- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,059
Zayıflamak herzaman sağlıklı olmayabiliyormu yani mücahit, hatta hayati sorun teşkil edebiliyormuymuş :queen:
Zayıflayın sağlıklı kalın gibi düşünceler hep ejnebi milletinin icadı, bize gelmez böyle şeyler, bak başımıza neler geliyor yoksa ::bira01::
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
Dün vergi ödedim 80, lira koy cebine gel bir ay sonra dediydi vergici dayı, 92 TL aldı :jocolor:
100 km den fazla keyif gezimi yedi devlet, saygılar devlet ana ya :rendeer:
kanatlanıp uçsamda benim kilo vermem lazım
vergi nasıl 92 tl verdin anlamadım 1 yıllık vergiyi birden mi verdin...