Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hjc Fg 17 Veya Is 17 Modeli Kullananlar bi bakabilir mi ?
kaskı yaklaşık 9 ay önce falan ordan aldım. alırken vizör yok ama gelir dediler, hala yok piyasada. fc motodan sipariş verdik onlarda salağa yattı para gitti
FG-17 kullanıyorum.. Yanılmıyorsam aralık ayında motovento ya uğramıştım ve vizörü sordum 120 tl gibi bir fiyata da aldım. Dark smoke rengi.
Başka şehirdeki bayilere sordurun.
Motovento dan başka yerde bulma imkanın pek yok. Bir konuş onlarla parayı erkenden öde getirtir onlar sana. Ben o şekil yurtdışından MRA rüzgarlık almıştım.