HonD MARKA HAKKINDA BİLGİSİ OLAN VARMI?

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
1
MERHABA ARKADAŞLAR...
ŞU ARALAR İSMİNİ SIKÇA DUYMAYA BAŞLADIĞIM HonD MARKA HAKKINDA BİLGİSİ OLAN VARMI?:silent:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
17
..kim kimle dalga geçiyo ? anlayamadım.....

********************************

özür diler düzeltirim... harbiden Hond diye bir marka varmışş.. ve harbiden forumda da bilgisi varmışşş
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Pro gerekli cevabı vermiş arkadaşımızda aydınlanmıştır ben bu başlığı kapatalım derim hatta silelim derim sizce uygunmu:bounce:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
HonD, Siziku, Kabasaki, Yeamaha, GTM, Aprilib, Goto Muzzi, Dilera, Roberto Biaggio, Zucati, PWM vs. diye taklitlere karşı hazırlıklı olmak lazım :queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
MoToR' Alıntı:
Pro gerekli cevabı vermiş arkadaşımızda aydınlanmıştır ben bu başlığı kapatalım derim hatta silelim derim sizce uygunmu:bounce:
Hcoam yetmez banlayıp kurşuna da dizelim :queen: :queen: :queen: :queen:


Konuyu açan arkadaş ilginç biri, nick çok güzel mesela :mrgreen:


Not: Geçenlerde bir bayiide "YAMASAKİ" gördüm, beynim genel koruma hatası verdi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst