Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
98
arkadaslar dun aksam ve bugun sabah motordan bı koku geldıgını farkettım cok agır bı koku degıl cok kokan bırseyde degıl ama bırsey kokuyor sankı bırseyın baslangıcı gıbı sıkıntısı buyuyecek gıbı sızce bu kokunun nerden geldıgını nasıl bulacam nerden bulacam

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------


ARKADASLAR BUGUN FARKETTIM SIZINDE BILGINIZE IHTIYACIM VAR VIDEO SEYRETMENIZE GEREK YOK SES'E KULAK VERMENIZ YETERLI SUAN MOTOR BOSTA VE MOTORDA GARIP BIR SES VAR SANKI MAKARAYA HIZLI BIR IP SARILIYOR GIBI SES NORMAL MI SIZINKINLERDEMI OYLE YOKSA SORUN BENDEMI NE OLABILIR ?
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
98
evet kardesım senınkı ıle benımkı aynı ne zmandan berı boyle hıc gosterdın mı ?
 

B65

Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
129
Motorun zincirini değiştirdim bir de hava filtresini motorda titreme hissedilmeye başladı. Kullanma kitapcığında zincir olarak 428h-120 yazıyor. h muhtemelen honda anlamında 120 de uzunluk olsa gerek. Aldığım zincir cin malı honda malı değil. 428 olarak gözüküyor. Cin malı kullanan var mı.Cin malı zincir kullanıpta titreme sorunu yaşamayan var mı?
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
63
Arkadaşlar merhaba,bir yıldır motosiklet kullanmaktayım ilk motorum geçen yıl sıfır aldığım wing-go.
Malum 100luk bir cub ve yetenekleri sınırlı biraz daha buyutelim dedik bu yaz değil ama seneye yazın illa ki bir ust seviyeye geçmek isteyeceğim çunku kullanımım arttı hafta sonu gezileri iki kişi 97cc motor ile tatsız olmaya başladı.
Bu nedenle bir ara uretimden kalkan fakat şu aralar yeniden stoklara giren ve 4.950liralık fiyatıyla ybr ile kapışan cb125e de aklıma ilk gelenlereden biri oldu.
Karşılaştırmaları okudum cbf alamıyacağım galiba çunku arada net 1000lira var bu parayla ekipman almayı duşunuyorum.
Kısacası ybr esd ile bu motor arasında kalırsak artıları ve eksileri nelerdir çunku ybr de fiyat olarak aynı kullananlar beni aydınlatabilirler mi?
Kısaca şundan da bahsedeyim 100luk motorun kahrını epey çektim biraz kuvvetli bir motor olmalı en azından 125liklerin içinde.çok rahat ve titreşimsiz olmalı çok uzun yol yapmıyorum anca hafta sonu kısa 200-300km lik geziler kuçuk bi topcase ile seyahat edebilirim. Tip olarak ybr çok çok daha hoşuma gitse de cb125e yi de çope atamadım sizlere bir sorayım dedim.şimdidwn teşekkurler
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
Arkadaşlar merhaba,bir yıldır motosiklet kullanmaktayım ilk motorum geçen yıl sıfır aldığım wing-go.
Malum 100luk bir cub ve yetenekleri sınırlı biraz daha buyutelim dedik bu yaz değil ama seneye yazın illa ki bir ust seviyeye geçmek isteyeceğim çunku kullanımım arttı hafta sonu gezileri iki kişi 97cc motor ile tatsız olmaya başladı.
Bu nedenle bir ara uretimden kalkan fakat şu aralar yeniden stoklara giren ve 4.950liralık fiyatıyla ybr ile kapışan cb125e de aklıma ilk gelenlereden biri oldu.
Karşılaştırmaları okudum cbf alamıyacağım galiba çunku arada net 1000lira var bu parayla ekipman almayı duşunuyorum.
Kısacası ybr esd ile bu motor arasında kalırsak artıları ve eksileri nelerdir çunku ybr de fiyat olarak aynı kullananlar beni aydınlatabilirler mi?
Kısaca şundan da bahsedeyim 100luk motorun kahrını epey çektim biraz kuvvetli bir motor olmalı en azından 125liklerin içinde.çok rahat ve titreşimsiz olmalı çok uzun yol yapmıyorum anca hafta sonu kısa 200-300km lik geziler kuçuk bi topcase ile seyahat edebilirim. Tip olarak ybr çok çok daha hoşuma gitse de cb125e yi de çope atamadım sizlere bir sorayım dedim.şimdidwn teşekkurler

Merhaba dostum.Öncelikle 2015 ybr fiyatları 5.500 civarı gördüğünüz 5 bin civarındakiler 2014 model.Cb sahibiyim ybr de kullandım.Ybr cb ye göre titreşim olarak daha az.yol tutuş, performans vs pek fark yok.Cb ybr ye göre bi tık daha kalıplı oturaklı diyeyim.Sen wingo yetmiyor 2 kişi felan demişsin yanlız söylemesi ne ybr ne cbde sana 2 kişi pek yetmeyecektir.Sıfır bakıcagna 5 bin civarı temiz ikinci el cbf 150 öneririm.Çünkü cbf de kullanmış biri olarak gerçekten çok rahat ve titreşimsiz..
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Arkadaşlar merhaba,bir yıldır motosiklet kullanmaktayım ilk motorum geçen yıl sıfır aldığım wing-go.
Malum 100luk bir cub ve yetenekleri sınırlı biraz daha buyutelim dedik bu yaz değil ama seneye yazın illa ki bir ust seviyeye geçmek isteyeceğim çunku kullanımım arttı hafta sonu gezileri iki kişi 97cc motor ile tatsız olmaya başladı.
Bu nedenle bir ara uretimden kalkan fakat şu aralar yeniden stoklara giren ve 4.950liralık fiyatıyla ybr ile kapışan cb125e de aklıma ilk gelenlereden biri oldu.
Karşılaştırmaları okudum cbf alamıyacağım galiba çunku arada net 1000lira var bu parayla ekipman almayı duşunuyorum.
Kısacası ybr esd ile bu motor arasında kalırsak artıları ve eksileri nelerdir çunku ybr de fiyat olarak aynı kullananlar beni aydınlatabilirler mi?
Kısaca şundan da bahsedeyim 100luk motorun kahrını epey çektim biraz kuvvetli bir motor olmalı en azından 125liklerin içinde.çok rahat ve titreşimsiz olmalı çok uzun yol yapmıyorum anca hafta sonu kısa 200-300km lik geziler kuçuk bi topcase ile seyahat edebilirim. Tip olarak ybr çok çok daha hoşuma gitse de cb125e yi de çope atamadım sizlere bir sorayım dedim.şimdidwn teşekkurler

Rahat ve titreşimsiz istiyosan Cb'de titreşim daha fazladır, Ybr'ye göre.
Bu iki motordan daha güçlü Mondial Drift var tavsiye ediyo muyum tabiki hayır :)
Temiz bi cbf en iyisi. Sıfır cb-ybr fiyatına Cbf bulabilirsin.
 
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
51
Zincirini değiştirenler nereden ve ne kadara aldığını yazabilir mi ? Az önce izmir yükseliş hondaya sordum ellerinde yokmuş ve 30 tl fiyat verdiler.Bu kadar ucuz olmasını beklemiyordum sanırım yanlış baktılar :)
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Zincirini değiştirenler nereden ve ne kadara aldığını yazabilir mi ? Az önce izmir yükseliş hondaya sordum ellerinde yokmuş ve 30 tl fiyat verdiler.Bu kadar ucuz olmasını beklemiyordum sanırım yanlış baktılar :)

Şunların elinde bir tane stok olsun kafamı kıracam :) geçen bakımda sinyal ampulü sordum o bile yok arkadaş.
Ama istersek 2 güne getirirlermiş yahu arkadaş küçük fiyatlı ürünleri ne diye stoklamazsın...
 

B65

Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
129
Ben balıkesirde bir satıcıdan aldım kmc marka taywan dediler. 15tl idi.
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
481
Beyler motor devir yükseltirken ön kafa kısmından yada korna muhafaza olabilir oraları tuttum ama yine de ses kesilmedi sanırım km saatinin al tarafı far kısmı diye düşünüyorum zaaar zaaaar diye titremeden kaynaklı ağır bir ses yükseliyor sizde de var mı.
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
Bir de depo kapağının üstündeki kilit korumasını tut. Sanırım ses oradan geliyordur.
 
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
51
Beyler motor devir yükseltirken ön kafa kısmından yada korna muhafaza olabilir oraları tuttum ama yine de ses kesilmedi sanırım km saatinin al tarafı far kısmı diye düşünüyorum zaaar zaaaar diye titremeden kaynaklı ağır bir ses yükseliyor sizde de var mı.

Ön balataları da kontrol et. Jikle açık ilk çalışmada benim balatadan zarr zarrr diye ses geliyor.
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
98
Beyler motor devir yükseltirken ön kafa kısmından yada korna muhafaza olabilir oraları tuttum ama yine de ses kesilmedi sanırım km saatinin al tarafı far kısmı diye düşünüyorum zaaar zaaaar diye titremeden kaynaklı ağır bir ses yükseliyor sizde de var mı.

aynı sorunda 4 gundur bendede var ama hala nerden geldıgını anlamıs degılım :S
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
20
Aynen arkadaşlar benden de aynı ses geliyor. Ayrıca servis 15w-50 koyuyor yağ olarak bundan kaynaklı bir sıkıntı olabilir mi? Ne yapmalıyım bu sesten çok rahatsız oluyorum, sanki motosikletin içinde bir şeyler yanlış gidiyormuş gibi moralimi bozuyor :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst