Heyyy! Ben geldim!

Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
10
Noluyo bakim burda, hepiniz ayağa kalkın bakalım ben geldim :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
zannederim gelişinde gidişin gibi hızlı olur senin :) ayağa kalkmak derken belki bilgisayar karşısında kendi ortamında kendini özgür hissediyorsun lakin burası özgür hissettiğin ortam olduğu kanaatinde değilim , her şeyden önce şunu söylemeliyim aleyküm selam :)
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
10
şaka yaptım bee emen alınmayın sizde şaka kaldıramıyonz mu yoksam
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
Hoşgeldin..
de motosikletin yeni galiba yada benim yaşım yetmiyor suzuki 1000rr modeline ...
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
bu aralar beypazarlının akrabaları doldu bu site :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
sakın ıstanbulu sorma burda sonra göstermek ıcın herkez ayaga kalkar sankı sen kahveye gelıyon ha
bir de çok şakacısın
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sakın ıstanbulu sorma burda sonra göstermek ıcın herkez ayaga kalkar sankı sen kahveye gelıyon ha
bir de çok şakacısın

şşşşttttt ürkütmeyin ilk günden azcık ılımlı olun , bir kaç gün daha böyle giderse hep beraber saldırırız :cherry: :p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903



Dün gece avatar resmi bu olan bir Pendiksporca vardı.

Nedense huylandım yine.:queen:
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
221
Aleykümselam ve sana tek bir şey söyleyeceğim... Sonun beypazarlı gibi olmasın inşallah :cherry: tabi bunun için adımlar atman gerekiyor avatarını değiştirmek gibi :cherry:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
hani farklı dünyaların insanlarıyız derlerya. hakkaten bazı kişilerle öyle.
 
Katılım
21 Ocak 2013
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jv43c.jpg
[/url]
Bence avatarını değiştir. Gerçek fotoğrafını kullan;)) http://m.eksisozluk.com/skinoski-sama--72255?nr=true&rf=skinoskesava Hoşgeldin Sama;))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst