Hindistan trafigi

Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Hindistan trafigine bakin.. Bilmiyorum daha once verildi mi ama benim cok dikkatimi cekti...

[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/T8Doy_7sOoM&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/T8Doy_7sOoM&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
maşallah arı gibiler bunlar nasıl kaza yapmadan geçiyo helal vaşlla burda olsan kan gövdeyi götürür :):):):):)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
ahhahaha:)güzelmiş ama dikkat edersenız hızlı çekim var bunda:)ama olmasa bıle ılgınc bır trafık turuymus:)
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
abi hindistanda bir hafta geçirip türkiyeye geleceksin orda edindiğin deneyim bir ömür yeter:)
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
pes dogrusu hıc kaza olmuyo..hızlı cekım bıle olsa sonucda bu sekılde bı trafık akıyor..sinirmi dayanır buna..ama bunlar sinirlerini aldırmış millet..nirvanaya ulasmıslar..
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Yayaların yürüyüş hızından normaldeki hızı tahmin edebiliyorsunuz ve öyle abartı bir hızlandırma yok
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
aşşağıdaki videolarıda SuSpect arkadaşımız daha önce vermişti madem konu açılmış bunlarıda koymuş olalım.

[YT]rcqdFHzfPl4&[/YT]

[YT]mr5Gssaxl6g[/YT]

[YT]Hcrxo2U3-Qc[/YT]
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orada günde birkaç kişinin otobüs çarpması sonucu ölmesi normal sayılıyor..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
gurban olduğum Allahım birazda bizim memlekete ver böle kalablaık motosiklet görüntülerii 4 tekerlere bundan iyi ceza olmaz sen büyüksün rabbim
AMİNNNN

:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bunlar ne ya

Motorculuğun .oku çıkmış

Nerde Özgürluk

Nerde farklılık
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
yuhh abi one ya motorun cıcığı çıkmış hindistanda HRC son videoyu çok beyendim :)
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Bu adamlar aşmış nirvanayı geçmişler, İstanbul'da böyle bir trafik olsa nufus azalır etrafta şöför kalmaz :)
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
şaka gibi ya böyle bi trafik Türkiyede olsa 1 saat içinde yüzlerce kaza olur herhalde:mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
yaa hindistan mt yi kursak siteninde hintcesini yapsak üye sayımızı baya bi katlarız:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst