HIZ GÖSTERGESİNİN KMH (KİLOMETRE) MPH (MİL)' GEÇMESİ.

Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
204
DOSTLAR aylar önce motorum (falcon crown 150) yağmur altında kaldı. sonra kontağı bir çevirdim 17.000 kmden 10.000 düşmüş hız göstergesi elektronik öncede 120 gördüğüm tabloda şimdi 70. dedim bozuldu bu lanet olsun. Aylardır içimde yaradır çözdüm arıyordum dün akşam şans eseri bir arkadaşım artçı olarak bindiğinde senin gösterge mil hesabına geçmiş dedi. bian durdum baktım haklı.70 mph 120 kmh ye falan denk gei-liyor dedim bu adam haklı. sonra internette forumda araçtırdım nasıl kmh ye geçebilirim diye bulamadım kurcalarken buldum sonunda. tek tuş var sonuçta fazla seçenek yok. kontak kapalıyken tuşa basılı tutarken kontağı açıyosun kmh den mph ye geçiyor tekrar yaparsan tam tersi. arabalardada aynıs ıkıntı olabiliyor aklınızda bulunsun. :)
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
DOSTLAR aylar önce motorum (falcon crown 150) yağmur altında kaldı. sonra kontağı bir çevirdim 17.000 kmden 10.000 düşmüş hız göstergesi elektronik öncede 120 gördüğüm tabloda şimdi 70. dedim bozuldu bu lanet olsun. Aylardır içimde yaradır çözdüm arıyordum dün akşam şans eseri bir arkadaşım artçı olarak bindiğinde senin gösterge mil hesabına geçmiş dedi. bian durdum baktım haklı.70 mph 120 kmh ye falan denk gei-liyor dedim bu adam haklı. sonra internette forumda araçtırdım nasıl kmh ye geçebilirim diye bulamadım kurcalarken buldum sonunda. tek tuş var sonuçta fazla seçenek yok. kontak kapalıyken tuşa basılı tutarken kontağı açıyosun kmh den mph ye geçiyor tekrar yaparsan tam tersi. arabalardada aynıs ıkıntı olabiliyor aklınızda bulunsun. :)

benim rx te aynı mil km h geçiyor bazen mile alıyorum 90 a bile çıkamayınca km h yapıyorum :D
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
298
menü ayarı yok mu ? , benim bisikletin hız göstergesinde var :D ama motorumda yok galiba :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst