- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
Ben kullanmadım ama bu konu içinde çok defa bu motor CBF150 kadar titreşimsiz değil, titreşim var denmiş.cok merak edıyorum sız motoru kullandınız mı? Yada bır yakınınız kullanıyor mu sonra forumda gergınlık var denılıyor ne tıtremesı ne sorunu? Anlamıyorum ben ınsanları....