- Katılım
- 7 Tem 2013
- Mesajlar
- 32
- Konu Yazar
- #1
Merhaba. Ben sıfır Honda CB 125 E aldım. Şuan 500 km'de. Bugün arka freni iyi tutmamaya başladı. Durduğu yerde sağlam tutuyor fakat giderken sonuna kadar basınca kendini hissettiriyor. Dün de arka freni çok kullandım. Acaba ondan dolayı mı? Ya da bu durum normal mi?
Şimdiden çok teşekkürler.
Şimdiden çok teşekkürler.