- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba. Bugün yaşadığım sorunu size anlatmak istedim belki haklıyımdır belki haksız sitem ediyorumdur ama bu olay aşırı sinirimi bozdu ve sizinle paylaşmak istedim. Asıl olay dün başladı. Motosikletime bir şeyler yaptırmak istedim üzerinde çizikleri biraz fazla ve derin çizikler. Önce kafa grenajındaki çizikleri ele aldım. Motorum beyaz renkte dedimki buraya bir kırmızı folyo kaplasam ufak tefek hem güzel durur hemde çizikleri örtmüş olurum motosikletimin görünüşü daha canlı olur diyerek bir reklamcının dükkanına gittim. Bana dedi ki ''bu işlem sağlıksız olur sen komple orayı kırmızıya boyat daha iyi.'' Dedim ki abi ne gibi zararı olabilir aslında basit gibi duruyor bu işlem. Hatta youtubeda videoları var elinde malzeme ve imkan olunca ısı tabancası vs çok basit yapıyorlar. Neyse bana biraz uğraşmak istemedi gibi geldiler. Bende bu işten vazgeçerek çıktım dükkandan. Bugün ise başka bir reklamcıya gittim yaptırmak istediğim uygulamayı gösterdim. Kabaca aldığım ölçülere göre 40x50 cm lik bir folyo kaplaması ile işimiz görülebilirdi ama oda yapmadı. Neyse hadi dedim kendi kendime artık sticker veya etiket ile kapatır gizlerim dedim.
Sonrasında dikkat ettim ön siperlik camım hafiften sararmaya başlamış buna film çektirsem güzel durur diye düşündüm. Önce bu işlerle uğraşan bir oto aksesuarcıya gittim dükkanda ustanın kendisi yoktu çırakları vardı. Sordum yapabilir miyiz diye. ''Olur herhalde abi ya biraz kavisli cam ama yapılabilir bi ustamız gelsin o ilgilensin seninle'' diye konuştu 15 dakika ustayı bekledim. Usta geldi ve geldiğinde ilk söylediği yok abi olmaz bu. Dedim hadi neyse bu böyle olmayacak gittim başka bir aksesuarcıdan ölçülerle birlikte bir cam filmi aldım. İlk gittiğim reklamcının yani bana kaplama yapmayan reklamcının yolunu tuttum. Neden der iseniz geçen yaz eski motosikletimin siperliğine ısı tabancası kullanarak film çekmişti ve çokta güzel olmuştu. O gün grenajımı kaplamamıştı ama cam filminide çeker herhalde geçen yaz yapmıştı şimdi neden yapmasın dedim kendi kendime. Dükkana gittim adama sordum motosikletimin ön camına şu filmi çekebilirmiyiz diye. Yüzüme bile bakmadan yapamayız dedi. Kardeşim önce bir bak belki basit bir iş. Bir önce müşteriyle ilgilen yani en azından yüzüme bak bir samimiyet göster. Hayır böyle tanıdıkları birisi olsam ödeme yapmasam para vermeyip veresiye yapan biriside değilim. Abi belki basit bir iş hani uğraşmak zor geliyor olabilir ama ücretini ödüyeceğim yani hatta geçen yaz motosikletime yapmıştın dedim. Başladı laf kalabalığı yapmaya öyle alakasız bahaneler buldu ki sinirlenmemek elde değildi. Çıktım dükkandan eve geldim. Anlamadığım husus bu esnaflara parasını versek dahi neden yapmıyorlar ki. Amacım saygısızlık etmek değil kesinlikle ama meslekleri bu yani iş mi zor geliyor uğraşmasımı zor geliyor bir türlü kavrayamadım neden yapmadıklarını. Buda başımdan geçen böyle bir olaydı sizinle paylaşıp yorumlarınızı duymak istedim. Saygılar.
Sonrasında dikkat ettim ön siperlik camım hafiften sararmaya başlamış buna film çektirsem güzel durur diye düşündüm. Önce bu işlerle uğraşan bir oto aksesuarcıya gittim dükkanda ustanın kendisi yoktu çırakları vardı. Sordum yapabilir miyiz diye. ''Olur herhalde abi ya biraz kavisli cam ama yapılabilir bi ustamız gelsin o ilgilensin seninle'' diye konuştu 15 dakika ustayı bekledim. Usta geldi ve geldiğinde ilk söylediği yok abi olmaz bu. Dedim hadi neyse bu böyle olmayacak gittim başka bir aksesuarcıdan ölçülerle birlikte bir cam filmi aldım. İlk gittiğim reklamcının yani bana kaplama yapmayan reklamcının yolunu tuttum. Neden der iseniz geçen yaz eski motosikletimin siperliğine ısı tabancası kullanarak film çekmişti ve çokta güzel olmuştu. O gün grenajımı kaplamamıştı ama cam filminide çeker herhalde geçen yaz yapmıştı şimdi neden yapmasın dedim kendi kendime. Dükkana gittim adama sordum motosikletimin ön camına şu filmi çekebilirmiyiz diye. Yüzüme bile bakmadan yapamayız dedi. Kardeşim önce bir bak belki basit bir iş. Bir önce müşteriyle ilgilen yani en azından yüzüme bak bir samimiyet göster. Hayır böyle tanıdıkları birisi olsam ödeme yapmasam para vermeyip veresiye yapan biriside değilim. Abi belki basit bir iş hani uğraşmak zor geliyor olabilir ama ücretini ödüyeceğim yani hatta geçen yaz motosikletime yapmıştın dedim. Başladı laf kalabalığı yapmaya öyle alakasız bahaneler buldu ki sinirlenmemek elde değildi. Çıktım dükkandan eve geldim. Anlamadığım husus bu esnaflara parasını versek dahi neden yapmıyorlar ki. Amacım saygısızlık etmek değil kesinlikle ama meslekleri bu yani iş mi zor geliyor uğraşmasımı zor geliyor bir türlü kavrayamadım neden yapmadıklarını. Buda başımdan geçen böyle bir olaydı sizinle paylaşıp yorumlarınızı duymak istedim. Saygılar.