yapıyorlar anlayamadım!!! Korkmasınlar, tüketici haklarına gidilip şikayet v.s aklımdan bile geçmedi.
Benim tek istediğim hatalıyız kusura bakmayın deyip bir kişi çıksın, bu motosiklet yeni yahu deyip bir okusun da başımıza böyle şeyler gelmesin ilerleyen zamanlarda.
Bize de desin ki arkadaşlar bizim servis manuel imizde 750 ml olarak geçmiştir, ciddi hatalar yaptık, umarım başına bişey gelmemiştir motorunuzun, bu durumun ciddiyetinin farkındayız desin
kabul etsin şunu, biz de kesin bilgi ile öğrenmiş olalım. Ömür boyu 750 ml yağ için servis kovalıycak ta değil kimse, kesin bilgi vermeye mecburlar. Gelgelelim biz onlara öğretiyoruz

r:
Biz can taşıyoruz, adamlar kıvıra kıvıra, bahaneler bula bula neyden sıyrılmaya çalışıyorsa bi hal oldular :jocolor:
Yağ değişimi sonrası benim kapak kapandı, hadi bakalım güzel keçe patlatmalaaaaar :king: dendi ve uğurlandım, çubuk kontrolü falan olmadı yani, motor da soğuktu zaten önceden de kalmışsa :queen:
Gece telefon ile çektim çubuğu, anlaşılsın diye kesip çizgi attım ( çıplak gözle de gördüğüm için )
:queen::queen::queen:
Yok abi ne derlerse desinler ben normal motor sıcakken, tahliye edicem yağı son damlasına kadar, sonrada 750 ml yağı ellerimle

koyup, 3-5 dk rolanti çalışması ardından bir çubuk kontrolü sonra aynen devam

Bunlar öğrenene kadar yeni modeller çıkacak, daha onların motosikletlerin keçeler falan nasıl patlatılır var, bisürü iş, meşkuller yani


bana bi mail atamadıklarına göre
