- Katılım
- 12 Tem 2006
- Mesajlar
- 231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende bu cumartesi tersi Muhabet oldu. Hazırlandım cıkıyorum dışarı Karşı komşum Mehmet Amca geldi.
-Bende gencliğimde cok kullandım 2 tane sıfırdan jawa eskittim. Bunun verdiği zevki hiç birsey vemez insana aman cigerlerini koru cok cektim ben.
-Mont kask eldiven hersey tamam soguk almıyor Mehmet amca.
-Tamam o zaman.
-Bazen araba ile duruyorum yanımdan milllet geciyor ben bekliyorum kotu oluyor. ( Biraz buruk halla kullanmayı ister. )
- Verim anahtarını kullan istersen arada Mehmet amca.
-Artık güvenemem kendime aman dikkatli ol.
Mehmet amca 70-80 yaslarında dipcik gibi allah uzun ömür versin.
:queen: helal olsun, her mahalleye lazım