Honda Beatmı Yoksa Piaggio Fly'mı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda beat'al derim ben :cat:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Sonuçta ikiside kendini ispat etmiş markalar; yedek parça fiyatları,servis koşulları,tasarım,yakıt, kişi mi tek kişi mi kullanacaksın bu gibi özelliklerdede kafanda eşitlerse at bi yazı tura hangisi gelirse onu al:)
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
bence 1000RR veya Hayabusa daha iyi, :)

şaka bi yana fly daha şık, beat 7 BG, FLY 6.2 BG. ikisi de 80km/h gidiyor en fazla...

eski bir activa'cı olarak fly derim, çünkü: sele altı daha büyük, ön göğüsteki poşet-çanta taşıma klipsi daha kullanışlı, tekerleri 12", içinden zincir geçirip bir yere bağlayabilirsin, beat-activa'da bu şansın yok.

bir de activa'nın-beat'in farı kandil gibidir, gaz açınca biraz parlaklaşır, bırakınca sönükleşir.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
67
ben fly değilde bi eski modeli zip kullandım flyın tipide beat in tipide güzel ikiside çin değil iyi marka beatin tekerleri küçük tekerden kitleyemıyosun ikisde 100lük aynı aşağı yukarıı tercih senın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst