http://www.youtube.com/watch?v=RzAHRafP8BU
YOKUŞTA KALIKIŞ honda GS 2 eğitiminden... Bu adam GS2'nin hepsini çekmiş.. ... Youtube da REVENETO .......Süper valla ben bunları çalışıyorumn pazar yerinde...:mrgreen::mrgreen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------
Görünüşü aldatmasın, tork iyi...
YOKUŞTA KALIKIŞ honda GS 2 eğitiminden... Bu adam GS2'nin hepsini çekmiş.. ... Youtube da REVENETO .......Süper valla ben bunları çalışıyorumn pazar yerinde...:mrgreen::mrgreen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------
Bu motosiklet değil motorbisiklet tam anlamıyla. Şakacı Honda. :queen:
Görünüşü aldatmasın, tork iyi...