Hidrolik Seviye Gösterge Camı Kırıldı

Katılım
21 Haz 2015
Mesajlar
5

Kanuni Cheetah 125 motorumun Ön Fren Hidrolik Seviye Gösterge Camı Kırıldı. Bu camı nereden temin edebilirim . Şimdiden Teşekkürler...




 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
bir arkadaşımın başına gelmişti, o camın çapında tıpa alıp oraya takmıştık. en ucuz böyle çözersin, yada o parçayı komple değiştiriceksin.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Camı bulmak zor, benim de başıma geldi (benim hatam, hidroliği çok doldurdum) tamirci arkadaş plastik tıpa buldu tam oraya göre, çift conta ile taktı. Hidrolik seviyesini göremiyorum artık. Ama herhangi bir sorun yok sızdırma falan yapmıyor.
 
Katılım
13 Ara 2014
Mesajlar
11
Deliğin çapına hangisi uyarsa 5 yada 10 kuruş tıkayıp terasonla sıva..yada hiç uğraşma yeni bi hazne al fazla para değildir kanuni yedek parçaları.
 
Katılım
21 Haz 2015
Mesajlar
5

Hocam Ben Sıvının Seviyesini Görmek İstiyorum Tıpa Şeffaf Değil Beyaz Onu İnternette Gördüm 2 TL Gibi Ucuz Bir Fiyata Ben Cam Arıyorum...





 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Dostum saatçilere bak. Orda saat camı kestirip yapmıştı bir arkadaş. Olmadı üst merkezde çok pahalı olacağını sanmam.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Üst merkez 30-60 tl arası bu tarz motorların. Ben bulamadığımdan (acil olarak yola çıkmam gerekiyordu, ilçede bulamadım, ön frensiz de yola çıkamayınca) tıpa taktırmıştım, sonra da kaldı öyle.
 
Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
29
şeffaf pvc plexi yada mika tarzı birşey bul hafif ısıtıp makasla kes 2 mm lik bir parça olsa yeter kenarlarını güzelce tinerli bezle temizle çift karışımlı arap yapıştırıcıları var onunla etrafından yapıştır yarım saat sonra kullanabilirsin aynı sorunu bende yaşadım bu şekilde cözdüm pendik ist bölgesine yakınsa uğra 10 dk da halledelim dicem ama ulaşamazsan da çoğu nalbur ve 1 milyoncuda üzerinde arapça yazan bu yapıştırıcı mevcut dediğim şeffaf malzemeyide reklamcılardan bulabilirsin para verilecek birşey değil zaten
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Motorcuya git macun gibi yapiskan birsey suruyo oraya sevmem ben onu dersen 5-10 kurus koyabilirsin. Icim rahat etmedi dersen 50 tl verip yenisini al
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst