Hız Sınırları !...

Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Belki hız sınırlarını çoğumuz biliyoruzdur , ama artan trafik cezalarını göz önünde bulundurursak tekrar hatırlamakta fayda var diye düşünüyorum :cherry::cat:




Bildiğiniz üzere bu hızların üstüne %10 tolerans tanınıyor :)

Kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2012
Mesajlar
95
teşekkürler bilgi tazelemiş olduk yalnız motorsiklet kısmındaki L4,L5,L7 olan kısım hangi grup oluyor acaba ?
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
teşekkürler bilgi tazelemiş olduk yalnız motorsiklet kısmındaki L4,L5,L7 olan kısım hangi grup oluyor acaba ?

Paylaşımı beğenmenize sevindim :)

Sorunuza hemen cevap vereyim ; Sepetli vs. gibi motosikletler bu gruba giriyor :)

Kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
İstanbul Anadolu yakasında sabit radar bildiğim kadarıyla bir tek Kartal'da kaldı. Diğerlerini görmüyorum. Onun dışında da şehirler arası yollarda radar var. Sürücüler sürekli yol kenarlarına bakıp radar arıyorlar. Yoksa devam. Bu limitlere uyan ben görmedim. Ben de uymuyorum :) Ama kimse kalkıp demesin şehir içinde 50 ile gidersek gelir üzerimize çıkarlar. Öyle bir şey yok, sadece arkanızda delirirler. Uymak istedikten sonra engel yok yani. Aslında uymak da lazım, çünkü belirli matematiksel ve fiziksel hesaplamalar sonucunda bu kurallar ortaya çıkıyor. Ayrıca kurallar mürekkeple değil kanla yazılmıştır, bunu da unutmayalım. Kazasız belasız..:cat:
 
Katılım
7 Mar 2012
Mesajlar
95
İstanbul Anadolu yakasında sabit radar bildiğim kadarıyla bir tek Kartal'da kaldı. Diğerlerini görmüyorum. Onun dışında da şehirler arası yollarda radar var. Sürücüler sürekli yol kenarlarına bakıp radar arıyorlar. Yoksa devam. Bu limitlere uyan ben görmedim. Ben de uymuyorum :) Ama kimse kalkıp demesin şehir içinde 50 ile gidersek gelir üzerimize çıkarlar. Öyle bir şey yok, sadece arkanızda delirirler. Uymak istedikten sonra engel yok yani. Aslında uymak da lazım, çünkü belirli matematiksel ve fiziksel hesaplamalar sonucunda bu kurallar ortaya çıkıyor. Ayrıca kurallar mürekkeple değil kanla yazılmıştır, bunu da unutmayalım. Kazasız belasız..:cat:
dediklerinizde sonuna kadar haklısınız geçenlerde şöyle bir olay geçti başımdan;
uzunluğu 2300 mt olan bayraklı tünellerinde yağmur yağdığı zamanlarda 90 km olan hız sınırı 70 km ye indiriliyor.tünel içinde radar olduğunu söyleyen ve cezai işlem yapılan arkadaşlarım var. hız sınırına uygun şekilde gidiyorum arkamda beton mikseri geliyor başlarda pek önemsemedim çünki aramızdakı mesafe uygundu.sonradan hızlanan kamyon sürücüsü bana sellektör ve korna çalmaya başladı hızlan babın da sollamaya da fırsatı olmuyor çünki iş dönüş saati yol kalabalık.bir fırsatını bulup solladı kamyon şofürü beni ama ne sollamak üstüme çıkıcaktı az daha ertesi gün sabah işe giderken tedbir amaçlı duran trafik polisine olayı anlattım sonuç ;sende hızlı gitseydin dedi polis memuru ama hızlı gidersem hız sınırı var ceza yerim dedim hiç ses çıkarmadan arkasını döndü s...r git der gibi şimdi bu koyulan hız sınıırının anlamı nerde kaldı?
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
ben bu hız sınırlarına uyamıyorum...neden derseniz yaşadığım yerde ne otoban var ne de bölünmüş yol sadece maksimum 80 ile gidebileceğim çift yönlü karayolu var üstelik ben bu hızda gitsem araçlar tepeme çıkar zaten,beni geçenler araba geçer gibi değil dibimden geçiyorlar yolun neresinden gidersem gideyim farketmiyor...bende çareyi geçilmemekte buldum ondan dolayı 80 km hıza uyamıyorum...hele arkamda bir tır göreyim tamam ne seksen kalır ne doksan,beton mikserlerini hiç buraya yazmıyorum bile...ne kadar kaçabilirsem o kadar basarım...hem maksimum seksende gidecek olsam pufumu satmazdım

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------

ben bu hız sınırlarına uyamıyorum...neden derseniz yaşadığım yerde ne otoban var ne de bölünmüş yol sadece maksimum 80 ile gidebileceğim çift yönlü karayolu var üstelik ben bu hızda gitsem araçlar tepeme çıkar zaten,beni geçenler araba geçer gibi değil dibimden geçiyorlar yolun neresinden gidersem gideyim farketmiyor...bende çareyi geçilmemekte buldum ondan dolayı 80 km hıza uyamıyorum...hele arkamda bir tır göreyim tamam ne seksen kalır ne doksan,beton mikserlerini hiç buraya yazmıyorum bile...ne kadar kaçabilirsem o kadar basarım...hem maksimum seksende gidecek olsam pufumu satmazdım
ama yerleşim yeri içerisinde 50 yi pek geçmiyorum
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
dediklerinizde sonuna kadar haklısınız geçenlerde şöyle bir olay geçti başımdan;
uzunluğu 2300 mt olan bayraklı tünellerinde yağmur yağdığı zamanlarda 90 km olan hız sınırı 70 km ye indiriliyor.tünel içinde radar olduğunu söyleyen ve cezai işlem yapılan arkadaşlarım var. hız sınırına uygun şekilde gidiyorum arkamda beton mikseri geliyor başlarda pek önemsemedim çünki aramızdakı mesafe uygundu.sonradan hızlanan kamyon sürücüsü bana sellektör ve korna çalmaya başladı hızlan babın da sollamaya da fırsatı olmuyor çünki iş dönüş saati yol kalabalık.bir fırsatını bulup solladı kamyon şofürü beni ama ne sollamak üstüme çıkıcaktı az daha ertesi gün sabah işe giderken tedbir amaçlı duran trafik polisine olayı anlattım sonuç ;sende hızlı gitseydin dedi polis memuru ama hızlı gidersem hız sınırı var ceza yerim dedim hiç ses çıkarmadan arkasını döndü s...r git der gibi şimdi bu koyulan hız sınıırının anlamı nerde kaldı?

Beton mikserleri hafriyat kamyonları ayrı tutalım :mrgreen: Onların sürücüleri(bakın şoför demiyorum) şizofren oldukları için uzak durmakta fayda var. Yol verecek durum yoksa uzayın gitsin. Ben arabayla giderken bile korkuyorum onlardan. Sinek gibi görüyorlar diğer araçları.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst