Hintli Hero Türkiye’de Fabrika Kurabilir

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Dünyanın dev motosiklet üreticisi Hintli Hero Türkiye’de fabrika kurabilir, üretim için araştırma yapıyor

Abdullah Gül’ün 15 yıl aradan sonra cumhurbaşkanı düzeyinde ilk temasını gerçekleştirdiği Hindistan ile ekonomik ilişkiler güçlenirken, bazı Hintli firmaların Türkiye’ye bakışı da somutlaştı.

Yılda 4 milyon motosiklet, 5.5 milyon adet de bisiklet üretimiyle en büyük üreticilerden olan Hintli Hero Group, Türkiye’de üretim yapmak için araştırma yapıyor.

Hero Group’un Başkanı Suril Kant Munjall, Türkiye’ye yatırım yapacağız demek için erken dese de kendileri için global olmanın yolunun Türkiye gibi bir ülkede üretim yapmaktan geçtiğini söyledi. AB yolunda yürüyen Türkiye üzerinden Avrupa ülkelerine açılabileceklerini anlatan Munjall, Türkiye’ye yatırım miktarı konusuna henüz karar vermediklerini söyledi.

CİROSU 5 MİLYAR $

Munjall. “20-25 yılda dünya çok değişecek. Türkiye ve Hindistan, ekonomide birlikte hareket etmeli. Hint hoşgörüsü, dünya ekonomisinde önemli rol oynayacak” dedi. Hero Group’un yıllık cirosu 5 milyar doları buluyor. Daha önce 5 kez geldiği İstanbul’un kendisi için dünyada en favori şehir olduğunu dile getiren Munjall, “İstanbul’un yanı sıra Efes ve Kuşadası’nda da bulundum. Türkiye, modern ve eskinin mükemmel birleşimi. Kültürünüzü çok seviyorum” dedi.

Hindistan Türk müteahhitleri için cazip bir pazar

Yeni Delhi’de bulunan Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nin (TOBB) muadili olan FICCI’nin (Federation of Indian Chambers of Commerce and Industry) ekonomisti Anjan Roy, ülkede 5 yılda alt yapıya 600 milyar dolar harcanacağını söyledi.

Roy’un aktardığı bu husus, özellikle dış pazarlarda gücünü giderek artıran Türk müteahhitlerinin ilgisini çekecek. Hindistan 324 milyonla dünyanın en yüksek çalışan nüfusuna sahip ülkesi, hatta bu konuda Çin’den de önde. Roy’un verdiği bilgiye göre, 600 milyona yakın cep telefonu sahibi var. Bu sayı hızla yükseliyor. Ayda 15-16 milyon kişi cep telefonu alıyor.Hindistan’ın milli geliri 1 trilyon dolar düzeyinde bulunuyor. Geçen yıl 28 milyar dolar yabancı sermaye geldi. Bu yıl 50 milyar dolar bekleniyor.

İngilizler payımızı düşürdü

Hindistan’ın dünya ekonomisindeki yerini de anlatan Suril Kant Munjall, İngilizler geldiğinde dünya ekonomisinde yüzde 21 olan paylarının yüzde 1’e düştüğünü belirtti. Munjall “Hindistan, yine dünya ekonomisinde daha büyük pay alacak. Yüzde 20’li günlerine dönecek. ABD’nin dünya ekonomisinin üçte birini oluşturduğu düşünülürse, Hindistan’ın yüzde 20’lere yükselmesinin ne anlama geldiği daha iyi anlaşılır” dedi.

Kaynak:Net Haber
 

Ekli dosyalar

  • heromotorbikes22nisan2010.jpg
    heromotorbikes22nisan2010.jpg
    18.4 KB · Görüntüleme: 9,335
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş,

Defalarca oralarda bulunmuş biri olarak, eğer adamakıllı gelecekler ise şahane haber:cat: Eğer, Uğur Dondurma Makineleri ve/ve ya ya daha başka bilindik saçmalılklara kanıp ta Türk distribütörler ile sadece satışa yönelik bir plan yaparlarsaaaa:farao::farao:

Hindistan da tek sevdiğim şey şahane motosiklet kalabalığı idi ( O kadar çok şey kalabalık ki? hindistan demek zati kalabalık demek, her şeyin ve her nesnenin kalabalığı:queen:)
 
Katılım
30 Tem 2009
Mesajlar
46
Arkadaş,

Defalarca oralarda bulunmuş biri olarak, eğer adamakıllı gelecekler ise şahane haber:cat: Eğer, Uğur Dondurma Makineleri ve/ve ya ya daha başka bilindik saçmalılklara kanıp ta Türk distribütörler ile sadece satışa yönelik bir plan yaparlarsaaaa:farao::farao:

Hindistan da tek sevdiğim şey şahane motosiklet kalabalığı idi ( O kadar çok şey kalabalık ki? hindistan demek zati kalabalık demek, her şeyin ve her nesnenin kalabalığı:queen:)

Türkiyede ki en büyük boşluk motosiklet işini profesyonel yapan bir sektörün olmaması,gerçekten sym gibi hero gibi modenas gibi orta halli kaliteli ama parçası ucuz teknolojiye açık sürekli kendisini iyileştiren bir motosiklet firması Türkiyeye fabrika açsa çok büyük bir pazar payı olur. artık bayat ekmeklerin ısıtılıp ısıtılıp önünüze gelmesi bıktırdı bizi. kanuni breton 30 sene önceki hondanın yan sanayi versiyonu... :(
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
fotodaki motorlar tanıdık geliyor :silent:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bir zamanlar honda hero vardı türkiyede :cyclopsan ama tıpkı titan gibi hiç hoşuma gitmezdi çakma olduğundamı nedir ama çinliden 10kat sağlamdır orası başka
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Valla resimdeki motorların türkiye hep bir benzeri var.Ben bir ayrıcalık göremedim bunlarda taklit bence.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244
Her tür konuda olduğu gibi bu motosiklet konusunda da YABANCI ÇÖPLÜĞÜ olan güzel ülkeme sadece acıyorum. Başka yoruma gerek yok...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaş,

Defalarca oralarda bulunmuş biri olarak, eğer adamakıllı gelecekler ise şahane haber:cat: Eğer, Uğur Dondurma Makineleri ve/ve ya ya daha başka bilindik saçmalılklara kanıp ta Türk distribütörler ile sadece satışa yönelik bir plan yaparlarsaaaa:farao::farao:

Hindistan da tek sevdiğim şey şahane motosiklet kalabalığı idi ( O kadar çok şey kalabalık ki? hindistan demek zati kalabalık demek, her şeyin ve her nesnenin kalabalığı:queen:)

muzo abi İstanbuldan bahsederken twenty mıllıon Tirkiş pipıl şeklinde misafirlerime yakınıp dururum...Çin hegemonyası altında ezilirken aman Hintliler eskik kalsın...

ek olarak...I am careening between...ingilizce yardırdım ki herkesler anlamasın...:cherry:
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
232
hunk dışındakilerin görüntü olarak çinlilerden hç bir farkı yok.. hunk ında apacheden öylr çok üstün olduğunuda sanmıyorum... abilerimin dediği gibi yabancı çöplüğü kalabalıklaşacak başka birşey değil
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
cbf 150nin aynısını mı yapıyorlar anlamadım. sattırmayın bana motorumu :pr:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu hintliler gelsin, tüm Honda bayileri ya satışı durdurdu yada durduracak bunlarla devam etsinler işte.:rendeer:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Çöplük falan değiller arkadaşlar. Hint'lilerin mühendisliği oldukça ileridedir, öyle taklit Çin'lilere falan benzemezler, hepsi aşağı yukarı Apache kalitesindedir. Apache'yi kalitesiz buluyorsanız o ayrı.

Bir de şu dış görünüşe bakarak motorların kalitesi hakkında yorum yapmayı bırakalım bence. 2006'nın ne şahane görünümlü parlak Çin motorları şu anda paslanmış kromajları, sararmış göstergeleri ve kırmızıdan turuncuya dönmüş boyalarıyla bir köşede yatıyorlar. Keşke bütün Çin motorları gitse de yerini Hint'liler alsa.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Ben anlamıyorum miilet nası mondial yok zongshen asya fln biniyor..kardeşim azcık paraya kıy 4-5 yıl daha fazla bin....motor giderken parçalarını arkadan topla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:55 ----------

Allahatan benim crypton thailand malı
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
232
Çöplük falan değiller arkadaşlar. Hint'lilerin mühendisliği oldukça ileridedir, öyle taklit Çin'lilere falan benzemezler, hepsi aşağı yukarı Apache kalitesindedir. Apache'yi kalitesiz buluyorsanız o ayrı.

Bir de şu dış görünüşe bakarak motorların kalitesi hakkında yorum yapmayı bırakalım bence. 2006'nın ne şahane görünümlü parlak Çin motorları şu anda paslanmış kromajları, sararmış göstergeleri ve kırmızıdan turuncuya dönmüş boyalarıyla bir köşede yatıyorlar. Keşke bütün Çin motorları gitse de yerini Hint'liler alsa.

kusura bakmasınlarda o mühendisliklerini bi zahmet tasarımdada gelştirsinler. hunk ı yapabiliyolarsa diğerlerinede adam gibi bir şekil verebilirler ama nasıl olsa gidiyo ayağındalar. tasvip etmiyorum kalite dedğim zaman sağlamlık yannda tasarımda ararım ben.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst