bence 1000RR veya Hayabusa daha iyi,
şaka bi yana fly daha şık, beat 7 BG, FLY 6.2 BG. ikisi de 80km/h gidiyor en fazla...
eski bir activa'cı olarak fly derim, çünkü: sele altı daha büyük, ön göğüsteki poşet-çanta taşıma klipsi daha kullanışlı, tekerleri 12", içinden zincir geçirip bir yere bağlayabilirsin, beat-activa'da bu şansın yok.
bir de activa'nın-beat'in farı kandil gibidir, gaz açınca biraz parlaklaşır, bırakınca sönükleşir.