kozalak Katılım 9 Kas 2006 Mesajlar 346 21 Tem 2007 Konu Yazar #1 arkadaslar hanı bazen taksıcıler trafıkte bızı sıkıstırıyorlar yaa..bende sınırımı gelıyorum bu taksıden alıyorum ...mazlum taksıcı mazlummm...nasıl ama :mrgreen:
arkadaslar hanı bazen taksıcıler trafıkte bızı sıkıstırıyorlar yaa..bende sınırımı gelıyorum bu taksıden alıyorum ...mazlum taksıcı mazlummm...nasıl ama :mrgreen:
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 21 Tem 2007 #2 Evet benim geçen sene ki kazam bir taksici yüzünden oldu ve diz kapağım kırıldı... Bisiklet süper :mrgreen:
Evet benim geçen sene ki kazam bir taksici yüzünden oldu ve diz kapağım kırıldı... Bisiklet süper :mrgreen:
tatarx Katılım 13 Tem 2005 Mesajlar 449 21 Tem 2007 #3 Bilinçaltındaki intikam duygusunun ilginç bir şekilde tezahürü. Garip...
kozalak Katılım 9 Kas 2006 Mesajlar 346 21 Tem 2007 Konu Yazar #4 dishy ozaman kargo ıle sana yollayım taksıyı ıstersen ..sinirini çıkar ....motorla ustunden geç felan ....:mrgreen:
dishy ozaman kargo ıle sana yollayım taksıyı ıstersen ..sinirini çıkar ....motorla ustunden geç felan ....:mrgreen:
teski Katılım 11 Kas 2005 Mesajlar 84 21 Tem 2007 #5 hey taksi diince aklima kücük emrahin - tabi o zamanlar buyumustu - sarkisi aklima geldi Hey hey hey taksi / Bütün işlerim gitti aksi / Hey, dur taksi… http://www.youtube.com/watch?v=V4ITImLDet8
hey taksi diince aklima kücük emrahin - tabi o zamanlar buyumustu - sarkisi aklima geldi Hey hey hey taksi / Bütün işlerim gitti aksi / Hey, dur taksi… http://www.youtube.com/watch?v=V4ITImLDet8
caner_37 Katılım 17 Mar 2006 Mesajlar 189 21 Tem 2007 #7 manyakkkkk:mrgreen::queen::queen::queen::bounce:
SAKAL Katılım 14 Nis 2006 Mesajlar 1,295 21 Tem 2007 #8 taxicilere laf yok benim peder taxicide:mrgreen: kendisi motoru sevmezdi şimdi sürmek istiyo ama vermiyom ki kullanamıyo:mrgreen::mrgreen:
taxicilere laf yok benim peder taxicide:mrgreen: kendisi motoru sevmezdi şimdi sürmek istiyo ama vermiyom ki kullanamıyo:mrgreen::mrgreen: