- Katılım
- 23 May 2016
- Mesajlar
- 43
- Konu Yazar
- #21
17 Temmuz'da yazdığım bu anlamsız ceza muhabbeti 24/10/2018 tarihinde sonuçlandı. Size anlamsız bu cezanın sonucunu açıklayıp kafayı sıyırmak üzere olduğum manasız sorularımı da ekliyorum.
Datça İlçe Emniyet Savunması
"İlçemiz nüfusunun turizm sezonunun en yüksek olduğu şu dönemlerde hem araç hem insan yoğunluğunda tek memur olarak hem hatalı parklara hem yasak yollara girişlere hem de trafik kazalarına yoğun şekilde bakmaktadır. ..... "buraları geçiyorum"..... Trafik İdari para cezası karar tutanağı tanzim edilerek gerek sürücülere gerekse araç sahiplerine tebligat yapılmaktadır. Durdurulmadan yapılan bu denetimlerde tescil plakasına tanzim edilen cezalar olduğu, GÖRÜNTÜLEMEK mümkün olmadığı, ilçede henüz DAİMİ ÇEKİM YAPAN KAMERALI KAVŞAK bulunmadığından, yapılan işlemlerde usul ve esas yönünden hukuka aykırılık bulunmadığı bildirilmiştir. Deliller; İtiraz dilekçesindeki beyan, idari yaptırım kararı ile kurumun cevap dilekçesi."
Hakim Kararı;
"Yapılan incelemede Datça İlçe Emniyet Müdürlüğünün idari yaptırım kararına konu ceza tutanakları ve ekleri ile itiraz ve cevap dilekçeleri ile tüm dosya kapsamı bir bütün olarak değerlendirildiğinde.......... "buralar uzun geçiyorum" ....... hukuka aykırılığın bulunmadığına...... itiraz edenin herhangi bir belge ibraz edemediği ve beyanların soyut iddia aşamasını geçmediği görülmekte... "Burası beni çok güldürdü, resmen yaptırımı iddia edip yaptırım suçu iddia eden kurumdan delil değil iddiaya konu olan kişiden delil isteniyor"... gereğince başvurunun reddine karar verilmiştir"
Hüküm: Başvurunun Reddi, Yargılama gideri olarak 35,40 TL Hazineye irat kaydı ve İdari Para Cezasına KESİN Hükmü...
Ben parasında pulunda değilim, Bu karar Psikolojimi bozdu arkadaşlar.. İddia atandan DELİL istenmeyip, yaptırım iddiasında bulunulan kişiden DELİL istenmesi garip değil mi ? Demek ki kamera olmayan herhangi bir ilçeden herhangi bir köyden benim motoruma defalarca ceza gelebilir.
Hayatım boyunca gitmediğim Datça ilçesinden kesilen cezayı ödemek zorunda bırakıldım. Böyle bir sistem olabilir mi ?
Bu saatten sonra yapılacak bir şey yok ancak bahaneyle cezayı kesen polis memuru kardeşimizle tanışıp bir çayını içmek için Datça'ya gideceğim hayırlısıyla... Sonuçta bu kardeşimizinde gözünden kaçan bir hata ve sezon yoğunluğundan da bahsetmiş.
Saygıları,Sevgiler
Datça İlçe Emniyet Savunması
"İlçemiz nüfusunun turizm sezonunun en yüksek olduğu şu dönemlerde hem araç hem insan yoğunluğunda tek memur olarak hem hatalı parklara hem yasak yollara girişlere hem de trafik kazalarına yoğun şekilde bakmaktadır. ..... "buraları geçiyorum"..... Trafik İdari para cezası karar tutanağı tanzim edilerek gerek sürücülere gerekse araç sahiplerine tebligat yapılmaktadır. Durdurulmadan yapılan bu denetimlerde tescil plakasına tanzim edilen cezalar olduğu, GÖRÜNTÜLEMEK mümkün olmadığı, ilçede henüz DAİMİ ÇEKİM YAPAN KAMERALI KAVŞAK bulunmadığından, yapılan işlemlerde usul ve esas yönünden hukuka aykırılık bulunmadığı bildirilmiştir. Deliller; İtiraz dilekçesindeki beyan, idari yaptırım kararı ile kurumun cevap dilekçesi."
Hakim Kararı;
"Yapılan incelemede Datça İlçe Emniyet Müdürlüğünün idari yaptırım kararına konu ceza tutanakları ve ekleri ile itiraz ve cevap dilekçeleri ile tüm dosya kapsamı bir bütün olarak değerlendirildiğinde.......... "buralar uzun geçiyorum" ....... hukuka aykırılığın bulunmadığına...... itiraz edenin herhangi bir belge ibraz edemediği ve beyanların soyut iddia aşamasını geçmediği görülmekte... "Burası beni çok güldürdü, resmen yaptırımı iddia edip yaptırım suçu iddia eden kurumdan delil değil iddiaya konu olan kişiden delil isteniyor"... gereğince başvurunun reddine karar verilmiştir"
Hüküm: Başvurunun Reddi, Yargılama gideri olarak 35,40 TL Hazineye irat kaydı ve İdari Para Cezasına KESİN Hükmü...
Ben parasında pulunda değilim, Bu karar Psikolojimi bozdu arkadaşlar.. İddia atandan DELİL istenmeyip, yaptırım iddiasında bulunulan kişiden DELİL istenmesi garip değil mi ? Demek ki kamera olmayan herhangi bir ilçeden herhangi bir köyden benim motoruma defalarca ceza gelebilir.
Hayatım boyunca gitmediğim Datça ilçesinden kesilen cezayı ödemek zorunda bırakıldım. Böyle bir sistem olabilir mi ?
Bu saatten sonra yapılacak bir şey yok ancak bahaneyle cezayı kesen polis memuru kardeşimizle tanışıp bir çayını içmek için Datça'ya gideceğim hayırlısıyla... Sonuçta bu kardeşimizinde gözünden kaçan bir hata ve sezon yoğunluğundan da bahsetmiş.
Saygıları,Sevgiler