- Katılım
- 9 Kas 2004
- Mesajlar
- 300
cb125in ikinci viteste 75 yapması bu modifiyeler ile mümkün olamaz ki.motora yapılan modifiyeler lastikler değişti ön amortisörlere 18 mm parça konularak sertleştirildi amortisör yağı kalınlaştırıldı ön fren hortumu çelik yapıldı hidrolik sıvısı dot 4 konuldu fren pabuçları değiştildi katalizatör çıkarıldı ve buji değiştirildi
Şimdi bu motorun 10.000 devir çevirdiğini varsayarsak 2. Viteste 10.000 devirde 45 yapıyor demektir.. 75 için 16.500 devir çevirmesi gerekiyor.. Her ne yaparsanız yapin bu motora 16.500 devir dedirtemezsiniz..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
16.500 devir cevirtemezsiniz olacaktı.. Cepten yazdığım için yanlışlıklar oluyor