heyy taksiiiii

Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
grnt002xj0.jpg

grnt001he7.jpg


arkadaslar hanı bazen taksıcıler trafıkte bızı sıkıstırıyorlar yaa..bende sınırımı gelıyorum bu taksıden alıyorum ...mazlum taksıcı mazlummm...nasıl ama :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Evet benim geçen sene ki kazam bir taksici yüzünden oldu ve diz kapağım kırıldı...

Bisiklet süper :mrgreen:
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Bilinçaltındaki intikam duygusunun ilginç bir şekilde tezahürü.
Garip...
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
dishy ozaman kargo ıle sana yollayım taksıyı ıstersen ..sinirini çıkar ....motorla ustunden geç felan ....:mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
taxicilere laf yok benim peder taxicide:mrgreen:
kendisi motoru sevmezdi şimdi sürmek istiyo ama vermiyom ki kullanamıyo:mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst