Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
91
http://www.youtube.com/watch?v=RzAHRafP8BU

YOKUŞTA KALIKIŞ honda GS 2 eğitiminden... Bu adam GS2'nin hepsini çekmiş.. ... Youtube da REVENETO .......Süper valla ben bunları çalışıyorumn pazar yerinde...:mrgreen::mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

Bu motosiklet değil motorbisiklet tam anlamıyla. Şakacı Honda. :queen:

Görünüşü aldatmasın, tork iyi...:p
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
74
Efe honda da kask var. Ama ekipman vs. için fiyatı en iyi yer Ankara motomax, motomax da olan ürünü başka yerde ucuza alamıyorsun. KASK olarak fiyatı alt limitlerde olupta SHARP testinden 5 yıldız alan NİTRO AİKİDO var 220 TL, ancak ben sharp testinin yalancısıyım... KASK EN ÖNEMLİ EKİPMAN BENCE en az 400 TL kaska ayrılmalı....

tamamdır hocam bi bakalım şu motomax a. tşk ederim
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
5.000 km'den raporlar;

-Sele ya yumuşadı ya da alıştım.
-İlk zamanlara göre ivmelenme arttı, daha başarılı sollamalar yapabiliyorum.
-Ayak pegleri çabuk eskidi.
-Motor ısındıktan sonra çalışma sesi değişiyor, traktörümsü bir ses geliyor.
-Yakıt sarfiyatında rodaj dönemine göre bir azalma olmadı. Gazı ne kadar açarsan o kadar yakıyor, 2.6 litreleri de gördüm.

Genel olarak parasını hakediyor, başarılı.
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
67
Stop etmeler acemilikten bence......
Yokuş yukarı kalkışlarda pozisyonun şu olmalı... Debriyaj çekili, vites 1 de, sol ayak yerde, arka ayak FRENE BASILI....Gaz vermeli motor devri rolantiden biraz fazla (ayak hala arka frende) , debriyaj ve arka fren birlikte yavaş yavaş bırakılır (arabada el freni bırakmak gibi)...... ERALPT hocam veya tecrübeli arkadaşlar yanlışlık varsa düzeltsin lütfen... Canoncu GS1'de gösterdiler mi ???

GS 2 eğitiminde gösterdiler evet. En hızlı öğrenme, İstanbul trafiğinde oluyor.İstesek de istemesek de kendimizi başarmak adına zorluyoruz.Başaramazsak motosikleti istediğimiz doğrultuda kullanamayız çünkü.

Motosikletimi rodajda iken ve halada şu şekilde kullanıyorum.
Kalkıştan 5. vitese kadar limit hızlarına gelene kadar kullanmak yerine, yeterli torku üretecek seviyeye kadar çıkıp bir üst vitese geçmek suretiyle hızlanıyorum.
Ayrıca yavaşlayacağım/duracağım zaman sadece frenle hızımı azaltmak yerine motor frenini sıralı olarak düşürmeyi, motosikletin öne doğru bu frenleme ile kafa düşürmesini sağlayarak motoru açmaya çabalıyorum.
Bir arkadaşım ilk 5000km zorlama dedi ama sanıyorum ilk 1000km yeter en önemli rodajın tamamlanması adına.
Son birkaç yüz km' dir debriyaj oldukça yukarıda kavramaya başladı(yada bana öyle geliyor).Bununla ilgili deneyimleme yaşayan varsa bilgilendirsin(1350km oldu yaklaşık).
 
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
12
merhabalar bende cb125 aldım ilk motorum birkaç sorum var kitapcıktan bulamadım istop etmek için jigle kolunu aşağıyamı çekiyoruz .
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sıcakken fazla benzin emdiğinden dolayı boğulup stop eder. Soğukken tam tersi olur. Boğularak stop etmektense kapat kontağı gitsın be arkadaşım.
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
91
yok. kontak kapatılır :queen:

Veya duruş anı = debriyaj çekili , vites 1 de, sol ayak yerde, sağ ayak arka frende basılı ve/veya sağ el ön frende sıkılı... bu durumdayken ben direk yan ayaklığı indiriyorum ve motor stop ediyor. Bu sayede yan ayaklık testini her duruşta yapmış oluyorum..:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

jigle kolunu aşağı çekince istop ediyor normalde devir yükselmesi gerekmezmi ?

Hocam motoru boğuyorsun ve stop ediyor, iyi bir şey değil o... Sen ya kontağı kapat ya da dediğim gibi yap..
 
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
12
Veya duruş anı = debriyaj çekili , vites 1 de, sol ayak yerde, sağ ayak arka frende basılı ve/veya sağ el ön frende sıkılı... bu durumdayken ben direk yan ayaklığı indiriyorum ve motor stop ediyor. Bu sayede yan ayaklık testini her duruşta yapmış oluyorum..:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------





Hocam motoru boğuyorsun ve stop ediyor, iyi bir şey değil o... Sen ya kontağı kapat ya da dediğim gibi yap..

:) motor konusunda cahil olduğum kesinleşti bilinçli yapmıyordum bende zaten ayrıca bosta iken yan ayaklığı indirdiğimde stop ediyordu onada anlam verememiştim bir türlü öğrendiğimde iyi oldu ,
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
91
:) motor konusunda cahil olduğum kesinleşti bilinçli yapmıyordum bende zaten ayrıca bosta iken yan ayaklığı indirdiğimde stop ediyordu onada anlam verememiştim bir türlü öğrendiğimde iyi oldu ,

Bende senin gibi acemiyim..Sadece bir arkadaştan eğitim aldım 3 saat..şu anda 300 km de motor... YAN AYAĞI vites boştayken açarsan birşey olmaz ama vitesteyken yan ayağı açarsan stop eder (amaç sürücüyü korumak aslında).....
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
jigle kolunu aşağı çekince istop ediyor normalde devir yükselmesi gerekmezmi ?
motor karburatorlu oldugu ıcın sogukkende gazı dırek actıgında stop eder yada calıstırdın gaz vermeden jıgleyı cektın bogulur nefes alamaz stop eder buyuk ıhtımal rolantınde dusuk fabrıka cıkısından dolayı oda etkıler 300km den sonra ılk calıstırmalarda daha rahat edıyor calıstırınca azııck gaz wer bırak 15 sn sonra gıdım gıdım gaz acarken jıgleyı ac o zmn bogulmaz.
Ayrıca bende stop edıcekken anahtarla ugrasmıyorum 1.vıtes duruyorum ayaklıgı acıyorum daha kolay oluyor sonra anahtarı cekıp alıyorum tavsıye edılır.

---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:40 ----------

motor karburatorlu oldugu ıcın sogukkende gazı dırek actıgında stop eder yada calıstırdın gaz vermeden jıgleyı cektın bogulur nefes alamaz stop eder buyuk ıhtımal rolantınde dusuk fabrıka cıkısından dolayı oda etkıler 300km den sonra ılk calıstırmalarda daha rahat edıyor calıstırınca azııck gaz wer bırak 15 sn sonra gıdım gıdım gaz acarken jıgleyı ac o zmn bogulmaz.
Ayrıca bende stop edıcekken anahtarla ugrasmıyorum 1.vıtes duruyorum ayaklıgı acıyorum daha kolay oluyor sonra anahtarı cekıp alıyorum tavsıye edılır.
Vaybe 1 ay once aldım bır halt bılmıyordum eralp abi her soruma sıkılmadan cevap verıyordu.. sımdı yorum yapıyorum ınsan cabuk ogrenıyor. Bugun cıkmadım motorla resmen ozledım yarın sabah olsada ıse gıderken bınsem :D ama benzınde ıstıyor adi kırmızıya ındı :(
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
91
arkadaşlar biraz foto atalım ...bizim topikte foto eksik... Ben iki gün şehir dışındayım dönünce biraz foto atayım ortalık şenlensin...
 
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
12
Bende senin gibi acemiyim..Sadece bir arkadaştan eğitim aldım 3 saat..şu anda 300 km de motor... YAN AYAĞI vites boştayken açarsan birşey olmaz ama vitesteyken yan ayağı açarsan stop eder (amaç sürücüyü korumak aslında).....

2 defa bosta iken bunu yaptı yaklasık 15 -20 dk dolandıktan sonra durdum bosa aldım ayağı actım yatırdım istop etti ozaman rolantidenmi yapıyordur. motor daha 30 km de .

ayrı bir soru : fren yağı alt seviyenin azıcık ustunde servise sordum normal dediler. gösterge dairesinin ortalarında gibi yani aldığım zaman öyleydi. sizdede böylemiydi
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
471570_10150727333543860_715198859_9582690_662788104_o.jpg


472122_10150717858928860_715198859_9558041_704478247_o.jpg


469918_10150714058713860_715198859_9546444_975431553_o.jpg


478879_10150717854093860_715198859_9558019_1815068103_o.jpg
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
300
İnzell sen onca yolu cantasiz mi gittin.. Daha aldığım gün çanta taktim cantasiz motor olur mu be abii.. Eziyet yanii.
Hayırlı yolculuklar dilerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst