bikaç ufak değişiklikle başladım..
dün motoruma sipariş verdiim lastikler geldi,michelin S83 3,5-10 ölçüsünde..onları taktırdım sonra bide jant ve egsoz boyandı..aküsü yenilendi..geçici bi servisin aküsü ile...yeni yuasa akü siparişi verdim o gelicek..2 yane yuasa 12v 7 Amperlik..
2. olanıda koltuğun altına monte ettircem..haftaya cuma jant şeritleri çekicem..ama mavi renk ile fıstık yeşil arasında takıldım.mavi olursa sadece geceleri görüncek ama fıstık yeşil olursa her zaman görnecek..sizinde fikirlerinizi bekliyorum..yaza zaten ön ve yan grenaylarda bikaç boyama yapcaz bide sedefli beyaz boya attıımmı üzerine
harika walla..bakın bakalım nası olmuş:
sizce hangi renk jant uygulaması iyi olur benim beat için?