Honda CB 125 E Eksoz Açtırsak Nasıl Ses Çıkar İyimi Kötümü

Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
Honda Cb 125 e Motorumun Ekzosunu Açtırmayı Düşünüyorum Ama Bir Türlü Sonuca Varamadım Bir Kaç Kişi İyi Olur Diyor Bir Kaç Kişi Kötü Olur Diyor ?
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
gereksiz yakıt artar güç kaybeder motoru yorar yane gitmek için boşa kürek sallar makine
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Honda Cb 125 e Motorumun Ekzosunu Açtırmayı Düşünüyorum Ama Bir Türlü Sonuca Varamadım Bir Kaç Kişi İyi Olur Diyor Bir Kaç Kişi Kötü Olur Diyor ?

Tam dicektim öle bir motordan ses çıkarmaktaki amaç nedir diye isim kısmına ehliyetsiz sürücü yazmışsın.Sen deldir kardeşim sizin modele yakışıyor öyle şeyler ehlliyet yok kaska da gerek yok açarsın gazı bağırta bağırta kızlara şekilde yaparsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst