- Katılım
- 27 Ağu 2011
- Mesajlar
- 18
mrb hondacılar uzun zamandır takip ediyorum cb125 i iyi bi motor ama taksitli fiyatı ne kadar oluyo bilen arkadaşlar yardımcı olabilirmi..
arkadaşlar motorumu sattım cb 125e almayı düşünüyorum en uygun 3350 fiyat aldım daha uygun fiyat alan arkadaşlar vardı yer tarif edebilirlermi birde plaka ruhsat kendimiz cıkardığmızda kaç para tutuyor ve nekadar zaman alıyor bilgi verirseniz cok sevinirim
Bu pazarlığı nasıl yapıyorsunuz ya![]()
seloo007 arkadasım, motosikletin satış hızı arttı, tutulacağı gayet açık ortada sanırım ki 3350 TL gibi bir fiyattan daha aşşağa inmeleri bayağa sıkıntılı görünüyor.
1-) Honda bayiinden birkaç adet belge verecekler.
2-) Internetten ikamet adresin civarında veya bağlı oldugun ilçe emniyet müdürlüğüne yakın trafik müşavirleri vardır mutlaka telefonlarını al "EK-1 belgesi (maksimum 10 TL) " ve "Gümrük Belgesi ( maksimum 5 TL ) " ellerinde varmı,
doldurabiliyorlarmı diye sor. Eğer kendin halledeceksen işini çok hızlandıracaktır !
3-) Bol firma ile çalışan bir Sigorta acentası bul (Firma fiyatları saatler içinde bile çok ciddi değişebiliyor, en az 10-15 firma sorgulat (105 TL - 340 TL) arasında değişiyor)
Reklam olarak anlaşılmasın ben 10 dan fazla acenta dolaştım , Dinkal Sigorta' dan ( Gümüşsuyu askeri hastahanesi yanı) hallettim.Firma fiyatları sürekli değişken olduğundan şu şukadar fiyattır diyemiyorum ben Aviva 116 TL ödedim 15.06.2012)
Gerisi emniyet ve plaka bastırma ( bu aşamaları bende p.tesi halledeceğim )
Bayiiden belgeler hemen alınıyor / EK-1 ve Gümrük 10-15 dk / Sigorta 1 saate yakın bisürü firma araştırılıyor + ulaşım zamanı. Önceden internetten araştırıp telefonlaşırsan 1-2 saate emniyette olursun
( ben malesef söförler odası aradım ..EK -1 bulamadım , müşavirlik aradım, acentaları tek tek gezdim derken 1 günümü aldı)
Emniyet işlerininde ilk kayıtta randevu almana gerek olmadığını söylediler ( bizzat gidip sordum ) , sabah 08:30 önce orda olman işini ciddi hızlandıran noktalardan biri daha.
Çok taze tecrube ettiğim için emin olduğum kadarını yazayım dedim, gerisini ( emniyet + plaka basım ) bende yapmadım yalan olur.
Umarım işini çok hızlandıracak, yardımcı olabildiysem ne mutlu
seloo007 arkadasım, motosikletin satış hızı arttı, tutulacağı gayet açık ortada sanırım ki 3350 TL gibi bir fiyattan daha aşşağa inmeleri bayağa sıkıntılı görünüyor.
1-) Honda bayiinden birkaç adet belge verecekler.
2-) Internetten ikamet adresin civarında veya bağlı oldugun ilçe emniyet müdürlüğüne yakın trafik müşavirleri vardır mutlaka telefonlarını al "EK-1 belgesi (maksimum 10 TL) " ve "Gümrük Belgesi ( maksimum 5 TL ) " ellerinde varmı,
doldurabiliyorlarmı diye sor. Eğer kendin halledeceksen işini çok hızlandıracaktır !
3-) Bol firma ile çalışan bir Sigorta acentası bul (Firma fiyatları saatler içinde bile çok ciddi değişebiliyor, en az 10-15 firma sorgulat (105 TL - 340 TL) arasında değişiyor)
Reklam olarak anlaşılmasın ben 10 dan fazla acenta dolaştım , Dinkal Sigorta' dan ( Gümüşsuyu askeri hastahanesi yanı) hallettim.Firma fiyatları sürekli değişken olduğundan şu şukadar fiyattır diyemiyorum ben Aviva 116 TL ödedim 15.06.2012)
Gerisi emniyet ve plaka bastırma ( bu aşamaları bende p.tesi halledeceğim )
Bayiiden belgeler hemen alınıyor / EK-1 ve Gümrük 10-15 dk / Sigorta 1 saate yakın bisürü firma araştırılıyor + ulaşım zamanı. Önceden internetten araştırıp telefonlaşırsan 1-2 saate emniyette olursun
( ben malesef söförler odası aradım ..EK -1 bulamadım , müşavirlik aradım, acentaları tek tek gezdim derken 1 günümü aldı)
Emniyet işlerininde ilk kayıtta randevu almana gerek olmadığını söylediler ( bizzat gidip sordum ) , sabah 08:30 önce orda olman işini ciddi hızlandıran noktalardan biri daha.
Çok taze tecrube ettiğim için emin olduğum kadarını yazayım dedim, gerisini ( emniyet + plaka basım ) bende yapmadım yalan olur.
Umarım işini çok hızlandıracak, yardımcı olabildiysem ne mutlu
slm.a arkadaslar bende aranıza yeni katıldım.. cb 125 honda motor aldım tek kelimeyle harika altımdan akıp gidiyor o kadar sessiz calisiyorki bazen durdugum zaman calıstıgından süphe ediyorum... oturma pozisyonu harika vites gecisleri cok güzel far desen muhtesem sellektör mevcut karsıdan kısmam icin ikaz alıyorum yani cok harika bir motor 3650 tl ye aldım pesin para ... sizden de faydalı bilgiler almak istiyorum gerci tüm yazılanları okudum ...ama takip etmeye devam edecegim motor hakkında öğrenmek istediginiz varsa kullanan biri olarak cevaplayabilirim sevgi ve saygılarımı sunuyorum herkese
seloo007 arkadasım, motosikletin satış hızı arttı, tutulacağı gayet açık ortada sanırım ki 3350 TL gibi bir fiyattan daha aşşağa inmeleri bayağa sıkıntılı görünüyor.
1-) Honda bayiinden birkaç adet belge verecekler.
2-) Internetten ikamet adresin civarında veya bağlı oldugun ilçe emniyet müdürlüğüne yakın trafik müşavirleri vardır mutlaka telefonlarını al "EK-1 belgesi (maksimum 10 TL) " ve "Gümrük Belgesi ( maksimum 5 TL ) " ellerinde varmı,
doldurabiliyorlarmı diye sor. Eğer kendin halledeceksen işini çok hızlandıracaktır !
3-) Bol firma ile çalışan bir Sigorta acentası bul (Firma fiyatları saatler içinde bile çok ciddi değişebiliyor, en az 10-15 firma sorgulat (105 TL - 340 TL) arasında değişiyor)
Reklam olarak anlaşılmasın ben 10 dan fazla acenta dolaştım , Dinkal Sigorta' dan ( Gümüşsuyu askeri hastahanesi yanı) hallettim.Firma fiyatları sürekli değişken olduğundan şu şukadar fiyattır diyemiyorum ben Aviva 116 TL ödedim 15.06.2012)
Gerisi emniyet ve plaka bastırma ( bu aşamaları bende p.tesi halledeceğim )
Bayiiden belgeler hemen alınıyor / EK-1 ve Gümrük 10-15 dk / Sigorta 1 saate yakın bisürü firma araştırılıyor + ulaşım zamanı. Önceden internetten araştırıp telefonlaşırsan 1-2 saate emniyette olursun
( ben malesef söförler odası aradım ..EK -1 bulamadım , müşavirlik aradım, acentaları tek tek gezdim derken 1 günümü aldı)
Emniyet işlerininde ilk kayıtta randevu almana gerek olmadığını söylediler ( bizzat gidip sordum ) , sabah 08:30 önce orda olman işini ciddi hızlandıran noktalardan biri daha.
Çok taze tecrube ettiğim için emin olduğum kadarını yazayım dedim, gerisini ( emniyet + plaka basım ) bende yapmadım yalan olur.
Umarım işini çok hızlandıracak, yardımcı olabildiysem ne mutlu
Ben de kendim hallederim diye düşünüp motorumu plaka ruhsat işlemleri bana ait olmak üzere aldım. Ben Ümraniye'de oturuyorum. Ümraniye ilçe trafikten randevusuz işlem yapmadıklarını internetten randevu almam gerektiğini söylediler, internetten 3 gün için randevu veriliyor ve önümüzdeki 3 gün için randevular doluydu. Yani en az 3 gün beklemem gerekiyordu. Bende beklememk için mecburen trafik takipçiye verdim, onlar yarım günde hallediyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------
Takipçiler EK-1 belgesini bilgisayardan doldurup çıktı alıyorlar, onun için takipçilerde olmaması gibi bir durum söz konusu olamaz.
Ben takipçide doldurttum ve 15 TL verdim.
Sigorta ise Halk sigortadan 120 TL ye yapıyorlar. Halk sigortada 2012 sıfır motosiklet için 120 TL sigorta ücreti alıyorlar, marka model ne olursa olsun farketmiyor.
verdiğin bilgiler için cok teşekkürler cok işe yarayacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------
trafik takipcisi kaçpara aldı plaka ruhsat için kendim cıkarırsam 150 lira tutuyormuş şuan bi trafik müşsvirliğini aradım o söyledi
arkadaşlar motorumu sattım cb 125e almayı düşünüyorum en uygun 3350 fiyat aldım daha uygun fiyat alan arkadaşlar vardı yer tarif edebilirlermi birde plaka ruhsat kendimiz cıkardığmızda kaç para tutuyor ve nekadar zaman alıyor bilgi verirseniz cok sevinirim
Takipçiye 230 TL verdim. Plaka ruhsat 180 TL tuttuğunu, kendisine 50 TL kaldığını söyledi.
kardeş 3.350 fiyatı nerden aldın,en düşük fiyat bu ben bu fiyatı hiçbiyerde görmedim 3.650 plaka ruhsat hariç fiyat çekiyolar...
----------
3 Hafta önce Ümraniye Doğu&Batı motordan 3.320 TL ye aldım
kardeş 3.350 fiyatı nerden aldın,en düşük fiyat bu ben bu fiyatı hiçbiyerde görmedim 3.650 plaka ruhsat hariç fiyat çekiyolar...
----------
3 Hafta önce Ümraniye Doğu&Batı motordan 3.320 TL ye aldım
plaka ruhsat hariç bu fiyata alabilirmiyim d&b yi aramdım ama başka nereyi aradıysam indirim yapmıyorlar...
plaka ruhsat hariç bu fiyata alabilirmiyim d&b yi aramdım ama başka nereyi aradıysam indirim yapmıyorlar...
Önce bir arayıp konuşun. Bana 3.350 TL dedi, 3.320 TL ye aldım.
kardeş 3.350 fiyatı nerden aldın,en düşük fiyat bu ben bu fiyatı hiçbiyerde görmedim 3.650 plaka ruhsat hariç fiyat çekiyolar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------
hayırlı olsun motorun,takipciye vekalet veriyomsun oda 50 tl sanırım...birde motoru plakasız nerden kaça aldınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------
arkadaşlar birde sizlere danışmak istediğim bi konu var asya 150 legent diye bi motor var cb'nin kopyası gibi ama 170 cc ve 13 bg ama 150 diye geçiyor,bu motor şuan bayilerde yok ay sonu gelicekmiş fiyatıda 2.890 kredi kartına da peşin fiyatına 18 aya kadar taksit yapyıolar yani gayet uygun fiyat..ben bu motoru gidip bayide gördükten sonra cb ve bunu arasında tercih yapıcam sizde bi alıcı gözüyle sadece teknik veri ve galerideki fotoğraflardan yola çıkarak bakın kıyaslanıcak motormu sizce,bu arada motorda balansor varmış yani titreşim engelleyici.
http://www.asyamotor.com.tr/?page=urun-detay&id=73&udpage=genel-bakis
motora baktım şasi aynı fakat motor farklı valla ben cin'e güvnmiyorum titreşim acısından honda bana güvenilir geldiğinden onu tercih ediyorum daha şu an doğu&batı motordan geldim 3350 lira beyazı olmadığı için alamadım 170 tl de full koruma fiyatı aldım pazartesi sordurucaklar var sa beyazını getirticekler alıcam 3320 yide biara kampanya yaptık anahtar teslim 3720 diyorduk ondan plakasız o fiyata veriyorduk dedi baya pazarlık falan yaptım ama düşmedi 3350 son dedi.
motora baktım şasi aynı fakat motor farklı valla ben cin'e güvnmiyorum titreşim acısından honda bana güvenilir geldiğinden onu tercih ediyorum daha şu an doğu&batı motordan geldim 3350 lira beyazı olmadığı için alamadım 170 tl de full koruma fiyatı aldım pazartesi sordurucaklar var sa beyazını getirticekler alıcam 3320 yide biara kampanya yaptık anahtar teslim 3720 diyorduk ondan plakasız o fiyata veriyorduk dedi baya pazarlık falan yaptım ama düşmedi 3350 son dedi.
anlamdım şimdi 3.350ye nasıl aldın sen,aradım plakasız 3.750 den aşağı vermiyo peşin dedim ama son fiyat dedi.taksitte vade var zaten...
asya içinde tip olarak aynı bunda balansor var yani titreşim yok cbde balansor yok,bi denmek istiyorum asyayı...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------
eğer bana 3.350 fiyat verse hemen gidip alırım ama 3.750 diyo,acaba telefonda mı bu fiyatı veriyolar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------
hee pardon bi ara anahtar teslim dediği fuar olduğu zaman bu fiyatlardaydı,şimdi 3.750 ruhsat plaka hariç...