- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar selam,
2 ay önce motosiklet sürmeye başladım ve kafama başlıktaki soru takıldı. İnternetten biraz araştırsam da tatmin edici bir cevap bulamadım.
Şimdi bu HGS kart dediğimiz şey yanlış anlamadıysam paralı yollara giriş yaparken otomatik olarak bağladığımız kredi kartından ücreti çekmeye yarıyor. İnternetten gördüğüm yorumlarda her zaman düzgün çalışmayıp sistemin okumadığı tarzında yorumlar da gördüm.
Paralı yolları kullanan biri değilim, ancak geçenlerde yanlış çıkışa girmem sonucunda istemeden Kuzey Marmara Otoyolu HGS’sine giriş yapıp, ilk dönebileceğim yerden dönüp aynı girişin karşı yolundaki çıkıştan çıktım. HGS kartım falan yoktu ona rağmen e-devlete 1-2 gün içinde 150 liralık ücret düştü, ben de online olarak ödedim.
Yani şimdi eğer HGS kartı çıkartmış olsaydım 150 değil de daha az mı ödeyecektim, tam olarak avantajı nedir bu kartın?
2 ay önce motosiklet sürmeye başladım ve kafama başlıktaki soru takıldı. İnternetten biraz araştırsam da tatmin edici bir cevap bulamadım.
Şimdi bu HGS kart dediğimiz şey yanlış anlamadıysam paralı yollara giriş yaparken otomatik olarak bağladığımız kredi kartından ücreti çekmeye yarıyor. İnternetten gördüğüm yorumlarda her zaman düzgün çalışmayıp sistemin okumadığı tarzında yorumlar da gördüm.
Paralı yolları kullanan biri değilim, ancak geçenlerde yanlış çıkışa girmem sonucunda istemeden Kuzey Marmara Otoyolu HGS’sine giriş yapıp, ilk dönebileceğim yerden dönüp aynı girişin karşı yolundaki çıkıştan çıktım. HGS kartım falan yoktu ona rağmen e-devlete 1-2 gün içinde 150 liralık ücret düştü, ben de online olarak ödedim.
Yani şimdi eğer HGS kartı çıkartmış olsaydım 150 değil de daha az mı ödeyecektim, tam olarak avantajı nedir bu kartın?