Honda Beatmı Yoksa Piaggio Fly'mı

Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
6
Arkadaşlar Motor Almayı Düşünüyorum Ama Ikisinde Kararsız Kaldım Sizce Hangisi Daha Iyi???bana Fly Gibi Geliyor!
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
21
bws yi dememin sebebi çok fırlama motor tekerler büyük ama fly şık motor
 
Katılım
1 Kas 2005
Mesajlar
22
ben de ikisi arasinda kalmistim. sadece tasarimini begendigim icin gittim fly aldim. simdi oldukca memnunum. tavsiye ederim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bit Le Pireyle Uğraşma Honda Dylan Al Memnun Kal Diyerlerini Ikigün Sonra Satmaya Kalkarsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ODA KÜÇÜK 150 CC 16 BG.:cat:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
53
şunu da goz onunde bulundur. her gıttıgın dukkanın marketin önünde ya mondial var , ya honda activa , yada beat.

bu yuzden eger bakkal kurye motorundan farklı bırseye bınmek ıstıyorsan git fly al. ama 100 cc bence çok çok az. otobana hıc mı cıkmıyorsunuz siz. fly denilen alet 6.7 hp miydi neydi. bence scooter en azından 150 - 200 cc olmalı.

yoksa 100 luk makina alıp 80-85 ile en sağdan bile seyredemezsin otobanda.
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
ıkısınede bınıp kullanmıslıgım yok ama fly ın tasarımı harıka
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
68
fly derim çünkü daha şık duruyor.honda beat güç bakımından fly ı geçer ama
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu topic kiliklenir...Fly dedim tekrar Fly diyorum..Bence 2sinide bırak suzi an 125 al..En mantıklısı..
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Suzuki an125 benim çok hoşuma gitti test etmeni tavsiye ederim bwsyede lafım yok nede olsa kendini ispatlamış bi makina
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst